Op de officiële site van de sims 4 staan een hoop simlish tekens. Misschien staat hierin extra informatie.. Kan iemand ze vertalen?

34 berichten • Pagina 1 van 2
Laatst gewijzigd door Deetui op ma 06 mei 2013, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Noita Dirdre op ma 06 mei 2013, 21:25, 2 keer totaal gewijzigd.
EA'D.Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen. Lorem Ipsum is de standaard proeftekst in deze bedrijfstak sinds de 16e eeuw, toen een onbekende drukker een zethaak met letters nam en ze door elkaar husselde om een font-catalogus te maken. Het heeft niet alleen vijf eeuwen overleefd maar is ook, vrijwel onveranderd, overgenomen in elektronische letterzetting. Het is in de jaren '60 populair geworden met de introductie van Letraset vellen met Lorem Ipsum passages en meer recentelijk door desktop publishing software zoals Aldus PageMaker die versies van Lorem Ipsum bevatten.
Zou je het verder willen vertalen?? Lorem Ipsum betekent 'de leren riem zelf' in het Latijn (Ipsum is zelf en congrueert [hoort bij] lorem. Lorem betekent leren riem, teugel, leidsel of zweep. Het staat in de accusativus (dat betekent dat dit zinsdeel een lijdend voorwerp is).Going4Quests schreef:Ik ga even proberen het te vertalen..
EDIT: Blijkt helaas niets te zijn. Heb aan de hand van een Excel bestand de eerste letters vertaald..
Dan heb ik "Lorem Ipsum" opgezocht en kreeg ik dit.. http://nl.lipsum.com/
EA'D.Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen. Lorem Ipsum is de standaard proeftekst in deze bedrijfstak sinds de 16e eeuw, toen een onbekende drukker een zethaak met letters nam en ze door elkaar husselde om een font-catalogus te maken. Het heeft niet alleen vijf eeuwen overleefd maar is ook, vrijwel onveranderd, overgenomen in elektronische letterzetting. Het is in de jaren '60 populair geworden met de introductie van Letraset vellen met Lorem Ipsum passages en meer recentelijk door desktop publishing software zoals Aldus PageMaker die versies van Lorem Ipsum bevatten.
Laatst gewijzigd door SnoepxStok op ma 06 mei 2013, 23:10, 6 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Deetui op ma 06 mei 2013, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.