Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

120 berichten • Pagina 1 van 6

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

5G~Lara Mandoza (Dag 22~15-7-13)

Lara Mandoza

Introductie

Afbeelding

Lara is een verlegen meisje, ze haalde altijd tienen op school en ze is dol op boeken. Veel mensen van haar leeftijd snappen haar niet. Als je 21 bent zou je moeten feesten en lol maken, maar dat is allemaal niks voor Lara, zij leest graag de meest ingewikkelde en dikste boeken die er zijn. Veel vrienden heeft Lara niet, ze maakt moeilijk contact en valt absoluut niet op. Niet dat ze er erg mee zit hoor, ze vermaakt zich prima in haar eigen wereldje. Toch zou ze graag iemand willen ontmoeten waarmee ze haar verhalen kan delen, iemand die haar wel begrijpt, maar eerst wil ze gaan studeren.

Eigenschappen van Lara:
-Artistiek
-Computernerd
-Houdt van buiten
-Sociaal ongemakkelijk
-Boekenwurm

Handig om te weten:
-Dit is een 5G
-De levensduur van mijn sims staat op 90 dagen
-Ik gebruik geen cheats behalve hideheadlineeffects
-Ik doe mijn 5G niet volgens de officiële regels, Lara woont gewoon in een huisje
-Jullie kiezen de stamhouders uit.

Laatst gewijzigd door _Jente_ op ma 15 jul 2013, 13:59, 9 keer totaal gewijzigd.

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Dank jullie wel :). Lara woont eerst nog eventjes in Starlight Shores voordat ze gaat studeren, want de mascotte komt maar niet.... Tot die tijd dus upjes van Lara in Starlight Shores. Heeft iemand van jullie trouwens een idee waarom de mascotte niet komt, want normaal komt hij altijd in het begin.
_______________________________

Dag 1

Afbeelding

Ik was net aangekomen in mijn nieuwe huisje, ik had alle spullen uit de verhuiswagen geladen en alles op zijn plaats gezet. Ik had gisteren nieuwe boeken gekocht in de winkel en besloot er eentje te gaan lezen om even te ontspannen. Ik zat al helemaal in het verhaal toen ik even op de klok keek hoe laat het was. Ik schrok toen ik zag dat het al drie uur was. Ik wilde nog zoveel doen. De supermarkt kon wel wachten tot morgen. Ik kon nog wel even naar het park voordat het donker werd om nieuwe mensen te ontmoeten, dus besloot ik dat te doen.

Afbeelding

In het park waren prachtige bloemen die ik niet kon laten staan. Ik moest er een paar plukken.

Afbeelding

Ik probeerde contact te maken met een bewoner van Starlight Shores, maar dat ging niet helemaal goed, hij reageerde kort op mijn vragen en was duidelijk niet geïnteresseerd in mij. Ik besloot naar huis te joggen.

Afbeelding

Thuis keek ik naar de zon die onder ging, vanuit mijn achtertuin kon ik het hele strand van Starlight Shores zien. Het was een prachtig gezicht.

Afbeelding

Afbeelding

Ik at een bordje salade met tomaatjes en maakte een heerlijk warm bad klaar.

Afbeelding

Afbeelding

Ik deed mijn sportkleren in de wasmachine en zette hem aan.

Afbeelding

En toen ging ik slapen, mijn eerste nacht in mijn eigen huisje, mijn eerste nacht in Starlight Shores.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

^
Dank je :)

Dag 2

Een nieuwe ochtend brak aan. Ik werd wakker door het geluid van de zingende vogels. Langzaam stond ik op en liep ik naar de koelkast om wat drinken te pakken.

Afbeelding

Ik pakte een pakje sap en dronk het leeg.

Afbeelding

Daarna pakte ik mijn schetsboek van tafel en begon ik te tekenen.

Afbeelding

Ik zette de kraan van het bad aan en liet het vollopen.

Afbeelding

Na het heerlijke bad ging ik achter mijn schildersezel staan om te beginnen aan mijn eerste schilderij.

Afbeelding

Het zag er nog niet eens zo slecht uit. Ik had geen tijd om het af te maken, want toen ik op de klok keek was het al weer vier uur. Ik legde de kwast neer en liep naar buiten om naar de supermarkt te gaan. Voor de voordeur van mijn huisje stond de ijskraam. Ik kon het niet laten om er eentje te kopen.

Afbeelding

Met mijn ijsje in mijn hand liep ik naar de supermarkt. Toen ik daar aankwam had ik hem al op. Ik kocht was appels, druiven en tomaten.

Afbeelding

Aan de overkant van de supermarkt zag ik een karaoke bar, ik besloot er heen te gaan ook al hou ik totaal niet van kroegen en drukte.

Afbeelding

Ik zong een paar nummers. Ik kende de tekst niet en zong vals, maar het was best leuk om te doen. Na het zingen ging ik naar huis, ik at soep uit blik en ging naar bed.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Dank jullie wel :D
Dit is de laatste dag voordat ze gaat studeren. ;)
______________________________

Dag 3

Ik had heerlijk uitgeslapen en liep zingend naar de fruitschaal om een appel te pakken. Ik at hem op op de bank terwijl ik nadacht wat ik zou gaan doen vandaag. Eerst zou ik mijn boek uitlezen waaraan ik eergisteren was begonnen.

Afbeelding

Afbeelding

Na het lezen friste ik me op en ging ik achter mijn schildersezel staan.

Afbeelding

Het was afschuwelijk warm en een frisse duik kon ik goed gebruiken dus besloot ik even te gaan zwemmen in de zee. Ik hoefde nog geen twee minuten te lopen om bij het strand te komen.

Afbeelding

Toen de zon bijna onder was ging ik het water uit. In mijn zwemkleding liep ik terug naar huis.

Afbeelding

De krant lag nog op de stoep dus die nam ik mee naar binnen om te kijken of er nog iets belangrijks was gebeurt.

Afbeelding

Na het lezen van de krant maakte ik mijn schilderij af. Dit is het resultaat.

Afbeelding

Ik heb hem verkocht voor 36 simdollars. De wc moest nog ontstopt worden en ik moest nog een was draaien, dus ging ik daarmee aan de slag.

Afbeelding

Afbeelding

Het was al best laat en langzaam gingen alle lichten uit in de huizen. Ik besloot ook maar te gaan slapen, morgen zou er weer een nieuwe dag zijn.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Dank jullie wel :D
_________________

Dag 4

Ik had nog steeds geen welkomstpakket gekregen maar besloot dat het toch eens tijd werd om naar de universiteit te gaan. Ik pakte mijn mobiel ’s ochtends en schreef me in voor de universiteit. Ik besloot om de studie wetenschap en geneeskunde te gaan doen omdat ik later graag gerenommeerd chirurg wil worden.

Afbeelding

Het busje kwam me een half uurtje later ophalen en met mijn ingepakte koffertje liep ik ernaartoe.

Afbeelding

Afbeelding

Mijn spullen werden ingeladen en we reden weg.

Afbeelding

Afbeelding

Na twee uurtjes rijden kwamen we aan bij mijn studentenhuis. Het is een vrouwenstudentenhuis. Ik bekeek de woonkamer, tuin, eetkamer en keuken en rende toen snel naar boven om de mooiste slaapkamer uit te zoeken. Ik vond een hele mooie kamer met een openhaard, tweepersoonsbed, een laptop, een spiegel en een kledingkast. Dat was alles wat ik nodig had.

Afbeelding

Ik deed mijn haar goed voor de spiegel en ging op bed liggen om mijn studieboeken even door te lezen.

Afbeelding

Het was best interessant en voordat ik het wist had ik alweer de helft van het boek gelezen. Toen besefte ik me dat ik nog naar de introductie lessen moest. Daar kon ik kennis maken met studenten en de klaslokalen bekijken.

Afbeelding

Ik rende er naartoe.

Afbeelding

Toen ik daar aangekomen was zag ik een tafel met allemaal gratis spulletjes, ik heb een noga reep meegenomen en liep toen verder naar een lokaal.

Afbeelding

Ik kwam een jongen tegen die hier al iets langer studeert. Hij vertelde me dat het wetenschapslokaal erg interessant is dus liep ik daar naartoe.

Afbeelding

Het zag er inderdaad wel gaaf uit met al die apparaten. Ik liep naar een apparaat toe en bestudeerde het goed.

Afbeelding

Toen besloot ik om terug te gaan naar het studentenhuis om te gaan studeren. Één van mijn huisgenoten had mij uitgenodigd voor een feestje, maar ik besteed liever mijn tijd aan leren dan aan domme feestjes, dus met allemaal lawaai op de achtergrond focuste ik me op mijn computerscherm.

Afbeelding

Ik had best honger gekregen van al dat studeren en maakte een lekkere salade klaar.

Afbeelding

Toen ik hem op had kroop ik onder de wol en viel ik al snel in slaap.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Bedankt! :D
_________________________

Dag 5

Afbeelding

Om 6 uur gaat mijn wekker af en loop ik naar beneden om een schaaltje yoghurt te eten. Vandaag heb ik mijn eerste officiële les en ik ben erg benieuwd.

Afbeelding

Als ik mijn yoghurt op heb pak ik mijn tas in en loop ik naar het gebouw waar ik les heb.

Afbeelding

Dit is het gebouw. Het is enorm groot en ik was bang dat ik zou verdwalen, maar dat gebeurde niet. De les verliep goed en ik liep terug naar het studentenhuis om te gaan studeren.

Afbeelding

Ik onderzocht het skelet dat ik had gekregen bij mijn studie. Ik testte wat dingen uit en ging toen naar beneden met mijn studieboek.

Afbeelding

Toen ik het uit had ging ik naar de lokale koffieshop voor een lekkere latte.

Afbeelding

De jongen die mij gisteren het wetenschapslokaal had aangeprezen stond achter de balie.

Afbeelding

Ik dronk mijn latte buiten op terwijl ik naar het prachtige uitzicht keek.

Afbeelding

Toen ik mijn latte op had ging ik terug naar het studentenhuis om een magnetron maaltijd te eten. Het was nog best lekker ook.

Afbeelding

Daarna dook ik weer met mijn gezicht in de studieboeken en leerde ik totdat het tijd was om te gaan slapen. Het eindexamen was al over vier dagen en ik begon al aardig zenuwachtig te worden.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie