Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1326 berichten • Pagina 22 van 67

Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Ethan en Tania (afl. 28~10 mrt./pag. 40)

Zoals iedereen al zegt, een GEWELDIGE update :thumbsup
De beste tot nu toe! (en dat wil wat zeggen want ik vind dit een van de allerleukste dagboeken)
Maar die Nadine is ook een monster! Komt ze zomaar een geweldige bruiloft verpesten :cursing
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (afl. 28~10 mrt./pag. 40)

Heel erg bedankt voor de reacties allemaal :knuffel
Komend weekend lukt het me niet om te updaten. Daarom doe ik nu een kleine update en in de loop van volgende week weer één (ipv. zondag).
Hoe ik al die sims bij elkaar kreeg? Met een mod ja, anders was dit niet te doen :D (nl. mastercontroller en portraitpanel van Nraas)


Terugblik
Ethan en Tania gaan naar het ouderlijk huis van Ethan, waar de bruiloft zal plaatsvinden. Daar aangekomen ontvangen ze vele gasten van Simsnieuws en dagboekpersonen.
Al deze gasten maken op een gegeven moment een erehaag voor Ethan en hij rent er enthousiast door heen om zijn Tania op te wachten.
Tania staat bovenaan de trap met haar pleegvader Rob. Ze lopen de trap af naar Ethan en Rob geeft haar 'dochter' weg aan hem. Parker roept dat iedereen de tuin in mag gaan voor het plechtige moment.
Maar opeens komt Nadine opdagen. Ze schreeuwt dat de bruiloft niet door mag gaan omdat zij met Ethan wil trouwen. Leroy herkent Nadine, hij is de ex-man van Nadine.


Afbeelding

Afbeelding
"Leroy! Wat doe jij hier?" schreeuwt Nadine.

Afbeelding
"Kennen zij elkaar? en zit daar nou een vampier achter mij?" schrikt Megan.
"Ja, dat is Lisa" fluistert Sanne.

Afbeelding
"Dat is natuurlijk die verschrikkelijke Nadine, zullen wij als 30,40 en 50 SN plusser haar grijpen?" vraagt Simmie99 aan Big Mama en Froos.

Afbeelding
"Is dat nou die gemene Nadine?" vraagt GoldenQueen aan Simsdreams.
"Volgens mij wel" antwoord SimsDreams.

Leroy stapt op zijn ex-vrouw af
Afbeelding
"Nadine! Ga weg. Je hebt hier niks te zoeken, ik ga nu met Kerem"
"En ik ga nu met Ethan trouwen" brult Nadine.

Afbeelding
"Praat geen onzin Nadine, wegwezen!" schreeuwt Ethan
De ceremoniemeesters, Parker en Arlo staan op, ze lopen op Nadine af.

Afbeelding
Arlo en Parker pakken Nadine beet en nemen haar van het feest af. Ondertussen kalmeren ze het publiek.
"Je bent nog niet van me af" schreeuwt Nadine naar Ethan.

Even later
Afbeelding
"Psst....is Nadine weg?" fluisterd Jack naar Arlo
"We hebben haar in een taxi gezet en een enkele reis Moonlight Falls gegeven" lacht Arlo.

Afbeelding
"Hey mattie, Nadine is gone. Jullie kunnen trouwen, dude!" fluistert Parker naar Ethan.
"Goed werk, Parker" zegt Ethan.

Het publiek is wat rumoerig geworden
Afbeelding
"Gewaardeerde gasten...rustig alsjeblieft. Nadine heeft de bruiloft verlaten" sust Ethan.
En een zucht van opluchting klinkt onder de gasten.
"We kunnen over naar het officiële moment" lacht Ethan.

Afbeelding
Ethan en Tania nemen hun posities in en de gasten gaan staan voor het officiële ja-woord.
"Je bent zo mooi" zegt Ethan zenuwachtig naar Tania.

Afbeelding
Ethan Bunch! Verklaart u Tania Roodenburg aan te nemen tot uw wettige echtgenote en belooft u getrouw alle plichten te zullen vervullen, die door de Simswet aan de huwelijkse staat zijn verbonden?
Wat is daarop uw antwoord? "Ja!" antwoord Ethan.
Tania Roodenburg! Verklaart u Ethan Bunch aan te nemen tot uw wettige echtgenoot en belooft u getrouw alle plichten te zullen vervullen, die door de Simswet aan de huwelijkse staat zijn verbonden?
Wat is daarop uw antwoord? "Ja graag!" antwoord Tania.

De ringuitwisseling
Afbeelding
Tania schuift de ring om Ethan's vinger. Het publiek wordt emotioneel en juicht.

Afbeelding
Ethan schuift de ring om Tania's vinger.

Afbeelding
Dan verklaren wij dat Ethan en Tania door het huwelijk met elkaar zijn verbonden.

De kus
Afbeelding
"Dat kan mooier!" juicht het publiek.

Afbeelding
"Oke...oke" zegt Ethan naar het publiek. Hij pakt Tania nog eens lekker beet.
En er volgt een geweldige kus.

Het publiek is uitzinnig van vreugde
Afbeelding
"Nu is het tijd voor de taart" klapt Benjamin.

Afbeelding
Ethan en Tania lopen richting de bruidstaart. De gasten volgen mee.

Afbeelding
"Wie mag het eerste stuk hebben, Taan?" vraagt Ethan.
"Benjamin natuurlijk" lacht Tania.

Afbeelding
"Benjamin, vergeet je dieet vanavond. Het is feest" lacht Ethan.
"Dat dacht ik ook" lacht Benjamin.

Afbeelding
De gasten feliciteren Ethan en Tania en nemen een lekker dik stuk taart.
"Lieve gasten! Ik en Tania gaan even de buurt in om trouwfoto's te maken. Vermaken jullie je alsjeblieft hier. Zometeen wordt door Arlo het buffet geopend en vanavond zal hier een groot feest zijn. Tot vanavond!" roept Ethan.
"Tot vanavond!" roept iedereen.

Einde aflevering 29
Terwijl Ethan en Tania trouwfoto's gaan maken worden de stoelen en trouwboog verwijderd om hier een dansvloer en een podium te bouwen voor het feest vanavond. De gasten eten zich vol aan het buffet. Dit komt allemaal in de volgende laatste update van de bruiloft.
Maar is Nadine echt verdwenen?
Hou de volgende update in de gaten :D
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Ethan en Tania (afl. 29~15 mrt./pag. 43)

Spannend! Ik ben benieuwd wat Nadina nog gaat uitspoken!

En als ik wil dat er meer mensen om men feest moet komen, nodig ik er zoveel mogelijk uit via feest organiseren, en nodig de rest via de telefoon om langs te komen. En dan zet ik de deur op slot zodat ze niet weg gaan. :flapper
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie