Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

316 berichten • Pagina 7 van 16

SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het drama van de familie Jones-Brown ~ hoofdstuk 10 / 4

Hoofdstuk 11

Afbeelding

Op Halloween gaan Suzette en John naar het herfstfestival toe. De oppas past op de kinderen. Suzette daagt John uit voor een appelhappen wedstrijd. Het is helaas vandaag een regenachtige dag daarom zijn Suzette en John als enige op het festival aanwezig. Het wordt een spannende wedstrijd. Het lukt Suzette en John maar niet om een appel uit de bak te halen. Als de tijd bijna om is, lukt het John om één appel uit de bak te halen. Op deze manier wint hij de wedstrijd.

Afbeelding

Daarna daagt Suzette John uit voor een taartenwedstrijd. Opnieuw zijn zij de enige deelnemers. Maar ook bij deze wedstrijd zorgt dat er niet voor dat het geen leuke wedstrijd wordt. In het begin gaan ze gelijk op, maar aan het eind haalt John haar in. Suzette eet eerst de rest van de taarten op voordat ze gaat overgeven. John is gelukkig niet misselijk. John heeft waarschijnlijk zijn geluksdag, want hij is opnieuw de winnaar geworden van een wedstrijd.

Afbeelding

Een Halloween is natuurlijk geen Halloween zonder griezelen. John en Suzette gaan allebei het spookhuis onderzoeken. Ze blijven niet lang binnen. Ze komen er al snel uit rennen met de boodschap dat ze de schrik van hun leven hebben beleefd. Alleen durven ze niet aan elkaar te vertellen wat ze hebben gezien.

Afbeelding

John neemt Suzette beschermend in zijn armen. Hij troost haar door over haar rug te aaien. De tranen lopen over haar wangen. Hij voelt de tranen op zijn schouder druppen. Het duurt even voordat Suzette weer wat tegen hem zegt.
'Rustig, maar Suzette je hoeft niet bang te zijn. Je bent veilig in mijn armen.'
'Het was zo eng,' zegt Suzette tegen John. Ondertussen veegt ze haar tranen weg.

Afbeelding

Ze kijken elkaar liefdevol aan. Dan kussen ze elkaar weer intens. Als ze met het zoenen stoppen, kijken ze elkaar opnieuw aan. Allebei voelen ze de liefde voor elkaar. Het vertrouwelijke, liefdevolle gevoel is weer terug.
'Ik houd van jou. Ik wil geen andere vrouw,' zegt John tegen Suzette.
'Ik wil een romantische vakantie. Zullen we naar Parijs gaan?' vraagt Suzette.
'En de kinderen dan?' vraagt John.
'Ricardo en Lani kunnen zolang voor ze zorgen. Ik weet zeker dat ze het geweldige vinden om in Appaloosa Plains te logeren,' zegt Suzette.
'We zijn wel toe aan meer tijd voor elkaar,' zegt John met een glimlach.
'We gaan eindelijk op huwelijksreis,' zegt Suzette met een glimlach.

Afbeelding

Suzette en John besluiten om in het fotohokje een foto te maken. Ze zijn blij dat ze op Halloween het zo leuk hebben samen. Alleen als ze uit het fotohokje stappen wordt Suzette door de bliksem geraakt. Gelukkig overleefd ze het wel. Thuis gaat ze snel even douchen, zodat ze zich weer fris voelt. Daarna wordt de verjaardag van haar twee dochters gevierd.

Afbeelding

Jane wordt alweer een peutertje. Ze heeft het haar van Suzette, maar voor de rest lijkt ze op John. John vindt haar een prachtig meisje. Hij is er trots op dat zijn dochter alweer een peuter is. Hij zal haar missen als hij met Suzette in Parijs is. Maar hij weet zeker dat zijn dochter het leuk krijgt bij haar oom en tante. Hij zelf verlangt naar de vakantie. Hij heeft door alle omstandigheden nooit tijd gehad om met Suzette op huwelijksreis te gaan. Dit is de perfecte gelegenheid om weer te vieren dat ze weer bij elkaar zijn.

Afbeelding

Nog een aantal foto's van Suzan, omdat ze bijna niet in beeld is geweest als peuter.

Afbeelding

John moedigt Suzan net zo hard aan als hij zijn eigen kind aanmoedigt. Hij vindt dat hij maar eens met daden moet bevestigen dat Suzan ook zij dochter is. Hij hoort dat Suzette er wel om moet lachen. Ze tilt Suzan op en brengt haar naar de taart. Hij zwaait met een ratelaar heen en weer. Daarna begint hij keihard te juichen.

Afbeelding

Suzan weet nog niet zo goed wat er van haar verwacht wordt, maar ze moet wel lachen om het gedrag van John. Suzette besluit Suzan te helpen en tuit haar lippen. Ze doet net alsof ze de kaarsjes van de taart uitblaast. Suzan vindt dat wel interessant en begint Suzette na te doen. Uiteindelijk blaast ze samen met Suzette de kaarsjes op de taart uit.

Afbeelding

Suzan groeit op tot een prachtig meisje. Ze lijkt op Suzette, maar heeft dezelfde haren en ogen als John. John is blij dat Suzan gelukkig niet op Matthijs lijkt. Hij is ondanks dat ze niet haar biologische vader is toch erg trots op haar. Hij hoopt dat ze het leuk gaat vinden op de basisschool in Twinbrook. Ondanks dat Matthijs zijn schooltijd heeft verpest, had hij het voor Matthijs altijd erg naar de zin op school.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op ma 30 dec 2013, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~hoofdstuk 11~G2 10-0

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

@ Anatje123 Het klopt Suzette is eigenlijk te dun. Haar lichaamsbouw staat helemaal naar links. ;)
Ik was gewoon benieuwd hoe een sim er dan uit ziet, maar je hebt gelijk dan lijkt ze inderdaad niet snel zwanger. xD In het vervolg maak ik ze iets minder slank. :fluit

Bedankt, dat er nog iemand heeft gestemd. : )
De uitslag poll lijkt me nu wel duidelijk. Felix wordt het nieuwe lid van de familie Jones-Brown.
:D

Afbeelding (m)

Dit is kater Felix. Hij is een straatkat en heeft nog nooit een familie gehad die voor hem zorgt. Gelukkig heeft het dierenasiel van Twinbrook hem gevonden. Felix is een rustige en luie kater die lekker van het leven wilt genieten. Ondanks dat hij het niet gewend is dat een familie voor hem zorgt, is het een vriendelijke kater die zeer geschikt is voor een gezin met kinderen.

eigenschappen:
rustig
lui
vriendelijk

In mijn screens staat nog in het hoofdstuk Halloween een mooie ansichtkaart van de vakantie in Parijs van Suzette en John. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op vr 12 apr 2013, 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~hoofdstuk 11~G2 10-0

Hoofdstuk 12

Afbeelding

Suzette en John zijn net aangekomen in Frankrijk. Ze gaan meteen naar het centrum van Parijs toe, want Suzette wilt graag winkelen. John is verbaasd als hij ziet hoe goed Suzette de weg kent in het centrum. Ze neemt John mee naar een souvenirwinkel. Hij vindt het niet erg groot, maar hij ziet hoe Suzette meteen door loopt naar achteren. Hij volgt haar, want het is erg druk in de winkel.

Afbeelding

Als hij achter in de winkel terecht komt, kan hij zijn ogen niet geloven. Achterin de winkel staan de prachtigste beelden. Suzette vertelt hem dat ze hier nog mooier beelden hebben dan in het museum wat ze morgen gaan bezoeken. Hij vraagt zich af hoe ze deze informatie weet. Helaas hebben ze dankzij de aanbiedingen geen leuke souvenirs meer. Deze zijn jammer genoeg allemaal uitverkocht.

Afbeelding

Nadat ze hebben rond geneusd in de vele leuke winkeltjes en boetiekjes gaan ze naar de boekenwinkel toe. De boekenwinkel is meteen een bibliotheek. John pakt een boek en begint die te lezen. Suzette loopt naar de kassa toe.
'Suzette, wat leuk je te zien,' zegt de vrouw achter de kassa.
'Ja, ook leuk om hier weer te zijn. Is er nog een boodschap van Rosel?' vraagt Suzette. De vrouw schuift een briefje over de balie naar Suzette toe. Suzette stopt het stiekem in haar zak. Daarna koopt Suzette nog een aantal boeken over nectar.

Afbeelding

Voor ze terug keren naar het hotel gaan Suzette en John in een echt Frans café eten. De ober komt naar hun toe om de bestellingen op te nemen.
'Suzette, wilt u het zelfde bestellen als altijd,' vraagt de ober aan Suzette. Suzette knikt ja. John bestelt een kaasplankje.
'Hoe kennen ze je hier?' vraagt John.
'Ik ging hier veel op vakantie en ik ben hier veel voor zaken geweest,' geeft Suzette als antwoord. Ze hoopt dat John niet door heeft dat ze liegt.
Ze is blij als John niet verder door vraagt en na het eten weer terug gaan naar het hotel.

Afbeelding

De volgende dag zegt Suzette tegen John dat ze even gaat wandelen. Ze haalt het papiertje uit haar zak. Ze leest de boodschap van Rosel en verstuurt dan een sms ter bevestiging van de afspraak. Daarna gaat zoals afgesproken haar telefoon. Ze neemt snel op.
'Ik ben in Parijs,' zegt ze als ze weet dat haar partner aan de lijn is.
'Hebben de Fransen je herkend?' vraagt haar partner.
'Ja, maar dat is opgelost. Ik ben in contact gekomen met Rosel.'
'Je had je moeten vermommen,' zegt haar partner.
'Een vermomming of make-over wordt lastig, want wat voor reden moet ik dan aan John vertellen. Ik kon ook niet alle openbare plekken vermijden, want het moet wel op een huwelijksreis lijken. Maar maak je geen zorgen hij heeft helemaal niets door.'
'Ik hoop het Suzette. Het plan was al bijna verpest. Je moet voorzichtig zijn en voor blijven zorgen dat hij je blijft vertrouwen.'
'Komt in orde. Ik neem weer contact met je op als we weer thuis zijn,' zegt Suzette waarna ze ophangt.

Afbeelding

John vraagt alleen, maar of ze lekker heeft gewandeld. Suzette vertelt over de prachtige natuur die ze heeft gezien. Daarna gaan ze naar het museum. Ze bezichtigen de Egyptische en Chinese afdelingen. John vindt het prachtige beelden. Suzette vindt het leuk om de informatie voor te lezen aan John. John luistert met belangstelling. Het is interessant om te zien wat ontdekkingreizigers allemaal in tomben hebben gevonden.

Afbeelding

Suzette neemt John daarna mee naar de schilderijen galerie. Ze vertelt over de prachtige kunstenaars van Parijs. John merkt dat ze deze keer zelfs meer informatie vertelt dan er op de kaartjes naast de schilderijen staat. Hij vraagt zich af hoe ze dit allemaal weet. Opnieuw vraagt hij er naar, maar deze keer zegt Suzette dat ze een tijdje in de kunstwereld heeft gewerkt. Al heeft John Suzette nooit zien beeldhouwen of schilderen, maar John denkt daar niet verder over na. Opnieuw vertelt Suzette een leugen. Ze is helemaal geen kunstnaar geweest. Het wordt een leuke dag in het museum. John en Suzette gaan daarna uitgeput maar voldaan naar bed.

Afbeelding

De laatste dag van hun vakantie gaan ze naar de nectarmakerij toe. Als John besluit om mee te doen aan een nectarproeverij knijpt Suzette er stiekem tussen uit. Ze gaat naar de kelders van de nectarmakerij toe. In de kelders treft ze Rosel aan die bezig is met het persen van de druiven voor de nectar. Ze moet er om lachen. Het ziet er dom uit hoe Rosel stampend met haar blote voeten de druiven perst.

Afbeelding

Als Rosel haar opmerkt gaat ze snel uit de ton. Ze vliegen elkaar als de beste vriendinnen om de hals.
'Rosel, lang geleden. Werk je nu hier?' zegt Suzette met een glimlach.
'Ja, een keer wat anders dan de schilderijengalerie in het museum. Al hebben wij als tieners veel plezier beleefd aan dat baantje. Het is leuk om de toeristen te gidsen, maar het is net genoeg voor een zakcentje om op vakantie te gaan,' zegt Rosel.
'Onze alle eerste vakantie. Het was echt geweldig om meer te zien dan Parijs,' zegt Suzette. Ze is erg blij dat ze haar beste vriendin eindelijk weer eens opzoekt.
'Het is geweldig dat je terug bent in je geboorteland, Suzette. Ik heb je gemist toen je na je afstuderen aan de middelbare school naar Twinbrook vertrok. Zeker heel anders dan hier,' zegt Rosel met een glimlach. Suzette knikt ja.

Afbeelding

'Je bent hier vast niet om oude herinneringen op te halen,' zegt Rosel.
'Je weet wat van onze plannen, want dat heb ik je in mijn brieven geschreven. Nu hebben we jouw hulp nodig voor het volgende plan,' zegt Suzette.
'Een erg gewaagd plan. Maar dat ben ik niet anders gewend,' zegt Rosel.
'We zullen je daarom ook goed betalen, maar de details daarover zullen we later bespreken. Ben je bereid om de regels te overtreden?' vraagt Suzette.
'Ik heb jullie vaker geholpen. Ik ken de risico's,' zegt Rosel.

Afbeelding

'Ik ben blij dat ik weer op je kan rekenen, Rosel,' zegt Suzette. Ze buigt zich naar voren en fluistert het plan in Rosel haar oor. Suzette ziet dat Rosel helemaal glundert als Suzette er over verteld.
'Is hij knap?' vraagt Rosel nieuwsgierig.
'Het is een stoere en sterke man. Ik zal je nog wel alle informatie over hem geven. Ik weet zeker dat jij zijn type bent,' zegt Suzette.
'Ik houd wel van zulke uitdagingen. Maak je geen zorgen dit is echt een klus voor mij,' zegt Rosel terwijl ze enthousiast naar zichzelf wijst. Daar maakt Suzette zich ook geen zorgen om. Ze weet hoe graag Rosel aandacht wilt trekken van mannen.

Afbeelding

Suzette ziet dat John niet erg blij is als ze terug is. Hij vraagt meteen waar ze is geweest. Suzette vertelt met een glimlach dat ze een verrassing voor hem heeft. Ze geeft hem een cadeau. John is nieuwsgierig naar de inhoud. Als hij het pakketje open maakt, ziet hij dat er een fles nectar van de nectarmakerij in zit. Suzette vertelt hem hoe ze de nectar zelf heeft gemaakt, omdat ze geen leuk souvenir konden vinden. John is erg blij met de fles nectar. Suzette vindt dat John niet hoeft te weten dat Rosel deze fles voor hem gemaakt heeft. Het wordt een leuke, laatste dag van hun vakantie, op de nectarmakerij.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op ma 30 dec 2013, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~hoofdstuk 12~G2 12-0

Heel erg bedankt voor de leuke reacties. :D

Bedankt, Dave dat je mijn dagboek naar het uitgelichte gedeelte hebt verplaatst. ;)

Ik verwelkom ook alle nieuwe (stille) lezers. :)

In hoofdstuk twee van generatie twee hebben jullie al eens kennis gemaakt met de man die John ontmoet in hoofdstuk 13. :fluit Pagina 8

Laatst gewijzigd door SimsMeid op ma 15 apr 2013, 11:44, 4 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~hoofdstuk 12~G2 12-0

Hoofdstuk 13

Afbeelding

Als John thuis komt, neemt Suzette hem mee naar de kelder. Ze zegt dat ze een verrassing heeft. Hij ziet iemand die hij nog niet kent.
'U moet John Jones-Brown zijn, de man van mijn zus Suzette. Mijn naam is Sean Campos de broer van Suzette en uw zwager,' zegt de man terwijl hij John zijn hand schudt. John herkent de man als gast van zijn bruiloft.
'Het is wel eens tijd dat je mijn broer en jouw zwager ontmoet. Sean heeft ook jouw hulp nodig, John,' zegt Suzette.
'Maar voor we zakelijke dingen gaan bespreken, wil ik de verrassing van mijn zus niet verpesten,' zegt Sean met een glimlach.

Afbeelding

'Ik ben zo trots op je dat je de top van de carrière van privédetective hebt bereikt en dat je vandaag echt volwassen wordt dat ik een verrassingsfeestje heb georganiseerd,' zegt Suzette met een glimlach. John loopt naar de taart toe. Hij hoort hoe iedereen hem toejuicht terwijl hij de kaarsjes uitblaast. Hij is blij verrast dat Suzette dit voor hem heeft georganiseerd. Het maakt hem zelfs niet uit dat er niet zoveel gasten zijn uitgenodigd. Hij vindt het alleen jammer dat Heike niet aanwezig is op het feest.

Afbeelding

Suzette, Sean en Suzan moedigen hem aan terwijl John veranderd in een echte volwassen sim. Suzan klapt voor hem. Suzette juicht voor hem en Sean blaast op een toeter. Ondanks dat er niet veel mensen aanwezig zijn, wordt het een gezellig feest.

Afbeelding

Als John volwassen is, gaan ze taart eten. Suzette heeft de taart zelf gebakken. De taart is minder lekker dan de taarten van Lani, maar John vindt de taart toch erg goed gelukt. Hij ziet dat iedereen van een lekker stukje taart geniet.
'Sean, we kunnen in mijn kantoor wel de zakelijke dingen bespreken,' zegt John.

Afbeelding

John wilt naar zijn kantoor gaan, maar Suzette houdt hem tegen.
'Ik heb nog een cadeau voor je,' zegt Suzette. Ze houdt een rode kat in haar armen.
'Heb je een huisdier voor mij gekocht?' vraagt John.
'Ja, dit is kater Felix. Ik heb hem uit het dierenasiel van Twinbrook gehaald. Hij is een zwerfkat. Ik weet hoe erg je Vlekkie mist nu Ricardo, Lani en Rianne in Appaloosa Plains wonen. Daarom heb ik een nieuw huisdier gekocht.'

Afbeelding

John is erg blij met zijn cadeau. Hij geeft Suzette dankbaar een kus. Daarna geeft hij Felix aandacht en speelt even met hem. Sean tikt hem op de schouder.
'Zullen we naar uw kantoor gaan?' vraagt Sean aan John.
'Ik kom er zo aan. Neem vast plaats in mijn kantoor!' zegt John tegen Sean. Hij geeft Felix nog snel een borstelbeurt en vertrekt dan naar zijn kantoor.

Afbeelding

Sean heeft al plaats genomen in de stoel voor het bureau van John.
John neemt plaats achter zijn bureau.
'Vertelt u me maar wat ik voor u kan betekenen,' zegt John.
'Suzette heeft me u aanbevolen. Ze heeft me verteld dat u de beste privédetective van Twinbrook bent,' zegt Sean.
'Ach Suzette, overdrijft weleens. Ik wil niet graag opscheppen over mijn capaciteiten. Ik ben redelijk bekend geworden in Twinbrook door een aantal zaken die ik heb opgelost. Maar om meteen te beweren dat ik de beste ben is erg overdreven.'
'U bent erg bescheiden,' zegt Sean.

Afbeelding

'Laten we ter zake komen,' zegt John.
'Ik heb een relatie met Rosel Weeling, maar ik vermoed dat ze vreemd gaat. Ik heb een foto van haar bij me,' zegt Sean. John ruimt zijn rommel op en legt de laptop even aan de kant, zodat de foto goed bestudeerd kan worden.
'Ik ben bang dat ze vreemd gaat met Matthijs Jones-Brown. Ik heb ze een aantal keer gezien, maar ik heb helaas geen bewijs. Ik wil dat u foto's van ze maakt.'

Afbeelding

John wilt heel graag deze zaak behandelen. Hij heeft moeite om zijn enthousiasme in te houden en zakelijk te blijven. Hij ziet het als een kans om wraak te nemen, omdat Matthijs ook is vreemd gegaan met Suzette en bij haar Suzan heeft verwekt. Maar ook, omdat John nog steeds gelooft dat hij zijn vader heeft vermoord. Het is alleen jammer dat het geen echte misdaad is.
'Binnen een week heb ik deze zaak voor u opgelost, meneer Campos,' zegt John.
'Bedankt, meneer Jones-Brown. Ik zal u uiteraard goed belonen als u deze zaak oplost,' zegt Sean met een glimlach.

Afbeelding

John staat de hele week op de uitkijk bij Matthijs zijn huis. Hij volgt hem overal waar hij heen gaat, maar tot nog toe heeft John niets ontdekt. Hij heeft een aantal keer met Rosel afgesproken, maar ze zijn niet intiem geweest. Hij heeft er wel foto's van gemaakt. Aan het eind van de week volgt hij Matthijs en Rosel naar een verlaten plek. Hij weet nu zeker dat hij eindelijk bewijs kan verzamelen.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op ma 30 dec 2013, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~hoofdstuk 13~G2 15-0

Bedankt, voor de leuke reacties! :D

In mijn screens zijn de laatste screens van de logeerpartij van Jane en Suzan bij Lani en Ricardo geplaatst. ;)

Morgen, komt er weer een update hoofdstuk 14. :)

In hoofdstuk 15 komt nog een verrassende wending waarop ik ook niet had gerekend. :)
SimsMeid

Re: Het drama v. d. familie Jones-Brown~hoofdstuk 13~G2 15-0

Hoofdstuk 14

Afbeelding

John neemt contact op met Sean. Sean komt meteen naar zijn kantoor toe. John heeft de foto op de muur van zijn kantoor opgehangen. Hij heeft Matthijs en Rosel eindelijk intiem met elkaar in het donker gefotografeerd. Hij ziet dat Sean dol blij is met het bewijs.
'Eindelijk kan ik Rosel confronteren,' zegt Sean.

Afbeelding

Dit is de foto die John heeft genomen. Matthijs en Rosel kussen elkaar op een afgelegen, donkere plek.

Afbeelding

Sean betaalt John en heeft dan meteen een nieuwe klus voor hem.
'Bedankt, John. Alleen volgende week kwam ik er achter dat ik een heel waardevol voorwerp mis. Een voorwerp dat veel betekent voor Suzette en mij. Om eerlijk te zijn verdenk ik Matthijs en Rosel van deze diefstal,' zegt Sean. John probeert niet blij te kijken. Hij wilt heel graag Matthijs op diefstal betrappen. Dan kan hij hem eindelijk naar de gevangenis sturen.
'Ik zal het voor u uitzoeken, meneer Campos.'

Afbeelding

John gaat eerst op zoek naar vingerafdrukken in het huis van Sean Campos. Hij bepoedert het hele huis, maar hij vindt nergens vingerafdrukken. Hij gaat er vanuit dat Matthijs zo slim is geweest om handschoenen te dragen.

Afbeelding

John geeft het niet meteen op en pakt zijn vergrootglas. Als hij binnen geen aanwijzingen kan vinden. Dan misschien buiten. Hij is op zoek naar voetafdrukken of andere aanwijzingen. Hij kijkt vreemd op als hij helemaal niets vindt. Dit wordt lastiger dan hij in eerste instantie had verwacht.

Afbeelding

Na een aantal dagen speuren, vraagt hij om de hulp van Heike. Natuurlijk wilt ze voor hem op zoek gaan naar informatie. Maar ook zij kan niets vinden. Dat betekent dat Matthijs nog niet heeft geprobeerd om het voorwerp te verkopen op één van de zwarte markten of illegale veilingen. Heike vindt dat hij de verdachten, maar eens moet ondervragen. Dat vindt John ook een goed idee.

Afbeelding

Hij nodigt Rosel eerst uit. Hij vraagt haar waar ze was toen het voorwerp werd gestolen. Ze zegt dat ze in Parijs was. John weet dat dit niet waar is en confronteert haar met het feit dat ze is vreemd gegaan met Matthijs. Rosel wordt boos als ze de foto van Matthijs en haar aan de muur ziet hangen.
'Je hebt ons bespioneerd. Ik ga een aanklacht tegen u indienen,' zegt ze terwijl ze naar hem wijst. Daarna draait ze zich om en gaat er snel vandoor.

Afbeelding

Daarna besluit John Matthijs te ondervragen. Hij vraagt ook aan Matthijs waar hij was toen het voorwerp werd gestolen. Matthijs zegt dat hij bezig was met een klusje. Ook dit is niet waar. John confronteert hem ook met de foto. Matthijs wordt ook erg boos.
'Misschien ken ik Rosel wel. Maar dat gaat je helemaal niets aan!'
'Jij hebt het aangelegd met Rosel, omdat voorwerp te kunnen stelen,' zegt John terwijl hij beschuldigend naar John wijst.
'Ik weet niet waar jij het allemaal over hebt. Ik zal me maar niet met mij bemoeien, John. Anders kan het heel slecht aflopen,' zegt Matthijs. Daarna vertrekt hij ook.

Afbeelding

John belt Heike op. Hij heeft haar advies nodig over deze zaak. Gelukkig komt Heike snel langs. Ze luistert aandachtig naar de aanwijzingen die John heeft gevonden.
'Het kan wel zo zijn dat Rosel en Matthijs liegen, maar zolang geen bewijs hebt los je deze zaak niet op. Deze leugens zijn in ieder geval niet genoeg voor een huiszoekingsbevel,' zegt Heike tegen John.
'Wat moet ik dan doen, Heike?' vraagt John.
'Je moet de zaak seponeren. Raad meneer Campos aan om aangifte te doen bij de politie, zodat zij zijn zaak overnemen.'

Afbeelding

John volgt Heike haar advies op. Hij belt meneer Campos en vertelt hem dat hij de zaak gaat sluiten. Hij adviseert ook om aangifte te doen bij de politie.
'Maar u kunt toch naar illegale middelen grijpen. Misschien door stiekem het huis van Matthijs te doorzoeken,' zegt Sean.
'Nee, zo'n soort detective ben ik niet. Ik doe alles volgens de regels. Ik zal u matsen door u niet voor deze zaak te laten betalen, omdat ik de zaak niet heb opgelost.'
'Ik zal u een grotere beloning geven als u als nog een poging doet,' zegt Sean.
'Nee! U vertrekt nu!' zegt John boos. Hij wijst naar de deur. Eindelijk geeft Sean het op en vertrekt.

Laatst gewijzigd door SimsMeid op ma 30 dec 2013, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie