Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 98 van 137

VeraS
Podium hulp Podium hulp

Re: Vragen aan de moderators

Ik heb wel een vraag betreft powerposten, moet er echt 24 UUR voorbij zijn of kan het ook zo dat je bijvoorbeeld op 22 maart iets gepost hebt, en dan mag je op 23 maart op dat zelfde topic weer posten?
FranSor
Beheerder Beheerder

VeraS schreef:Ik heb wel een vraag betreft powerposten, moet er echt 24 UUR voorbij zijn of kan het ook zo dat je bijvoorbeeld op 22 maart iets gepost hebt, en dan mag je op 23 maart op dat zelfde topic weer posten?
Met powerposten bedoelen we vaak snel achter elkaar reageren of na een half uur iets in je eigen topic posten omdat niemand heeft gereageerd.

Meestal vinden we het ook goed als er enkel een paar uur tussen zit. Je hoeft dus niet precies 24 uur daarna pas te reageren.
Afbeelding
steefjee90
Mest analist Mest analist

Ik was in de veronderstelling dat een aankondiging van een dagboek niet mocht, en het overbodig is om vervolgens een nieuw topic te openen waarin je het daadwerkelijke dagboek begint... http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=23&t=15539
http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=31&t=15540
lopter12
Mest analist Mest analist

Een vraag?

Ik maak altijd foto's in de Sims 3 klik op c en daarna upload ik de foto's naar de Sims 3 site zet
Ze bij mijn afbeeldingen en upload ik ze naar photobucket door de Sims 3 site zit er een zwart randje om mijn foto van die zwarte stroken boven en beneden dus mijn vraag is

Hoe kun je dit makkelijker doen?
Hoe krijg ik de zwarte stroken weg?
Afbeelding
Keep calm and say sims
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Dit is geen vraag voor in het moderator topic, maar toch zal ik hem beantwoorden omdat het heel simpel is. Je maakt gewoon een foto met de 'C' knop, vervolgens open je startprogramma, ga je naar 'uploads' en daar selecteer je één foto. Je klikt nu op 'bestand weergeven'. Nu ben je in de map waar al je screenshots opgeslagen worden. Je kan ze nu selecteren of verplaatsen naar een ander mapje om ze vervolgens te uploaden met photobucket.
Je kan het ook anders proberen, en dat is door naar je map 'screenshots' te gaan via: mijn documenten / electronic arts / de sims 3 / screenshots. Het is echt heel eenvoudig, als het niet lukt, stuur maar een PM naar mij.
:)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Ray
Ga ik doen :)

@simseverslaaft
Ik zal kijken naar je foto en het topic is verplaatst.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Mag er alsjeblieft een nieuwe poll gemaakt worden in mijn topic?
De vraag is:

Wie wordt de stamhouder van generatie 2?

De antwoorden:
Froos&Simmie99
Slimpie Hugo&Simhorselady
Slimpie Roel&Ddeemm
Robin.& Loungefan

En de mogelijkheid om je stem te kunnen veranderen (A)

Alvast bedankt! :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie