@BigMama, dank je wel, ik ga het proberen. En anders is dat lekker pech

@de rest: Dank jullie wel!
Mededeling:
Helaas is er iets fout gegaan bij het opslaan van mijn screens, dit betekent dat ik alle screens van de dagen 8 èn 9 kwijt ben. Het spel heb ik al opgeslagen op een verder punt, dus opnieuw maken is ook geen optie.
Er is wel iets heel belangrijks gebeurt, dus ik zal het even samenvatten:
Dag 8
Matthew werkte aan zijn handigheid en heeft de (luidruchtige) vaatwasser geruisloos gemaakt.
Anna heeft een geniaal schilderij gemaakt en kreeg daar heel wat geld voor. Hiervan kocht ze een optrekstok voor Matthew, zodat hij kan trainen voor zijn werk in het leger. (Hij is meteen uitgetest)
Daarna begon Anna aan een portret van Mat, maar had hem nog niet af
Anna had lekkere sushi gemaakt, haar lievelingseten (hier had ik een hele grappige screen, waarin je Anna haar handen langs elkaar vreef, vlak voor ze begon met eten)
Toen deed het koppel nog even romantisch op de bank en gingen samen naar bed (hier had ik dus een screen waarin ze samen, lepeltje, lepeltje, in bed lagen)
Dag 9
Mat stond vroeg op om Anna te verrassen met een ontbijtje, hij had twee borden klaargezet op tafel en ze aten samen, tegenover elkaar.
Daarna namen ze
samen een douche (als je begrijpt wat ik bedoel

)
En Mat nam Anna mee uit, hij had grootse plannen!
Eerst gingen ze naar het partycentrum, waar Matthew DJ’tje speelde en Anna vrolijk op zijn muziek stond te dansen, daarna speelden ze een potje turbobal en namen ze een romantische foto als aandenken.
Toen nam Mat Anna mee naar Mick’s Meesterlijke Karaoke, waar ze samen een romantisch lied zongen en een drankje dronken.
En daarna gingen ze naar het stand, waar Matthew een hele belangrijke vraag aan Anna stelde: hij vroeg haar ten huwelijk, onder de sterrenhemel!
Hier had ik dus echt hele mooie screens van, al zeg ik het zelf, dus ik baal als een stekker!
Ik denk dat jullie Anna’s antwoord wel kunnen raden
Nogmaals, ik baal heel erg, dus voortaan maak ik 3 back-ups van elke screen

Jammer dat het nou net bij zo’n belangrijke up moet gebeuren, maar er is nou eenmaal niets aan te doen

Hoop dat jullie het, ondanks dat het screenloos was, alsnog leuk vonden