Bedankt allemaal
Het is een pose die ik zelf heb gemaakt, een tijdje geleden, ik vond het wel toepasselijk dat ik hem nu kon gebruiken bij Claire
Vandaag wat meer foto's c:
Omdat ik daar zin in had, het is nu meer zo'n familie ding foto's geval...
Dag 129
Driemaal raden wie aan mijn deur stond na 8 maanden mij genegeerd te hebben? Grayson. Hij kwam zijn excuses aanbieden. Wie had dat gedacht! Maar ik was er ook achter gekomen dat ik he echt nodig had, en hij leek echt spijt te hebben.
En een kind opvoeden in je eentje én ook nog geld verdienen.. Tja, das niet makkelijk, daar was ik allang achter. Zwanger zijn en geld verdienen was al verschrikkelijk.
En die dag kwamen ook gezellig de weeën..
Grayson bracht me met spoed naar het ziekenhuis.
En ik kreeg een dochtertje die we Charmaine hebben genoemd (Ik wilde een franse naam hebben en met zo'n naam generator kwam dat eruit )(Die naam doet me mega erg denken aan Charmander van pokémon )
Als Grayson werkte en Charmaine sliep las ik in vaardigheidsboeken, want zodra Charmaine zelf naar school ging wilde ik weer gaan werken!
Grayson was ook helemaal geen beroerde vader. Charmaine vond het geweldig om hem nat te spetteren. Zij was helemaal blij met Grayson.
Maar kleine meisjes groeien ook op!
---
Het lijkt me leuk om wat meerdere screens elke dag te doen, van wat er allemaal in huize DeLune gebeurt c:
Ik was gistern behoorlijk enthousiast met posten en heb daarom vandaag maar 2 foto's van Aurora Skies
(Heb gisteren mijn moeder geholpen en dus weinig gesimst, en moest paardrijden )