Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1326 berichten • Pagina 37 van 67

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Ethan en Tania (afl.40/17 mei ~ pag.72)

Reminds me, hahaha! Toen ik klein was ben ik een keer in het zwembad gesprongen zonder bandjes. Het was zo warm en mn armen waren nog nat dus ik dacht dat ik ze om had. Dus toen sprong ik maar ik kon niet zwemmen, oei. Toen heb ik gegild en gesparteld ofzo En toen kwam mijn twee jaar oudere broer me redden.
Wel schrikken is dat.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Ethan en Tania (afl.40/17 mei ~ pag.72)

Héél misschien dat Ryan hier een trauma van krijgt, maar voor de rest niet zo veel (hoop ik :) )

Zoals iedereen zegt, mooi werk met poseplayer!
Ben je daar niet super lang mee bezig? Of is dat eigenlijk best wel simpel?
Heb nooit Poseplayer gebruikt (A)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (afl.40/17 mei ~ pag.72)

Leuke reacties bedankt :knuffel

@Koen: De poseplayer is op zich niet moeilijk, je moet alleen even doorhebben hoe het werkt. In het begin was ik een prutser, maar na een tijdje raak je er steeds bedrevener in. De vorige up had ik in een uurtje klaar. Met de cheat 'moveobjects on' in de bouwmodus kun je de sim op de goede plek zetten.
@Abctje: het is de nieuwe pose-set op modthesims
@Simsfan1988: Die leuke bewegingen doe ik met de 'tab' toets. Als ik een leuk moment heb, pauzeer ik het spel. En ga ik op een positie staan om een screen te maken. Dan druk ik de 'tab' toets in en met ctrl+a of met ctrl+d kun je het beeld draaien. Met C maak ik dan de screen.

Voor alle anderen: Het komt echt weer goed met Ryan, maar Ethan en Tania hebben hier wel van geleerd :D

Terugblik
Tania moest een artikel schrijven over de weerwolf die in Starlight Shores woont. Ethan en Tania genieten van de laatste zomerzon op hun terras, maar dutten in. Ryan is nieuwsgierig naar het zwembad en komt iets te dichtbij. Hij valt in het zwembad. Tania duikt Ryan op, maar hij blijkt bewusteloos te zijn. Ethan geeft hem mond op mond beademing en Ryan ademt weer. Ethan en Tania zijn in paniek en gaan met hun zoon, Ryan naar het ziekenhuis. De artsen onderzoeken hem of hij geen blijvend letsel heeft.

Misschien nog handig om te weten is dat Dushi Zemeleer naast een makelaar ook de roddeltante is van Starlight Shores. Alles wat ze hoort en ziet bespreekt ze met haar vriendinnen en ze trekken daar hun eigen conclusies uit :D
(ik pas de eerste post regelmatig aan, kijk daar voor meer informatie)

Deze aflevering is een lange up...dus zet je schrap :D

Afbeelding

Ryan moest een nachtje in het ziekenhuis ter observatie blijven. Tania bleef bij hem. Ethan ging terug naar huis om op Poekie en Igor te passen. Gelukkig blijkt het allemaal goed te zijn met Ryan en mag hij weer naar huis. Ethan haalt Tania en Ryan de volgende ochtend weer op uit het ziekenhuis.

Het is een regenachtige eerste dag van de herfst
Afbeelding
Ethan en Tania zijn blij dat Ryan niets mankeert. Het hoost buiten, dus heeft Ethan een paraplu meegenomen. Hij houdt de paraplu boven hun alle drie. "Snel naar de auto" roept hij.

Afbeelding
Ze rijden snel naar huis. "Wat is het koud" bibbert Tania.
Ethan heeft trouwens een nieuwe auto gekocht ;)

Afbeelding
Ze komen weer thuis.

Afbeelding
"Ik doe Ryan meteen wat warms aan" zegt Tania.

Afbeelding
Tania kleed Ryan om. "Wat ben je toch een mooi jongetje" lacht ze. En gaat met Ryan naar beneden.

Afbeelding
Ethan heeft ook een warme trui aangetrokken, want het wordt weer kil in de herfst.
"Eeth. Let jij even op Ryan ik ga me even douchen". "Is goed" antwoord Ethan.

Afbeelding
Ethan tilt Ryan op. "Zal ik je een leuk verhaaltje voorlezen, jongen?" vraagt Ethan.
"blootkapje" brabbelt Ryan. Ryan kan de R nog niet goed uitspreken :D

Afbeelding
"Hahaha...nog een paar jaartjes wachten, knul. Kom maar bij pappa zitten...ik zal je roodkapje voorlezen"
Ryan schuift naar pappa.

Afbeelding
Ethan leest het verhaal voor van Roodkapje met die gemene wolf. Ryan vindt het een spannend verhaal.

Afbeelding
Tania geeft Poekie ondertussen een vlooienbad.

We zijn een paar dagen verder en Ryan is wat balsturig
Afbeelding
"Potverdikkie Ryan! Ga die wagen in" roept Ethan. Maar Ryan heeft geen zin. Als hij pappa op zich af ziet lopen rent hij snel weg. Ethan rent achter hem aan en grijpt hem beet.

Afbeelding
"Je gaat nu die kinderwagen in" bromt Ethan terwijl hij Ryan oppakt. Ryan begint te jammeren en probeert zich los te maken uit pappa's armen. Hij wil zelf lopen en niet in die wagen. "Ryan lieverd, we gaan naar de speeltuin. Die afstand kun je niet zelf lopen" zegt Tania. Ryan snapt dat niet en is boos, hij wil zelf lopen.

Afbeelding
Ethan zet Ryan uiteindelijk in de kinderwagen en op deze zonnige herfstdag gaan ze naar de speeltuin. Ryan mag daar uitkiezen, en wil natuurlijk weer op die 'wipkip'.

Afbeelding
Zelfs Ethan voelt zich weer even kind in de speeltuin :D

Afbeelding
En dan opeens! Tania krijgt haar eerste zwangerschapsbuikje. Haar kleding veranderd ook mee ;)

Ethan ontmoet Chad Luck
Afbeelding
"Hey Taan, dit is Chad Luck. Hij weet waar die weerwolf woont waar jij een artikel over moet schrijven". Tania komt eraan gelopen.

Afbeelding
Tania maakt kennis met Chad Luck.

Afbeelding
Tania en Chad babbelen wat door over de weerwolf van Starlight Shores.
Ethan pakt Ryan op en gaat met hem naar de zandbak.

Na een tijdje komt Tania weer aangelopen
Afbeelding
Ethan is aan het schommelen als Tania verteld dat ze die weerwolf wil ontmoeten.
"Gaan jij en Ryan maar vast naar huis. Ik moet nog even wat werk doen" zegt Tania.

Afbeelding
"Mamma moet nog even werken, wij gaan alvast naar huis en gaan happies maken" zegt Ethan tegen Ryan.
"Pannekoek?" vraagt Ryan.
"Bedankt Chad" roept Tania.

Tania komt aan bij het huis van de weerwolf
Afbeelding
'Chad zei dat hij Javed Meir heet en zo te zien is hij thuis' denkt Tania.

Afbeelding
Ze belt aan. DING DONG!

Afbeelding
Javed schrikt! "Er is hier niemand. Ga weg!" roept hij.

Afbeelding
"Ja maar meneer Meir. Mijn naam is Tania Bunch en..." zonder dat ze haar zin kan afmaken hoort ze Javed terug schreeuwen.

Afbeelding
"Er wordt hier niet aan de deur gekocht en ik heb mijn eigen geloof" brult hij.

Afbeelding
"Meneer Meir. Ik kom namens de krant. Ik wil u een paar vragen stellen" roept Tania.
"Ik weet niks" roept Javed terug.
"Ik wil graag een artikel over u schrijven zodat wij stadbewoners wat meer begrip voor u krijgen als weerwolf"
"Ow! In dat geval, ik kom eraan"
Tania zet zich schrap want ze verwacht een echte weerwolf te ontmoeten.

Afbeelding
Javed en Tania maken kennis met elkaar.
"Maar u ziet er helemaal niet uit als een weerwolf?" zegt Tania verbaast.
"Nee, dat gebeurt pas als de maan opkomt" glimlacht Javed. "Maar komt u binnen, het regent weer zie ik"

Ondertussen zijn Ethan en Ryan thuis aangekomen
Afbeelding
"Pannekoek" brabbelt Ryan nog steeds.
"Nee lieve knul, dat hebben we gisteren al gegeten"
En Poekie zoekt aandacht bij Ethan.
"Poekie! Ik heb nu geen tijd voor je, ik moet eten maken" En Ethan schudt Poekie zachtjes van zijn voeten.

Afbeelding
Poekie rent weg want hij wou alleen maar met Ethan spelen. Hij zoekt Javed op.

Afbeelding
"U bent het baasje van Poekie zie ik" lacht Javed.
"Hoe weet u dat?" vraagt Tania.
"Poekie is mijn vriendinnetje en wij spelen graag met elkaar. Ik heb anders geen vrienden"

Afbeelding
"Hoe kan het dan dat u geen vrienden heeft?" wil Tania weten.
"Mensen vinden mij eng en rennen weg als ze mij zien" verteld Javed.
"Dit wordt een leuk artikel, Javed" lacht Tania.

En dan komt de maan op
Afbeelding
In het bijzijn van Tania transformeert Javed naar een weerwolf.
"Javed wat doe je?"

Afbeelding
Tania vindt het allemaal maar eng worden.

Afbeelding
Javed begint aan Tania te snuffelen. Ze weet niet wat hij met haar van plan is. En ze wil hier weg.
"Bedankt voor het interview" bibbert Tania.

Afbeelding
Tania rent weg. 'Wat een engerd' denkt ze.

Afbeelding
"mevrouw Bunch...Ik ben nog steeds Javed" gromt hij.
En weer blijft Javed alleen achter.
"Miauw" klinkt het ineens.
"Ah, Poekie. Jij bent de enigste die mij lief vind. Zullen we tikkertje spelen?"

Dushi ziet Tania uit het huis van Javed komen
Afbeelding
"Ohhh!...Dat was Tania...Wat deed ze bij Javed?" vraagt ze zich af.
'Zouden ze stiekem een relatie hebbah?...' denkt ze.

Afbeelding
"Dit moet ik aan mijn vriendinnah vertellah!" roept ze.
'Tania gaat met Javed...hihihi' klapt Dushi.

In huize Cliffhanger
Afbeelding
"Vandaag ga ik spaghetti carbonara maken" lacht Ethan.
"Pannekoek!" roept Ryan nog steeds.

Afbeelding
"Nee lieverd. We kunnen niet elke dag pannekoeken eten. Voor jouw maak ik een groente-smoothie a la Pappa" lacht Ethan.
Ryan kijkt wat beteuterd.

Afbeelding\
"Snel nog even bij de spaghetti kijken" zegt Ethan. "Ah! Dat gaat goed"
Ryan volgt pappa geïnteresseerd, zal hij ooit een beroemde 5-sterren chefkok worden ;)

Tania komt thuis
Afbeelding
"Schat! Javed veranderde voor mijn ogen in een weerwolf dat was creepy"
"Nou dan heb je in ieder geval genoeg om over te schrijven, maar geniet nu van mijn spaghetti carbonara"

Afbeelding
Tania verteld honderduit over de weerwolf. Ryan hoort dat.
"Mamma in de buik van de wolf?" brabbelt hij met volle mond.

Afbeelding
"Ethan? Heb je Ryan roodkapje weer voorgelezen"
"Ja, hij vind dat zo'n spannend verhaal. Ik ga afruimen. Stop jij Ryan in"

Afbeelding
"Doe jij het maar, ik heb last van mijn rug" zeurt Tania.
"Taan! Nu is het jouw beurt, ik doe het de hele week al" zegt Ethan geïrriteerd.
"Ok...ok"

Tania brengt Ryan naar bed
Afbeelding
"Welterusten jongen" kust ze.

Afbeelding
Ethan stookt beneden de haard op.

Afbeelding
"Schat. Je staat in het beeld. Ik wil 'help! mijn man heeft een moestuin' zien"
"Moment. Even het vuur opstoken"
En hij gaat naast Tania zitten.

Afbeelding
Samen zitten ze gezellig TV te kijken.

Igor mag ook even vrij rond vliegen
Afbeelding
"Igor sjjjhht!! Het vrouwtje wil 'help! mijn man heeft een moestuin' volgen"

Afbeelding
Nog even het journaal zien en dan gaan ze naar bed.

Afbeelding
En zo eindigd er weer een mooie dag voor Ethan en Tania.

Einde aflevering 41

Als alles goed gaat komt in de volgende aflevering de geboorte van het het tweede kindje. De namenpoll zal in de komende week gaan sluiten. Dus als je nog niet gestemd heb, doe het snel.

Ook zou ik graag willen weten of ik niet teveel extra personage's gebruik zoals Javed en Dushi in deze aflevering. Ik wissel de afleveringen af met: Nadine, Kerem, Sylvia en Parker. Als jullie dit dagboek te onoverzichtelijk vinden worden gewoon zeggen, want het moet wel leuk blijven :D

Mijn bedoeling is altijd om naast Ethan en Tania nog 6 extra personage's te gebruiken. Javed kwam in plaats van Meneer zombie en Dushi in plaats van Sugar. Personage's als big time sims, rob en rita, arlo en river, jack en judy, darlene en skip, lisa, VJ en gloria zullen altijd sporadisch blijven voorkomen.

Laatst gewijzigd door Froos op vr 24 mei 2013, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie