Ik hoop dat je dit niet erg vind, maar ik moest er gewoon een verhaaltje van maken. Is beter dan huiswerk doen
Opdracht 1 - Tropical green

Hallo ik ben Howard. Ik ga jullie een rondleiding geven door dit prachtige huisje. De bouw van dit huisje geeft een wat Amerikaans aanzicht, maar de lichte kleuren geven mij al gauw een tropisch gevoel. Dit huisje is gebouwd en ingericht voor een jong stel met aardig wat vrienden.

Als je binnenkomt wordt je blik toch getrokken naar de eetkamer door de grote open ramen. Je kijkt namelijk meteen naar een adembenemend uitzicht. En zoals je ziet zijn er in de inrichting een beetje dezelfde kleuren gebruikt als aan de buitenkant van het huis. En er is voor genoeg stoelen gezorgd zodat je een paar vrienden uit kan nodigen voor een etentje. Altijd gezellig toch?

We gaan nu naar de keuken en het is maar een kwartslag draaien. De keuken stelt eigenlijk niet zo heel veel voor. Het is een simpel keukentje met vooral veel wit en nog maar weinig accessoires, maar die accessoires kunt u er natuurlijk zelf inzetten. Een paar leuke foto's van familieleden en vrienden en het zal er al een stuk leuker uitzien.

De woonkamer vind ik zelf erg leuk doordat er veel zitruimte is, maar ook omdat er toch nog ruimte is gemaakt voor een oude televisie. Natuurlijk zijn de kleuren die hier gebruikt zijn ook erg plezierig voor het oog.

Als laatste zal ik jullie de slaapkamer laten zien. Het bed ligt dan wel niet zo heel erg lekker, maar je hebt wel een prachtig uitzicht op exotische planten. Voor de rest staat er een kledingkast. Ook in deze kamer mag nog wel wat gedecoreerd worden, maar dat is meer uw taak.

Ik hoop dat jullie een beetje van mijn rondleiding genoten hebben. Als jullie willen kan ik jullie nog wel een kopje koffie aanbieden. Ga maar alvast naar het tuintje dan kom ik er zo aan.
Begane grond
Verdieping 1