Puppy's? Komt wel in de buurt maar is het niet, ik heb besloten om het na de foto's te vertellen, want ik zelf kan niet meer wachten om het te vertellen
2 dagen
Omdat ik nog 2 kinderen thuis heb wonen, Niek en Lieke. Zou ik dus nog 1 van hun gaan volgen. Maar dat vond ik ook weer zo stom, omdat ik Bas ook niet meer volg. Dus heb ik besloten dat hun later als ze jongvolwassen zijn. Bij elkaar gaan wonen en een soort opvang/adoptie beginnen. Ik maak dus achter hun huis een kennel. Maar ik doe dat maar met 1 soort dier. Jullie zijden dat het iets met puppy's zou kunnen zijn, maar ik dacht, ik heb nou al elke keer honden gedaan. Ik vind het nu wel leuk om met katten te gaan werken. Niek en Lieke die gaan dan 2 katten nemen. Een vrouwtje en een mannetje. Dan zijn waarschijnlijk ook hun ''eigen'' katten. Die ze houden en in huis verblijven en niet in de kennel. Die maken dan weer kittens en daar zorgen Niek en Lieke voor dan geef ik ze na een tijdje op voor adoptie en zo gaat dat dus door en als de ouders ouder worden nemen hun 2 kittens uit wel een verschillend nest, anders krijg je ziektes
En het betekend dan wel dat Niek en Lieke geen vriendin en vriend krijgen
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat dit met katten worden gedaan
Snappen jullie het ook een beetje?
Like it?
EDIT: Als jullie dus gestemd hebben op de poll. Kunnen jullie dan nog even melden welke stad ze gaan wonen, want anders moet ik zoeken waar dat ook alweer in de vorige reacties werd gemeld.
Bas en Yuna verhuizen wel mee, met huis en worden dan in de stad geplaatst zodat we ze wel kunnen zien
En Elly, Melvin en Julia verhuizen ook met huis en al
Alvast bedankt!
V Ik weet
Maar uhm, wil je even in je reactie plaatsten naar welke stad de Familie Donald gaan verhuizen
Sunset valley, Starlight Shores, Bridge Port, Appaloosa Plains, Hidden Springs, Monte Vista en Moonlight Falls.
Laatst gewijzigd door Simhorselady op za 02 mar 2013, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Als jullie mijn dagboek volgen. De Sims 3 Obese. Ik heb daar een leuke mededeling en ik heb tot nu toe nog geen sims ontvangen en het zou jammer zijn als dat dus zo blijft...
En vergeet niet in je reactie de stad waar de ''hele'' familie Donald naar toe gaat verhuizen, te melden. Sunset valley, Starlight Shores, Bridge Port, Appaloosa Plains, Hidden Springs, Monte Vista en Moonlight Falls.
Alvast bedankt!