DAG 121

Calvin ging wat eten klaarmaken.
DAG 122

De volgende dag ging ik een taart bakken.

En dit is het resultaat. Een heerlijke citroentaart.
EDIT: Even een vervelende mededeling:
Ik heb voorlopig genoeg screens voor mijn 365 dagen de Verhoeventjes. Echter ik ben in game nu alles kwijt geraakt. Eergisteren liet ik Calvin afstuderen. Hij kwam gewoon thuis, maar toen ik zijn cv wilde opladen kon hij niet achter de computer.
Gisteren toen ik het spel opnieuw opstartte waren de portretjes van Calvin en Witje leeg en kon die twee niet meer selecteren. Ik sloot af om het spel opnieuw op te starten, toen waren er helemaal geen portretjes meer, ook niet van Charlotte en de man en de kat die met het uiterlijk van Calvin en Witje staan hebben andere namen en ik kan dus alleen nog maar met Charlotte spelen en niet meer met Calvin en Witje. Sterker nog, die horen thuis te zijn, maar ze staan nu dus buiten als vreemden en hoe vaak ik het spel opnieuw opstart, het blijft zo.
Uit huis plaatsen duurde weer achterlijk lang, maar ik hoop dat het na de vakantie toch is opgelost, anders plaats ik nog de screens van de huidige families en dan ga ik met een andere familie Verhoeven verder. Ik zorg er wel voor dat ze het zelfde eruit zien, maar dan hebben ze geen graad van de universiteit en zijn ze ook al hun vaardigheden kwijt.
Excuses daar voor. Ik baal er zelf ook van, zeker omdat ik al zo ver was. Ze hoefden alleen nog en gezin te stichten.