Ik heb wel een vraag betreft powerposten, moet er echt 24 UUR voorbij zijn of kan het ook zo dat je bijvoorbeeld op 22 maart iets gepost hebt, en dan mag je op 23 maart op dat zelfde topic weer posten?
VeraS schreef:Ik heb wel een vraag betreft powerposten, moet er echt 24 UUR voorbij zijn of kan het ook zo dat je bijvoorbeeld op 22 maart iets gepost hebt, en dan mag je op 23 maart op dat zelfde topic weer posten?
Met powerposten bedoelen we vaak snel achter elkaar reageren of na een half uur iets in je eigen topic posten omdat niemand heeft gereageerd.
Meestal vinden we het ook goed als er enkel een paar uur tussen zit. Je hoeft dus niet precies 24 uur daarna pas te reageren.
Ik maak altijd foto's in de Sims 3 klik op c en daarna upload ik de foto's naar de Sims 3 site zet
Ze bij mijn afbeeldingen en upload ik ze naar photobucket door de Sims 3 site zit er een zwart randje om mijn foto van die zwarte stroken boven en beneden dus mijn vraag is
Hoe kun je dit makkelijker doen?
Hoe krijg ik de zwarte stroken weg?
Dit is geen vraag voor in het moderator topic, maar toch zal ik hem beantwoorden omdat het heel simpel is. Je maakt gewoon een foto met de 'C' knop, vervolgens open je startprogramma, ga je naar 'uploads' en daar selecteer je één foto. Je klikt nu op 'bestand weergeven'. Nu ben je in de map waar al je screenshots opgeslagen worden. Je kan ze nu selecteren of verplaatsen naar een ander mapje om ze vervolgens te uploaden met photobucket.
Je kan het ook anders proberen, en dat is door naar je map 'screenshots' te gaan via: mijn documenten / electronic arts / de sims 3 / screenshots. Het is echt heel eenvoudig, als het niet lukt, stuur maar een PM naar mij.