Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 1 van 15

Kyta

SN Tutorial: Downloads installeren met Monkey

Dit is een topic voor vragen als je downloads het niet doen of je snapt er niets meer van...., je bent gefrustreerd en wil het ff kwijt...

We geven je geen garantie dat we het kunnen oplossen voor je, maar willen wel met je meedenken en we zullen ons best doen je te helpen...


Om downloads te instaleren heb je verschillende programma's:

-Tuturial: INSTALL HELPER MONKEY (MTS) die vind je hier
-Tuturial: INSTALL HELPER MONKEY (MTS) Handmatig instaleren vind je hier (Handig voor als je veel downloads hebt en overzicht wil hebben.)
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

als ik het goed begrijp heb je je downloads map gemaakt zoals in de sims 2, en bij de sims3 werkt dat net ff anders. Het is iets anders nu.. :|

als je even geduld hebt :wink: komt er vandaag of morgen een tuturial op deze site waar het precies in staat beschreven...daar ben ik nu mee bezig, er moeten nog een paar kleine dingen in worden aangepast.

als het dan nog niet lukt of je begrijpt iets niet schroom je niet en vraag het hier.. :wink:
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik heb best wel een gek probleem: als ik in het spel kijk en dan heb ik het voornamelijk over CAS dan zie ik gaten kaas.

Alle officiele downloads die dus in Sims 3 zitten staan mooi op een rijtje achter elkaar. Maar zodra de downloads van de officiële sites beginnen (store en gratis spullen) vallen er gaten. Dat begint als er van een download maar 1 versie is: dus niet hetezelfde jasje maar dan net even anders.

Afbeelding

Is dat normaal? Erg irritant vindt ik het.
Afbeelding
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ja ik ben het met je eens dat ziet er niet mooi uit, maar het is nu eenmaal zo...dat heeft er dus mee te maken dat er maar één versie is van dat kledingstuk.. kleine tip als je het echt zo erg vind, kun je er zelf een paar van maken in een andere kleur en die opslaan...dan ben je van die gaten af...dan zie je namelijk je eigen kleuren erbij in het rijtje..en geen gaten meer..het is ff werk maar het ziet er wel mooi iut.. :wink:

Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Mijn downloads zitten nog niet in mijn spel. Ik heb het zelfde gedaan als in de tut, maar dan met de externe hardeschijf. Dat is in mijn geval de H: map. Voor meer info, zie het topic nieuwe kapsels.

o ja, ik heb trouwens ook de patches geïnstaleerd.
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

als je de patches na monkey hebt geinstaleerd, moet je opnieuw monkey uitpakken en het recourse bestandje op nieuw plakken...dan pakt het spel alle bestanden weer op..

heb je je downloads ooit wel in het spel gezien?

werken jullie thuis via een "netwerk" met computers??
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

ik weet niet of het hier ok mag maar ik doe het gewoon

nou als ik haren downloads van xmsims komen ze er niet in en met die monkey komen ze er ook niet in dus dat had ik er al weer afgehaald
maar ik had een keer 1 kapsel gedwonload en die kwam er wel in en nu wil ik weer iets downloaden komt het er niet in dus best irritant
dus download ik nu alleen van TSR want daar heb je ook zo'n sims3nogwat bestand die zitten er dus wel altijd in
maar kan iemand me vertellen waar het aanligt?

smanegevat: als ik een kapsel download komt het er niet in en ik had daarvoor wel een kpsel van xmsims geinstaleerd en die komt er wel in en als ik weer download niet dusss

HELP!! :bored

graag en dank je
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik heb ook een keer het zelfde gehad, maar bij mij zijn ze op een hele rare manier ingekomen...
Ik wilde het kapsel voor een volwassene gebruiken, maar nadat ik zag dat ze er niet er niet inzaten, heb ik de .package gewoon op de plek waar ze altijd staan laten staan. Toen ging ik gisteren weer een keertje naar CAS en ging ik naar kinderen en zag tot mijn verbasing dat haar :omg (Het was ook voor kinderen). En toen ik naar volwassene ging stond het kapsel daar ook opeens. Wie weet was het toeval, maar misschien werkt het voor jou ook :wink .
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Het klopt dat als je het spel nog een keer opstart dat je ze wel ziet ..gebeurt wel eens vaker met downloads...

ook kan het er aan liggen wat ik in dit topic met simmertje1981 heb doorgenomen...ff doorlezen... heb je nog vragen altijd stellen hier... :wink
danoon
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 06 okt 2009, 21:51

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Haai
soms als ik iets download op in een sims 3 bestand doet deze het niet.
en als ik heb in zo een monkey bestand doe wel.
weet iemand of je sims 3 bestanden kunt veranderen in monkey bestanden?
zoja hoee?

alvaast bedankt! x
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Dat kan je doen met delphy's multi-packageinstaller :wink
Je kan het vinden op MTS. Als je bij zoeken bij member delphy intypt en dan naar zijn creaties gaat zul je het wel vinden. :smile
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Het was de Sims 3 Pack Multi-Extracter, sorry ik zei het verkeerd :tongue
En die kan je hier vinden; http://www.modthesims.info/download.php?t=364038
Je moet wel aangemeld zijn bij mts om het te downloaden, als je het nog niet bent kan je dat gewoon doen ('t kost niets).
Als je dat gedaan hebt ga je naar de "download" en download je de zip. De zip maak je open met winzip of winrar. winrar is gratis en van winzip heb je een trial(uitprobeerversie). Als je dat gedaan hebt, hoef je alleen dubbelklik op het bestandje doen(niet op de kladblokbestanden) en het programmaatje werkt al. Je hoeft namelijk niets te installeren.

Hoe het werkt
Als het programma gestart is klik je op de bovenste "browse" en kies je een map waar je sim3package staat, waar je een package van wilt maken. (Opmerking; het programma ziet geen sub-mappen). En op de browse eronder kies je de map waar je wilt dat de package gaat staan. En als laatst is het handig om het vinkje onderaan aan te kruisen zodat de naam van de package het zelfde is als die van de sim3package.

Ik hoop dat het duidelijk is en anders kan je het hier gewoon weer vragen :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
danoon
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 06 okt 2009, 21:51

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

sorry dat ik weer een vraag heb.
maar ik heb het geinstalleerd, en dan heb ik ze in monkeybestanden gedownload
maar dat heten ze opeens allemaal lange codes zoals; 0x0dceb14e42ea83f102da12879d55b526.package
en als ik dan dubbelklik, dat moet ik toestaan klikken ( ik heb vista)
en dan kijk in de sims, en dan is er niks gebeurt.
alleen moet ik wel wat bekennen.
ik download gewoon hele sims, maar dat doe ik eigenlijk alleen voor het haar.
zou het kunnen dat het haar gewoon niet is inbegrepen dan? want ik heb er wel allerlei kleding, make up, en andere dingen bij.
x

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie