Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 71 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Studententijd!

Heel erg bedank voor de super reacties! :knuffel

@SimsMeid, dat ben ik ook van plan. Alleen een beetje laat... (A)

@Henrik_S, Welkom! Super leuk dat je me volgt en hartstikke bedankt!

Ik heb de afgelopen vier dagen weer niet gepost, sorry daarvoor. Maar ik had drie toetsen vandaag, dus daar was ik meer mee bezig. Naja, daarom dus... Maar nu geen toetsen meer en volgende week heb ik vakantie, twee weken lekker leuke dingen doen en uitslapen en Simsen! <33

Dag 230: 21-04-2013

Fay heeft een lezing, maar ze is zoals gewoonlijk weer eens net iets te laat..

Afbeelding

Gelukkig mag ze nog naar binnen, daar zit James al. Ze ploft naast hem neer, al heeft hij dat niet bepaald door. :P

Afbeelding

Afbeelding

De lerares praat gewoon door. ;)

Afbeelding

Dan wordt het toch wel echt tijd om op te letten, Fay geeft James een klein stootje zodat hij wakker wordt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wanneer de les is afgelopen rent Fay naar buiten, om Noah te bellen voor een afspraakje. Ze weet nog steeds niet wie ze moet kiezen en besluit om met beiden uit te gaan. Om te bepalen wie ze het leukst vindt. Maar of het nou veel gaat helpen, of dat de keuze juist nog moeilijker wordt?

Afbeelding

Dag 231:

Ze heeft afgesproken met Noah op het strand.
Fay zit te wachten, totdat Noah er met een grote glimlach aan komt lopen.

Afbeelding

Ze flikflooien en lachen wat... <33

Afbeelding

Afbeelding

Daarna gaan ze een potje basketballen! :swing

Afbeelding

Noah wil indruk maken.. ;)

Afbeelding

Mislukt....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog een leuke foto!

Afbeelding

Bij zonsondergang hebben ze nog een goed gesprek. Noah is een echte waterrat en wil later het liefst zwerven over de zeeën, een eigen boot en een eigen eilandje midden op de oceaan. Waar hij met zijn gezin kan genieten, want een gezin dat wil hij wel! Hij houdt van buiten en is erg op familie gericht, dol op warmte en erg atletisch ingesteld. Als laatst is hij nog een echte geluksvogel!

Afbeelding

Afbeelding

Dag 232:

De dag begint vroeg. Sascha, Fay en Job zitten aan tafel nog even gauw wat leerstof door te nemen. Want vandaag moeten ze (tussen)examen doen!
Kayleigh maakt zich minder zorgen, haar les begint pas laat in de middag dus zij heeft nog wel wat tijd voor ontspanning. Lekker gamen!

Afbeelding

Ook Job zijn les begint later, hij volgt het voorbeeld van Kayleigh op en gaat achter de PC zitten om zijn berichtjes te bekijken. Van zijn dating-profiel.
Als hij het berichtje ziet van ene meisje, dan is hij helemaal gek! Wat een leuke meid!

Afbeelding

Uit enthousiasme springt hij op de fiets om naar haar toe te gaan, in zijn onderbroek! Floyd vliegt hem achterna, wat gaat die nu doen?! :P
Het meisje komt net naar buiten, achter haar komt ook het meisje van Floyd. Die hij ontmoet heeft op het Kampvuur-feest.

Afbeelding

Ze schrikt zich dood als ze Job opeens in zijn onderbroekje voor de deur ziet staan. Wegwezen! :O

Afbeelding

Maar ze kan het niet laten om stiekem nog even achterom te kijken, hij is wel knap zeg!

Afbeelding

Ook het Floyd zijn meisje gaat er gauw vandoor, maar die geeft hem nog wel een lucht-kusje. <33

Afbeelding

Devon heeft Fay haar scooter even 'geleend'. Om sneller op school te zijn. Want hij wil graag nog een praatje maken met 'zijn' meisje!

Afbeelding

Afbeelding

Fay heeft haar (tussen)examen, ze komt de 'lover' van Jill nog tegen. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Sascha is nog thuis, ze is nog even aan het sporten. Kayleigh en James hebben het heel gezellig op de bank... (A)

Afbeelding

Afbeelding

Job, die uiteindelijk teleurgesteld naar huis is gegaan om kleren aan te doen, gaat met Jill en Sascha op weg naar hun examens.

Afbeelding

Fay is net klaar met haar examen, geslaagd met vlag en wimpel! Net zoals de rest, iedereen heeft het gehaald! Op naar het grote examen, maar eerst weekend!
Fay belt Jamie op, het is tijd voor haar tweede date. Want de date met Noah heeft haar alleen maar meer in de war gemaakt... :sweatdrop

Afbeelding

Dag 233:

Fay wacht in het koffiehuis, waar ze met Jamie heeft afgesproken. Ze is erg zenuwachtig... :sleep

Afbeelding

Na vijf minuutjes staat hij bij haar, ze was even vergeten hoe knap hij is!

Afbeelding

Afbeelding

Hij neemt haar in zijn armen, hij is blijkbaar erg blij om Fay te zien. En Fay eigenlijk ook wel... <33
Daarna hebben ook zij nog een goed gesprek.
Jamie wil dolgraag een resort runnen op een tropisch eiland, hij is erg sociaal en een vlotte babbelaar met veel humor. Hij wil ook niets liever dan een eigen gezin met kinderen die hij alle liefde van de wereld zal geven. Hij is erg goed en erg ambitieus!

Afbeelding

Na het gesprek gaan ze naar het dak, waar een voetbaldoel staat! :sweatdrop

Afbeelding

Het is tijd voor een flink potje socker! :swing

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fay schopt en....

Afbeelding

Ze scoort! :swing

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Zo, ik hoop dat jullie nu wat meer weten over de twee kandidaten! ;)
Het is waarschijnlijk wel duidelijk dat ik in de toekomst van plan ben om wat met Exotisch eiland te gaan doen. Of een resort, of een onbewoond eiland! (of we gaan voor Bruce als stamhouder, maar die zal dan waarschijnlijk ook wat met Exotisch eiland gaan doen!)

Ik hoop dat jullie het leuk vinden! (ik besef me nu pas dat ik beter had kunnen vragen om zo'n poll waarbij je je stem ook nog kunt veranderen. Maar dat is nu te laat denk ik... :sweatdrop )
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Re: ~Abctje's 365~ Studententijd! Poll!

Leuke dagen.
De keuze is wel moeilijk, maar op een of andere manier heb ik iets met Noah, ik weet niet wat...
(Het spijt me Jamie :sweatdrop)
Leuk dat je wat met exotisch eiland gaat doen, echt gaaf! Je maakt trouwens prachtige screens en sims :thumbup
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: ~Abctje's 365~ Studententijd!

abctje schreef:Ik hoop dat jullie het leuk vinden! (ik besef me nu pas dat ik beter had kunnen vragen om zo'n poll waarbij je je stem ook nog kunt veranderen. Maar dat is nu te laat denk ik... :sweatdrop )
Ik heb de poll voor je aangepast, je kan nu je stem veranderen!

Ik hou mijn stem wel nog steeds bij Jamie, omdat ik hem gewoon heel stoer vind en hij ziet er knap uit.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie