Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

30 berichten • Pagina 1 van 2

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Uitdaging van de maand mei 2013

Afbeelding

Het is weer mei en misschien begin je al weer na te denken wat je allemaal kan doen in de Sims.
Het is al weer een poosje geleden dat de Sims 3 Na Middernacht uit kwam en dit er voor zorgde dat je Sim nu een beroemd acteur/actrice kan worden. Rampvol Diamandfilms is op zoek naar een nieuw decor, nieuwe beroemdheden en nieuwe films.


Bouw een filmset voor Rampvol Diamantfilms (je hoeft de filmstudio rabbithole niet te plaatsen!), je mag zelf weten wat voor film er gemaakt gaat worden. Gebruik je fantasie, want wordt het een science fiction film? Een film over doorgedraaide studenten? Of wordt het een Oosterse vechtfilm?
Zorg dat het ook daadwerkelijk op een filmset lijkt, huizen worden in grote studio's nagebouwd en vaak hebben kamers maar twee muren, omdat je van de andere kanten moet kunnen filmen. Misschien wil je wel een oude film opnieuw filmen? Het mag allemaal!
Kies er voor om óf de filmset te fotograferen óf een klein stukje film.

Je hebt tot zondag 26 mei 20:00 de tijd om je beste screens op te sturen. Er is geen limiet aan deelnemers, iedereen mag mee doen. Als je meedoet zet ik je in het lijstje van deelnemers. Succes!

Deelnemers:
Carijn15
markos
Koekieemonsterr
ixkilledxthexcookie


Ingeleverd
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Uitdaging van de maand mei 2013

Je mag overal een filmset bouwen, je hoeft de rabbithole namelijk echt niet te plaatsen! Je mag je fantasie helemaal de vrije loop laten gaan. :)

v Je mag het allebei! Het idee is dan wel met het fotograferen, dat je dat stukje film fotografeert in een zelfgemaakte filmset. ;)
Gebruikersavatar
Timon4
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
vr 01 jan 2010, 23:37

Re: Uitdaging van de maand mei 2013

Mag je ook alleen interieurs bouwen of moet er ook per se een set bij van de buitenkant van een gebouw? Ik bouw namelijk een set die is gebaseerd op en bestaande serie waar alle outside-scenes in New-York worden opgenomen.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Uitdaging van de maand mei 2013

Dave. schreef:Je mag overal een filmset bouwen, je hoeft de rabbithole namelijk echt niet te plaatsen! Je mag je fantasie helemaal de vrije loop laten gaan. :)

v Je mag het allebei! Het idee is dan wel met het fotograferen, dat je dat stukje film fotografeert in een zelfgemaakte filmset. ;)
Even voor de duidelijkheid. Je bouwt dus een filmset, en dan kan je er voor kiezen om óf een stukje 'film' te fotograferen óf om slechts de set te fotograferen.
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Uitdaging van de maand mei 2013

Je had gezegd dat je ook zonder na middernacht mee kon doen dus dat doe ik (waarschijnlijk) ook!
nog een vraagje eigenlijk: Moet de filmset eigenlijk "binnen" gebouwd worden? Daar bedoel ik mee dat je de flimset dus bouwt in een groot huis, schuur, loods of hoe je het ook wilt noemen of mag het ook op een kale kavel waar je dan vloer op maakt en muren?

Dat was even mijn vraagje!
Markos

Weergave- en sorteeropties

Gesloten