Hoofdstuk 4
Nadat Hugo vroeg of ik op reis wilde, zat ik nog steeds na te denken over de plek waar we naartoe zouden gaan. Maar toen kreeg ik de beste locatie in haar hoofd. ik belde meteen Hugo op en ik zei:“Ik wil samen met jou naar… Sunlit Tides!! Vind je dat een mooie locatie?” “Zeker weten, dan zie ik je zo bij je huis want ik ben bijna klaar met alles in te pakken! Doeg!” En hij hing op. Ik ging eerst weer even mijn werkgebouw binnen om mijn tas en jas te pakken. Daarna renden ik de deuren uit naar mijn carpool en ik reed met topsnelheid naar huis. En thuis begon ik gelijk al mijn spullen in te pakken.
Terwijl ik zo snel mogelijk alle spullen pakten die ik mee wil nemen, hoorde ik de deurbel. Ik liep naar de deur en zag Hugo al staan, met grote opwinding deed ik de deur open. “Hey schatje!”, zei hij. Ik liet hem binnen en keek naar zijn koffers. “Holy, hoeveel spullen heb je wel niet mee, we gaan maar drie dagen hoor, haha.” “Je kan toch beter teveel dan te weinig meenemen, of niet soms?” “Hoe dan ook, ik ben bijna klaar met pakken. Dus kan je even wachten?” “Ja, hoor!” Ik rende naar mijn slaapkamer en stopten alles in de koffers. En met de koffers renden ik naar Hugo. “We zijn klaar om naar Sunlit Tides te gaan!” We liepen naar de taxi die Hugo geregeld had en we reden naar het vliegveld. En in een paar minuten zaten we al in het vliegtuig en daar gingen we dan, naar Sunlit Tides!
Na ongeveer 10 uur vliegen was onze bestemming al in zicht. Ik keek uit het raampje van het vliegtuig, en ik bewonderde het schitterende uitzicht dat ik vanaf hier had! Mijn hele leven leek op dit moment net als het vliegtuig, vliegend vlug te gaan. Een paar minuten later landde we al op het vliegveld. Ik rende met Hugo meteen naar een cocktailbar, ik bestelde voor Hugo en mij een lekkere, en hier op Sunlit Tides bekend, Plumbobcocktail. Het drankje was aan de onderkant groen en het liep over in blauw. Samen genietend van het uitzicht drinken we onze cocktail op.
Toen we eindelijk onze cocktails op hadden, belde Hugo een taxi en ik pakte onze bagage van de band. We liepen naar buiten en daar kwam de taxi al aan. Hugo had het huisje geregeld dus ik wist nog helemaal niet wat mij te wachten stond. We kwamen bij het huisje aan en ik zag een klein schattig huisje staan. Ik liep meteen naar Hugo en hij vroeg: “Is dit naar je wens?” “Ja, natuurlijk is het dat. Ik hou echt zo veel van je!” En meteen nadat ik dat gezegd gaf hij me een dikke zoen. En we knuffelde elkaar. Hij reageerde: “Ik ook van jou.” We liepen het huisje in en aten de lunch.
Hugo zei opgetogen: “Ik heb voor ons echt een leuk uitje in elkaar gezet. Ik bel de taxi effe als je het niet erg vindt.” Ik ging op de bank zitten en het weer kijken. Maar natuurlijk wist ik al dat het heerlijk warm zou worden. Ik werd onderbroken toen ik opeens een witte met rode gestipte doek voor mijn ogen zag. “Kom je mee, Katy?” “Waarvoor is dit dan?”
“Daar kom je vanzelf wel achter…” Hij hielp me de taxi in en in de taxi hield hij me stevig vast. De taxi ging flink heen en weer, en de taxi reed ook een stuk omhoog. We stapten samen uit. We liepen nog steeds omhoog. Het was een flinke klim, en uiteindelijk deed Hugo mijn blinddoek af en we stonden op een gigantische berg met een grote spa en sauna’s. We gingen op een bankje zitten. En hij hield me stevig vast ik begon hem te zoenen en hij mij.
Nadat we op het bankje wat geknuffeld en gezoend hebben, dacht ik dat het niet gezelliger kon maar hij nam me mee in de sauna. We keken elkaar romantisch in de ogen en we wisten allebei al wat er hierna kwam. En ja hoor daar gingen de kleren, en na een plezierig tijdje in de sauna nam ik een hydrotherapie in het bad naast de sauna en Hugo maakte wat meer stoom. Ik keek naar zijn gespierde lichaam. “Wat is het toch een stuk!”, dacht ik in mezelf. Toen ik merkte dat ik wat rimpelig werd van al het stoom en het water. Gingen Hugo en ik de sauna uit. En toen nam Hugo me mee naar een restaurant.
Het restaurant zag er echt prachtig, zoals alles trouwens op dit eiland, we liepen naar binnen. We namen een tafeltje bij het raam. Hugo bestelde voor mij een lekkere salade. Ik hoefde niet al te lang te wachten toen de ober er al aan kwam met ons eten. In een fractie van een seconde zag ik dat de veter van de ober los zat, maar het was al te laat hij struikelde en of course al het ging over me heen. “Duizendmaal sorry, mevrouw echt duizendmaal sorry! Wacht maar u krijgt iets van het huis.” Hugo keek naar me en zag hoe ik onder de salade en soep zat. De ober kwam er al weer aan met twee, voor ons onbekende, vruchten. “Hier dit zijn twee vlamvruchten, deze zijn erg zeldzaam en waardevol en natuurlijk overheerlijk. U kunt zich daar schoonmaken.” Na een tijdje kwam de ober er weer aan maar gelukkig ging alles nu goed. Het eten smaakte heerlijk en als toetje nam ik het vlamfruit, het gaf me echt een warm gevoel van binnen. Eenmaal we alles op hadden liepen we naar buiten en gingen we naar huis.
Toen we het huisje in liepen ging ik me meteen douchen en Hugo ging nog tv kijken. Daarna poetste ik mijn tanden. En ik ging naar bed. En na een korte tijd kwam Hugo ook al naast me liggen. Hij pakte me vast en we vielen in slaap maar deze keer niet in Lucky Palms, eindelijk, maar in Sunlit Tides. Ik kon het nog steeds niet geloven dat hij deze vakantie voor ons geboekt heeft. En wat we alleen nog vandaag hebben meegemaakt. Ik weet echt zeker dat deze vakantie een toppertje gaat worden! En misschien gaan er ook nog bijzondere dingen gebeuren. Ik kan niet wachten!