Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 67 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Poll gesloten! Huisgenoten bekend!

Haaai allemaal! :P

Ten eerste, bedankt nog allemaal! :knuffel
Het spijt me dat ik de hele week niet gepost heb, het was echt onwijs druk de laatste dagen. De laatste week voor het derde rapport, en dan besluiten leraren nog eens om heel veel toetsen enz. op te geven. Nouja, ik heb het nu gehad dus morgen ga ik weer posten. Ik kan niet beloven dat ik alle gemiste dagen in ga halen, maar dat maakt in principe niet zoveel uit.
Wel kan ik zeggen dat ik vanavond nog even gespeeld heb. En dat Fay en alle huisgenoten inmiddels al bij hun studentenhuis zijn aangekomen! :swing
Morgen post ik dus, denk ik, rond de 3 dagen. van studentenleven. Misschien nog wel meer, maar dan moet ik eerst zien hoeveel tijd ik morgen weer heb om te simmen.

Just so you know, dat is dus de reden waarom ik afgelopen week niet zoveel heb gepost. (A)
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Poll gesloten! Huisgenoten bekend!

Zoals beloofd. Ik heb vandaag volop tijd gehad, dus ik kan alle gemiste dagen wel inhalen. Maar van te voren voel ik me verplicht om te zeggen dat het echt ontzettend veel screens zijn! (A)

Dag 217:

Vandaag maakt Fay de vaardigheidstest, jammer genoeg krijgt ze geen beurs. Maar dat weerhoudt haar er niet van om nog naar de universiteit te gaan!

Afbeelding

Meteen diezelfde morgen neemt ze afscheid van haar familie.

Afbeelding

Haar kleine broertje krijgt een dikke knuffel. En Fat fluistert hem ook nog in zijn oor dat hij maar goed op 'de oudjes' moet passen wanneer ze weg is. ;)

Afbeelding

Afbeelding

De rest wordt niet vergeten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stoere, oude Donnovan moet zelfs een traantje wegpinken. :P

Afbeelding

Fay zwaait nog een laatste keer. En vertrekt dan naar de plaats waar zij en een paar andere leeftijdsgenoten hebben afgesproken. Vanuit daar zijn ze van plan om met zijn allen te vertrekken. :D

Afbeelding

Afbeelding

Dag 218:

En hier zijn ze dan! De zeven huisgenoten van Fay! :swing

Kayleigh Valentine (door Ray):

Afbeelding

Devon Stensford (door Imme):

Afbeelding

Jill Rodeberg (door Shevens):

Afbeelding

Job Sneijder (door Froos):

Afbeelding

Sacha Weels (door Anna):

Afbeelding

James Carter (door Rudy):

Afbeelding

Floyd Tomson (door Dave.):

Afbeelding

Met zijn allen in de bus!

Afbeelding

En daar zijn ze! :swing
In hun spiksplinternieuwe studentenhuis, waar ze de komende twee semesters zullen vertoeven!

Afbeelding

Afbeelding

Fay haar kamer, die ze zal delen met Sascha.
Ook Kayleigh en Jill zullen een kamer delen, James en Devon, Floyd en Job. :laugh
(ik heb alle namen op briefjes geschreven, meiden bij mekaar en jongen bij mekaar. En toen heb ik steeds twee paar gepakt. Daar is dit uitgekomen, ik hoop dat jullie het een beetje eerlijk vinden!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(de andere kamers zijn ook ongeveer zo ingericht, maar het wordt nogal een gedoe om ook daarvan allemaal screens te posten.)

Dag 219:

De groep heeft de kamers verdeeld, de koffers uitgepakt en de kleren in de kast (of op de grond..)
Er staat een introductie op het programma. De hele clan vertrekt.
Fay natuurlijk op haar gloednieuwe scooter! Met Devon die haar probeert bij te houden op zijn fiets.. :P

Afbeelding

Afbeelding

Ook Job en Kayleigh racen naar school!

Afbeelding

Jill, Sascha en Floyd doen het rustiger aan...

Afbeelding

En James komt ook net op tijd nog aanrennen. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Nadat ze hun gratis spulletjes hebben opgehaald, gaan ze nog wat rondkijken en elkaar beter leren kennen.
Floyd laat meteen al zijn experimenten los op Jill, die ietwat angstvallig meewerkt. Floyd heeft wel een heel mysterieus lachje? :P

Afbeelding

James en Kayleigh spelen een spelletje, deze twee 'hebben veel met elkaar gemeen' zoals het spel zegt. Ik ben benieuwd wat dit gaat worden!

Afbeelding

Devon en Fay zijn gek aan het doen. :P
Terwijl Sascha en Job aan het pingpongen zijn.

Afbeelding

Jill heeft genoeg gekregen van Floyd zijn experimenten, ze haalt haar hart op bij de schildersezel. :thumbup
Job en Fay maken gekke foto's, met resultaat!

Afbeelding

Afbeelding

Dag 220:

Ze sluiten hun eerste dag af in het koffiehuis!

Afbeelding

Devon, Jill, Job en James schuiven aan en zijn gezellig aan het kletsen. Fay haalt nog een kaasbroodje om haar honger te stillen.

Afbeelding

Afbeelding

Sascha oefent in de kamer ernaast haar toespraak, Floyd en Kayleigh luisteren mee en geven opbouwende kritiek. ;)

Afbeelding

De avond breekt aan en de muziek begint te spelen, het belooft een leuke eerste nacht op de campus te worden! :swing

Afbeelding

Sascha en Job gaan wild dansen, feestbeesten! :P

Afbeelding

James slaat zijn slag en zoent Kayleigh, vanuit het niets!

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig! Nadat ze van de schrik is bekomen, pakt ze James stevig vast en de twee raken verstrengeld in elkaars armen. :wub

Afbeelding

De deur rinkelt, en er komt een nieuwe gast binnengelopen. En wat voor één!

Afbeelding

Fay heeft hem al gauw gevonden en er wordt de rest van de avond flink gedanst!

Afbeelding

Afbeelding

Jammer genoeg is de volgende dag een gewone schooldag, iedereen vertrekt naar huis om nog een goede nacht te slapen voordat het 'echte' leven begint.
Echter, er blijven twee achter. Fay en Jamie, zo heet hij, hebben het nog heel gezellig!

Afbeelding

Afbeelding

Fay vindt Jamie echt knap!

Afbeelding

Dag 221:

Iedereen is vroeg uit de veren, Jill en Kayleigh zijn al druk in de weer. Kayleigh ruimt de was op terwijl Jill een ontbijtje in elkaar knutselt.

Afbeelding

De mannen (en Sascha) ploffen neer op een stoel en kijken vrolijk toe hoe de rest het werk doet. :P

Afbeelding

Als het ontbijt klaar is, is het opeens een drukte van belang in de keuken!
Fay schrokt snel haar eten naar binnen, ze was laat gister en heeft zich natuurlijk meteen alweer verslapen... 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze scheurt naar school op haar scootertje (het is maar goed dat je geen snelheidsovertredingen kunt maken in de sims! :O )

Afbeelding

Afbeelding

Het is al erg druk voor het schoolgebouw..

Afbeelding

Een tijdje later moet ook de rest eraan geloven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na haar les gaat ze naar het centrale plein, daar komt ze Devon tegen die ook net klaar was met zijn eerste les. :D

Afbeelding

Nadat ze een grappig filmpje heeft laten zien besluit Fay om een medestudent te interviewen, om haar communicatie-studie een boost te geven.
Devon gaat studeren uit zijn boek. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De man is erg fanatiek in het uiten van zijn mening!

Afbeelding

Afbeelding

Dag 222:

Fay is druk aan het rondbellen, ze plandt namelijk een groot kampvuur-feest voor de avond! :swing

Afbeelding

Nadat iedereen is uitgenodigd, gaat Fay alvast naar het park waar het allemaal gaat gebeuren. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna vliegt ze nog even naar 'huis' om zich klaar te maken!

Afbeelding

----------------------------------------------------------------------------------------------

Zooooooo, dat was het dan! :P
Morgen het grote kampvuur-feest, ik kan nu al vertellen dat dat ook echt heel erg veel screens zijn. Zie het maar als een soort compensatie voor mijn afwezigheid laatste week.

Ik hoop vooral heel erg dat jullie de manier waarop ik de huisgenoten verwerk in het verhaal goed vinden! Ik wil niemand achterop stellen. Dus als jullie een huisgenoot te weinig zien, zeg me dat dan alsjeblieft. Dan kan ik daar wat aan doen!
Ik vind het echt geweldig leuk om zo met al die studenten van jullie te spelen, hopelijk vinden jullie het ook leuk! :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie