Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

542 berichten • Pagina 24 van 28

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Preview (p.46) ~ 16 april 2013

Ocean Sunrise
______________________________
Afbeelding

Ocean Sunrise is een wasserette in Starlight Shores. Van buiten is het een modern gebouw met tevens een tropische uitstraling, van binnen is het vooral modern, lux en ruim. Ook kun je in Ocean Sunrise gerust even ontspannen tijdens je wasje, omdat er zich op de eerste etage een kleine koffielounge met zitgedeelde bevindt.

Specificaties:
- 5 Wasmachines met 5 Drogers
- 2 Liften
- 1 Koffielounge

Benodigdheden:
- Wereld Avonturen, Ambities, Na Middernacht, Levensweg, Beestenbende, Showtime, Jaargetijden, Studentenleven
- Luxe accessoires, Buitenleven accessoires, Buurtleven accessoires, Slaap- en Badkamer accessoires, 70's, 80's & 90's accessoires

Downloadlinks:
- Ocean Sunrise

Buitenkant:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkant:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Overzicht:

Afbeelding

Begane grond:
Afbeelding

Eerste etage:
Afbeelding

Downloadlinks:

- Ocean Sunrise

Rudy's Creaties:

- 7 april 2013 ~ Megana
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Rudy's Creaties ~ Ocean Sunrise (p.47) ~ 21 april 2013

Preview
______________________________
Afbeelding
Ik had gewoon eens zin om de preview uit een iets ongewonere hoek te laten komen. xD

Maar nu even over het huis zelf. Ergens half februari ben ik namelijk begonnen te bouwen aan dit huis, maar om de een of andere reden zijn er steeds andere projecten tussendoor gekomen, die nou eenmaal een inlever tijdstip hadden, terwijl dit huis dat niet had. Maar met het uitzicht op de Plumbob verkiezingen vond ik toch dat ik eigenlijk nog één speciaal huis, dit huis dus, moest (af)maken om mezelf richting jullie nog eenmaal te bewijzen. En naar mijn mening is dat ook erg goed gelukt. Echter heeft het huis, in tegenstelling tot vrijwel alle andere 'preview-huizen', nog geen interieur op dit moment, dus hopelijk maak ik daar ook weer iets moois van. (Een voordeel is in ieder geval dat ik geen maximaal budget heb, want dit zal er wel weer eentje in de categorie 500.000+ worden. :fluit ) Het is nu in ieder geval vakantie voor mij, dus dat zal dan deze week wel goed komen.

En als dit huis dan klaar is, dan heb ik, zoals het er nu naar uit ziet, eigenlijk voorlopig niets meer te doen in dit topic. Ik verwacht ook wel dat het na zondag nog wel een aantal weken zal duren voordat jullie mij weer iets hier zien posten. Ik ga namelijk vanaf dan alleen nog maar aan m'n nieuwe project, een buurt voor in De Sims 3, werken. Een paar weken voor mijn laatste preview ben ik daarvoor al bezig met het uitproberen van CAW en iets minder dan twee weken geleden met het beginnen aan het landschap van de wereld en dat zal ook nog wel een tijdje duren eer ik dat volledig afheb. Misschien dat ik hierbij wel een beetje hoog inzet, maar ik wil gewoon dat het wel een mooie volledige buurt wordt. Vandaar dat het natuurlijk nog wel een tijdje zal duren voordat ik überhaupt weer serieus landschappen/huizen/kavels van de wereld ga previewen. Echter ga ik misschien wel kort na de vakantie nog een kleine update posten van de wereld met lichte details over hoe en wat, maar dat zien we dan wel weer. ;)

Ojaa, dit is dan nog wel een heel eind weg, maar ik zal natuurlijk ook de kavels iets minder Rudy-achtig proberen te maken, omdat het anders wel een erg drukke boel gaat worden en dan zou ik het ook niet meer voor de release van De Sims 4 gaan halen. :sweatdrop


Dit was het dan weer. Ik hoop dat dat jullie hem mooi vinden! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie