Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

37 berichten • Pagina 1 van 2

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Uitdaging van de maand april 2013

Afbeelding

Het is weer April en de Sims 3 Studententijd is al weer een tijdje geleden uitgebracht. Waarschijnlijk hebben jullie alles al ontdekt wat je kunt doen, maar slaapt jouw student nog steeds in die verschrikkelijk saaie slaapkamer.

Jouw student is toe aan een nieuwe slaapkamer! Geef je studentenkamer een flinke make-over! Gebruik des noods de kamers van je mede-studenten om jouw kamer uit te breiden, zolang hij maar voldoet aan de wensen van jouw student! Stuur je vier beste screens in, want misschien heeft jouw student nu wel de mooiste kamer.

Je hebt tot vrijdag 26 April 20:00 de tijd om je beste screens op te sturen. Er is geen limiet aan deelnemers, iedereen mag mee doen. Als je meedoet zet ik je in het lijstje van deelnemers. Succes!

Deelnemers:
Froos
desimsswaggertje
Rudy
Deetui
Demikoeliejoelie
Joeperd1


Ingeleverd
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Uitdaging van de maand April 2013

Hier is dan mijn inzending. Ik heb ervoor gekozen om de kamer expres een wat luxere en moderne uitstraling te geven dan bij een doodgewone studentenkamer, aangezien het de bedoeling was om een zo mooi mogelijke kamer te maken en omdat ik gewoon een wat uniekere kamer wilde maken. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden! :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten