Bedankt!

Heb weer wat dagen gemist, maar die haal ik natuurlijk weer in!
Dag 226:
Het is weer schooltime...
Ook Devon heeft een college.
De rest is in het studentenhuis, aan het leren of bijkletsen.

James offert zich op om de bedorven wafels op te ruimen!
Sascha staat model voor een schets van Job.
Dag 227:
Fay is na haar les naar het studentenhuis van Jamie gegaan, gewoon voor de gezelligheid.
jamie is alleen niet thuis, dat is een kleine domper...
Een huisgenoot van Jamie doet open, een hele knappe zelfs! Hij stelt zich voor als Noah. Fay en hij zijn gezellig aan het kletsen!
Ze gaan zitten op de bank, die pal voor het huis staat!
Ze kunnen beide de glimlach op hun gezicht niet onderdrukken! <33
Het is al gauw laat in de middag en het begint te regenen, ze gaan naar binnen en zetten de tv aan. Ondertussen blijven ze maar praten en lachen.
De gezelligheid wordt verstoord door Fay haar telefoon, ze neemt op. Het is Jill, die vraagt waar ze blijft omdat het eten op tafel staat en iedereen zit te wachten! Fay belooft dat ze er meteen aankomt.
Ze staat op om afscheid te nemen van Noah, maar in een opvlieging zoent ze hem!
Ze glimlacht lief en Noah kan deze blik niet weerstaan...
Daarna rent ze gauw weg, wat heeft ze gedaan?! Hoe moet het nou met Jamie? Ze kan niet kiezen wie van de twee ze leuker vindt!
Dag 228:
De liefde hangt niet alleen in de lucht bij Fay, ook Devon heeft een meisje ontmoet uit zijn klas die hij wel erg leuk vindt!
Floyd, die ook net uit zijn avond-college komt, krijgt een telefoontje van het meisje van het kampvuurfeest. Het wordt een gezellig gesprek.
En ook Jill heeft een leuke jongen ontmoet!
Die ze meteen een geheime aanbidder-SMS stuurt!
Sascha en Kayleigh trekken zich niets aan van Jill haar gegiechel en kijken een leuke film.
Beneden heeft Job het besluit genomen om een online-datingprofiel aan te maken, terwijl James hard aan het studeren is.
Dag 229:
Iedereen zit met zijn neus in de boeken!
Nog enkele screens van de campus.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ga zo de poll aanvragen met de vraag: Voor wie gaat Fay kiezen?
Wordt het Jamie? Of toch Noah?
Even nog tussendoor, dit bericht wilde ik gisteren al plaatsen maar toen gaf de site niet mee en liep de boel een beetje vast. Vandaar. Dit zijn dus de verloren dagen, maar vandaag staat er nog niet bij. Die post ik later vandaag.