Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

369 berichten • Pagina 4 van 19

astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Spidey's house of fun

ik moest zo hard lachen toen ik deze voor het eerst zag ps: je schrikt je dood
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/P6eo3LULuuc&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/P6eo3LULuuc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Xelles
Beheerder Beheerder

@astebest volgens mij is dit een nieuwere versie ofzo, want ik kan mij nog herinneren dat er een veel enger figuur opeens te voorschijn kwam en iets meer geluid maakte.., had toen net muziek geluisterd en mijn geluid stond nog vrij hard. Schrok me toen dood... :sweatdrop
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Xelles schreef:@astebest volgens mij is dit een nieuwere versie ofzo, want ik kan mij nog herinneren dat er een veel enger figuur opeens te voorschijn kwam en iets meer geluid maakte.., had toen net muziek geluisterd en mijn geluid stond nog vrij hard. Schrok me toen dood... :sweatdrop
Over hard geluid gesproken, ga naar het commandoprompt (Win-toets+R en dan CMD intikken), en dan CTRL+G indrukken en op enter drukken :flapper
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk

Xelles schreef:@astebest volgens mij is dit een nieuwere versie ofzo, want ik kan mij nog herinneren dat er een veel enger figuur opeens te voorschijn kwam en iets meer geluid maakte.., had toen net muziek geluisterd en mijn geluid stond nog vrij hard. Schrok me toen dood... :sweatdrop
Je hebt er ook een met een trap XD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie