Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 13 van 40

Klaas
Mest analist Mest analist

Re: Natte traan en zachte wang. Deel 17 op de site (pagina 23)

Deel 18.

Afbeelding
Het is ongeveer vijf voor tien terwijl Isabella voor de tv zit. Ze kijkt naar een romantische serie. Eigenlijk is ze er met haar hoofd niet bij omdat ze steeds aan Joost moet denken. Straks zal ze hem zien bij het oude bankje bij de prachtige rivier. Melissa ligt al te slapen. Isabella is nog steeds heel boos op haar, maar ze praat niet zo veel meer tegen Melissa. Haar hele aandacht is nu op Joost gericht. De aftiteling van serie komt en Isabella zet de tv uit. Het is ongeveer tien uur en Isabella besluit te gaan.

Afbeelding
Isabella komt aan in de gang en loopt naar de deur. Het is een mooie avond dus Isabella besluit te gaan lopen. Melissa, die heel de tijd wakker ligt, staat in de gang. Ze kijkt hoe haar moeder zich klaarmaakt. Melissa wil vragen waar ze heen gaat maar besluit het toch niet te doen. Straks wordt ze boos dat ze uit bed is. Isabella kijkt nog even vrolijk rond en stapt dan naar buiten. Melissa gaat weer naar haar kamer.

Afbeelding
Terwijl ze loopt denkt ze aan Joost. Ze is verliefd op hem geworden. Isabella hoopt dat Joost gaat scheiden met Marloes en dan met hem neemt. Dan kunnen ze met zijn drieën samenwonen. Joost, zij en Melissa. Opeens schiet Arnoud haar binnen. Die wilt ze er echt niet bij hebben. Haar leven hier in Sunset Valley is perfect. Nu komt haar bijna ex-man het verpesten. Na een kwartiertje lopen komt ze aan bij de rand van een bos. Daar moet ze doorheen om bij het oude bankje te komen.

Afbeelding
Marloes staat in de nieuwe babykamer. Joost heeft lang aan de kamer gewerkt, maar nu is hij eindelijk af. Marloes kijkt met een hand op haar buik rond. Een wieg, bedje, veel speelgoed. Ze voelt een band met haar zoontje en is toch blij dat ze een jongen krijgt. Ze denkt na over hoe ze hem zullen noemen. Ook denkt ze na over hoe hij eruit gaat zien. Ze hoopt dat hij haar groene krijgt.

Afbeelding
Ze loopt naar de wieg toe en pakt de beer eruit. Deze heeft ze zelf uitgezocht. Opeens denkt ze aan die vuile Isabella. Elke keer moet ze weer aan haar denken. Eigenlijk is het oneerlijk. Marloes zou niet willen dat haar kind geen moeder meer heeft. Nu zal die Melissa ook geen moeder meer hebben. Ze twijfelt even aan het plan, maar dan denkt ze weer aan wat Isabella geflikt heeft. Ze kijkt naar de klok die aan de muur hangt: kwart over tien. Ze moet opschieten. Ze moet namelijk nog een heel stuk door het bos wandelen. Ze geeft de beer een kus en legt, alsof het haar kind is, hem terug in de wieg. Ze rent naar beneden.

Afbeelding
‘Tot zo!’ roept Marloes vanuit de gang en de deur slaat dicht.
‘Waar ga...’ Marloes is al buiten en rent het trapje af. Marloes, die aan de keukentafel zit, staat op en loopt naar het keukenraam. Marloes stapt zonder jas gehaast in de auto.
‘Wat gaat zij nou weer doen?’ vraagt Olivia zich af. Ze kijkt naar de keukenklok: kwart over tien. Marloes gaat nooit zo laat weg. Olivia vindt het maar raar, maar gaat weer zitten. Ze gaat verder met het boek waarin ze bezig is.

Afbeelding
Stefano staat rond half elf voor het flatgebouw van Willemijn. Hij wacht het juiste moment af. Hij staat ongeveer al twee uur te wachten op dezelfde plaats. Hij moet het gevoel krijgen dat hij toe kan gaan slaan. Hij heeft zich helemaal voorbereid als hij Willemijn in haar appartement vindt. Vermoorden, dat is wat hij met haar gaat doen. Het liefste nog martelen van te voren. Stefano is helemaal doorgedraaid. Hij is uit op wraak en zou eigenlijk iedereen wel willen vermoorden. Laten we maar eens eerst beginnen bij Willemijn Holmders. Hij loopt richting het flatgebouw. Het moment is aangebroken.

Volgende keer:
- Ontmoeten Isabella en Marloes elkaar.
- Slaat Stefano nog een keer toe!
Klaas

Re: Natte traan en zachte wang. Deel 18 online! (pagina 25)

@ tessiegril.

Mijn excuses daarvoor, maar ik heb wel meer andere dingen te doen dan aan mijn dagboek schrijven. Ik heb van vandaag tot volgende week woensdag proefwerkweek. En geloof me, dat is niet makkelijk! Ik snap dat het wat lang duurt maar ik zal me best doen.

Bedankt voor de reacties allemaal!
Klaas

Re: Natte traan en zachte wang. Deel 18 online! (pagina 25)

Afbeelding

Voorstuk Deel 19 & 20.

Afbeelding
Stefano staat op het punt om Willemijn te vermoorden, terwijl Marloes ook wat van plan is bij Isabella. Wat gebeurd er precies? Binnenkort Deel 19 & 20!

Het einde loopt heel anders dan je zult denken. Stefano is een doorgedraaide gek en is tot alles in staat. Isabella loopt in de val van Marloes, wat verschrikkelijk dom is. Wat gebeurd er met Isabella? En wat met Willemijn? Je leest het in Deel 19 & 20, het einde van Natte traan en zachte wang Seizoen 1!

Deel 19 op donderdag 25 maart.
Deel 20 op woensdag 31 maart.

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Klaas op vr 19 mar 2010, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie