Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord!

Afbeelding


Onze echte preview met alle weetjes die we hebben gevonden komt er aan, maar voor nu hebben we al wel jullie vragen beantwoord!


Afbeelding

Kunnen zeemeerSims worden opgegeten door haaien?

Nee dit gebeurt niet. ZeemeerSims zijn zelf onder water wezens en zijn sterker dan de haaien zelf.
Kunnen dieven ook op je woonboot komen?
Ja dat kan, door middel van een Jetski (of een andere boot) kunnen zij op je woonboot komen. Dus schaf voor de zekerheid toch maar een alarm systeem aan!

Kun je duikpakken aanpassen?

Duikpakken zijn aan te passen in CAS. Ze staan namelijk gewoon tussen de outfits en kunnen dus ieder kleurtje krijgen die jij wilt.
Kan een woonboot in brand vliegen en wat gebeurt er dan?
Ja dit kan, maar je moet het zelf proberen op te lossen want voordat de brandweer er is, door middel van hun speedboten heb je kans dat er al iets verbrand is.

Kan je op land komen als je een zeemeerSim bent?

ZeemeerSims kunnen op land komen, wanneer je zeemeerSim het water uit loopt verandert hun staart gewoon in een stel benen. Nou ja benen! Schubben benen! Je moet er alleen wel voor zorgen dat je zeemeerSim weer op tijd in het water ligt (Van de oceaan of het zwembad) anders heb je kans dat je zeemeerSim opdroogt.

Is het mogelijk dat zeemeerSims nakomelingen krijgen?

Een zeemeerSim kan er voor kiezen om kinderen te nemen. Wanneer je Sim bevalt zul je al snel genoeg zien aan de huidskleur van je baby/peuter of het de zeemeerSim geen heeft. Wanneer je kind echt een kind is zullen er schubben op hun benen verschijnen.

Afbeelding

Kunnen tieners ook gebruik maken van de resort dingen zoals een jetski?

Tieners en kinderen kunnen gebruik maken van de jetski, ook kunnen zij zeilen en snorkelen. Duiken kunnen ze naar mijn idee niet. Deze voorwerpen zijn trouwens niet specifiek voor een resort, je kunt ze gewoon kopen in de koop modus!

Komt er een blue print modus voor je hotel?

Er is een blue print modus voor je hotel, hier mee kun je je hotel sneller opbouwen. Meer hier over komt in de preview.

Afbeelding

Hoeveel verdiepingen kunnen er op een woonboot?

Net zoveel als bij een echt huis.

Kun je een huis op het land hebben en een woonboot?

Ja dat kan, wanneer je niet in je woonboot bent zal je boot gewoon in de pier blijven liggen. Geld voor het huis ook, die blijft ook gewoon staan. Als ik het goed begrepen heb kun je onbeperkt kavels blijven kopen. Een leuke toevoeging aan het spel!

Afbeelding

Zijn er meer carrières bij dit pakket dan alleen de strandwacht?

Nee de strandwacht is het enige beroep wat je kunt uitvoeren bij De Sims 3 Exotisch Eiland. Meer over de strandwacht komt in onze preview!

Zijn er hangmatten?

Nee ik ben ze in ieder geval niet tegen komen, als ze er wel zijn: Sorry!

Kun je onder water ook vissen vangen?

Dit kan! Je sim pakt de vis (Of andere zee wezens die daar rond lopen) en stopt ze gewoon in zijn of haar inventaris.

Nogmaals onze echte preview komt snel! Met daarin ontzettende gave foto's en gepraat over de gameplay ! Nog even geduld lieverds :knuffel
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

Leuke dingen die je gevonden hebt =DD jammer dat je geen hangmatten hebt kunnen vinden, hopelijk heb jij je gewoon over het hoofd gezien (sorry :<). Was het leuk?? ^^

Maar ze heten dus ZeemeerSims..?? xD Aparte naam maarja :') Wel mooie screen, die vinnen gaan heel mooi over in de huid!
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

AnsjJ2 schreef:Zo ver ik het heb gezien was er geen hangmat, heb er opgelet maar wie weet stoppen ze het er nog last minut in. Het was zeer leuk!! Het was leuk om iedereen in de community weer te zien en natuurlijk het spel spelen was hemels :O!
Uhu, ik hoop alleen dat jij het gewoon mis hebt want een hangmat is gewoon een must xD Als hij er is zal hij wel bij de bedden of zo staan?? In ieder geval in het buiten spul. Misschien ook nog bij 'bouwen', aan bomen geknoopt of zo
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Exotisch Eiland speelsessie: Vraag en antwoord

Crowley schreef:Leuk! Ans jij bent zeker ook blij dat je embargo nu weg is. Volgens mij staat er wel een klein foutje namelijk:
Wanneer je kind echt een kind is zullen er schubben op hun benen verschijnen.
Is het niet andersom of zie ik het nou verkeerd.
Nee ik bedoel de levens fase van je kind, dat als die een kind is, dat er dan schubben op de benen verschijnen. En ja ik ben super blij dat het embargo afgelopen is!!

@Aurelyce: Heb het echt niet gezien! Er is een apart mapje weer voor EE met bouw en koop er in, maar daar heb ik hem niet gezien in ieder geval

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie