Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2095 berichten • Pagina 97 van 105

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

Mm, misschien hebben sommige mensen het wel gemerkt enzo, maar na de crash ben ik steeds minder gaan posten, en eerlijk gezegd denk ik niet dat ik nu in een keer weer superveel ga posten. Ik zit hier nu al bijna 2,5 jaar op sn, maar er is in die tijd zoveel verandert dat de lol er een beetje van af is. Er zijn veel mensen waar ik mee praatte weggegaan, en er zijn allemaal nieuwe leden enzo bijgekomen die ik niet echt ken en alles. Ook heb ik het ontzettend druk met school en met allemaal personal stuff. Oke, om even een lang verhaal kort te maken; ik ga hier waarschijnlijk niet meer elke dag posten.

Ik wil deze challenge wel afmaken, niet dat het echt moeilijk is om die 365 daagjes te halen, maar het ligt gewoon meer aan de situatie nu. Ik heb gewoon geen tijd om dit alles bij te houden, dus daarom ga ik hier minder posten. Niet alleen in dit topic enzo, maar voor de rest ben ik sowieso niet meer zo heel actief op het forum. (al heb ik Shadows hier nog staan, die ik nog ga afmaken in de toekomst, maar ik weet niet echt of ik die hier nog ga updaten.)

Oke, dat is dus een beetje waarom ik soms misschien een week geen nieuwe screen ofzo post. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik vind het echt stom dat je zo weinig online bent. Misschien moet ik maar weer eens op tumblr om daar jou geweldige sims te bewonderen. Je bent echt een awesome lid, maar ik snap het wel. Je dagboeken zijn in ieder geval geweldig, maar stiekem hoop ik dat je SimsNieuws onwijs gaat missen en permanent terugkomt.
8-)
Simsfreak

Afbeelding
Dag 290~

Ik vind het zelf ook jammer, maarja, het wordt gewoon iets teveel anders. En btw, ik weet niet zeker of ik op mijn simblr nog heel actief ga zijn, ik heb sowieso nog maar heel weining tijd om te simsen, dus dan heb ik daar ook niet heel veel te posten, al post ik daar sowieso als ik wél iets heb. (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

@Bas; Nee, helaas niet.. Dat is echt super jammer. Het is totaal nutteloos maar het ziet er tenminste leuk uit. :p
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wat een leuke en lieve screen van gister! :D
En vandaag is ook mooi, zo met die bloem op de voorgrond! :D

En jammer dat je minder actiever gaat worden/bent... :( Je was/bent een super leuk lid! :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie