Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1326 berichten • Pagina 14 van 67

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: Ethan en Tania (update 18 febr~afl.25/pag.25)

Ik heb weer de twee gemiste hoofdstukken bijgelezen! :D

Wat een gemenerik, die Nadine! :twisted
Maar ze is wèl een mooie sim. :P

En ik denk ook dat Nadine de nieuwe assistent zal zijn. Erg leuk dat BTS weer terugkomt! :D

Supermooie hoofdstukken, met weer supermooie screens! :wub
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (update 18 febr~afl.25/pag.25)

Bedankt voor de reacties. Leuk om te lezen dat jullie zo meeleven met deze twee tortelduifjes :D

@Deetui: Als alles goed gaat komt vanavond de volgende up.

Een kindje gaat er komen, maar ik wil eerst de bruiloft en verhuizing met ze doen. Anders krijgen ze het wel heel druk de komende tijd. En ook om te voorkomen dat Tania zometeen ligt te bevallen voor het altaar (zou wel weer een leuk idee zijn voor het verhaal trouwens :lol )

Tot vanavond :D

Geen idee Hugo. Ik ben nu de screens aan het plaatsen en de tekst aan het schrijven in conceptbeheer. Daarna weer alles overlezen. Foutjes eruit halen enzo. Het moet wel goed zijn als ik het laat zien ;) Ik ben nogal een perfectionist in dat soort dingen :P

Laatst gewijzigd door Froos op zo 24 feb 2013, 17:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (update 18 febr~afl.25/pag.25)

Bedankt voor de reacties :knuffel

Terugblik
Tania kreeg van Dr. Rafaël Striker te horen dat het herstel wel heel snel gaat. En dat ze binnenkort weer wat kan lopen. Sylvia was ontslagen als assistent van Sugar Bijou ze was te duur, maar ze kan bij haar zusje Tania aan de slag als hulp in de huishouding want zij hadden Nadine van Ooijen weer ontslagen. In de sportschool, tijdens het revalideren van Tania komen Ethan en Tania Sugar Bijou tegen die weer wat met big time sims wil doen. Ethan informeert Arlo hierover en hij is erg entiousiast. In de komende aflevering komt Kerem Sahin weer voor, in een gecrashte aflevering (was afl.16) vertelde hij dat hij weer vrijgezel was.


Afbeelding

Afbeelding
"Ethan! Vlug. We hebben ons verslapen"
"Wat...wat...huh...hoe laat is het dan?" komt Ethan slaperig overeind.
"Je hebt vandaag je examens" roept Tania.
"Yay. Das waar ook"

Ethan rent naar beneden de keuken in
Afbeelding
"Taan! Heb jij m'n witte jas gezien"
"Op het logeerbed. Je laat ook altijd alles slingeren, schat"

Afbeelding
"Ben je zenuwachtig lieverd"
"Mwah...een beetje" zegt Ethan onverschillig.
"Miauw...Miauw...Miauwwww!"
"Poekie rustig nou even. Je krijgt zo eten van me" zegt Tania.

Afbeelding
"Veel succes schat, ik zal aan je denken vandaag"
"Dank je Taan"
Ze geven elkaar een flinke pakkerd en Ethan gaat naar Starlight Shores voor zijn examens.

Ethan rijdt Starlight Shores binnen en is in gedachten
Afbeelding
'Ik wil heel graag kinderen met Tania maar ons appartement in Bridgeport is niet zo geschikt voor kleine kinderen. Misschien moeten we verhuizen' denkt Ethan na.

Afbeelding
'Misschien is Starlight Shores wel wat. Dan wonen we vlakbij mijn werk als ik slaag vandaag. En Tania kan gewoon hier als freelance-verslaggever blijven werken. Ik zal het er vanavond eens met Taan over hebben'
Ethan is bij het ziekenhuis aangekomen en loopt zenuwachtig naar de operatiekamer.

Terug in Bridgeport
Afbeelding
Ondanks dat het steeds beter gaat met Tania blijft Sylvia haar gewoon meehelpen in het huis. Ze vinden het gewoon gezellig met elkaar.

Afbeelding
Terwijl Tania de haren van Poekie opzuigt doet Sylvia de was in de machine...

Afbeelding
...en de afwas.

Afbeelding
"Hebben jullie al een trouwdatum?" wil Sylvia weten.
"Waarschijnlijk over twee weken. We gaan deze week naar het gemeentehuis van Sunset Valley want daar willen we trouwen. Dan horen we de precieze datum" verteld Tania.
"Ik ben benieuwd. Hey! Ik heb een idee...laten we vanmiddag op zoek gaan naar een bruidsjurk" gilt Sylvia enthousiast.

Afbeelding
"Hahaha...Wat een goed idee Sylvia. We gaan naar die turkse modegoeroe die heeft vast leuke ideeën" lacht Tania.
"Oh. Kerem die man die Parker zo'n leuke jongeman vond? *proest...Misschien wil hij ook wel mijn haar doen" lacht Sylvia.
En de zussen lopen giechelend het appartement uit.

Tania en Sylvia zijn aangekomen bij de salon van Kerem Sahin
Afbeelding
De meiden zijn weer serieus geworden.
"Wat duurt het wachten toch lang" moppert Sylvia.
"Ah! Daar is hij" zegt Tania.

Afbeelding
"Degg...degg" wuift Kerem.
"Sorry dat het zo lang duurde maar mijn vorige klant zat vast in haar skinny jeans die moest ik dus eerst nog even vermaken" excuseert Kerem zich.
"Komt u verder mevrouw Roodenburg"

Afbeelding
"U wilt dus een bruidsjurk van mijn hand. Gaat u maar even op die verhoging staan"

Afbeelding
"U heeft een mooi slank lichaam en mooie ronde vormen, mevrouw Roodenburg. Daar kan ik wel wat mee" zegt Kerem.
"Ik moet echt heel nodig plassen" roept Sylvia. En ze rent naar het toilet.
Kerem haalt één van zijn bruidsjurken op.

Afbeelding
Als Sylvia terug komt van het toilet ziet ze Tania al in een bruidsjurk staan.
"Jeuj Taan! Die staat je prachtig" gilt ze entiousiast.
"Ja, vind ik ook" klapt ze.
"Ik heb nog een paar creaties" zegt Kerem. En Tania past nog een paar bruidsjurken.
De echte blijft dus nog even geheim

Afbeelding
"Geweldig Kerem. Ik heb genoten van al die jurken. Je wordt uitgenodigd op ons trouwfeest" complimenteerd Tania.
"Mag mijn vriend dan ook mee?" vraagt Kerem voorzichtig.
"Wat! Heb je weer een vriend? Wat leuk. Tuurlijk mag hij mee"
"Ja hij is pas geleden van zijn vrouw gescheiden" lacht Kerem.
"Ohhh! Wat een mop" lacht Tania.
"Kan ik nu geknipt worden?" vraagt Sylvia.

Afbeelding
"Ja maar natuurlijk mevrouw Roodenburg. Laat me uw gezicht eens bekijken...hmmm...u heeft mooie jukbeenderen en een smalle kin, een diamantvormige gezichtsvorm noemen we dat" lacht Kerem
"Ik zal er niet teveel van afhalen maar uw haar wat meer volume geven met slagen" en hij gaat aan de slag.

Afbeelding
Sylvia is geknipt en bedankt Kerem. (ik had helaas geen betere screen van het eindresultaat)

In Starlight Shores
Afbeelding
Ethan komt tevreden het ziekenhuis uit. Hij heeft een goed gevoel over zijn examen.
'yeah!..die endoscopische hernia operatie ging echt goed' juicht hij in zichzelf.
Hij rijdt met een goed gevoel naar huis.

Ethan komt thuis
Afbeelding
"Het ging echt keigoed Taan"
"Heerlijk zeg" en Tania geeft Ethan een heerlijke warme knuffel en kus.
"Ik heb wat voor je meegenomen" stotterd Ethan ineens.

Afbeelding
"Waar heb ik dat aan te danken lieverd?" roept Tania.
"Gewoon. Omdat je mijn lieve vrouw wordt" zegt Ethan

Later die avond
Afbeelding
"Het lukt me al om zelf de trap op en neer te gaan" glundert Tania.
"Je herstel gaat inderdaad erg snel maar kom eens bij me zitten. Ik wil wat met je bespreken schat"

Afbeelding
"Oeh!...Een serieus gesprek. Spannend" lacht Tania.
"Schat! Ik wil heel graag kinderen met jou maar ik vind Bridgeport niet zo geschikt. In de auto vandaag bedacht ik me of je met me naar Starlight Shores wil verhuizen."
"Ik heb daar jaren gewoond sinds ik uit Sunset Valley ben vertrokken. Het is een mooie stad. Lijkt me een goed plan, Ethan"
"Maar eerst wil ik de bruiloft geregeld hebben. Daarna gaan we op huizenjacht in Starlight Shores" zegt Ethan.
"En daar wil ik zwanger worden" lacht Tania.

Een paar dagen later
Afbeelding
Tania is uit de ziektewet en gaat weer voor halve dagen werken.
"Succes vandaag lieverd" zegt Ethan.
"Dank je. Doe je de groeten aan Arlo?" vraagt Tania.

Vandaag heeft Arlo weer een ontmoeting met Sugar Bijou en Big Time Sims
Afbeelding
Arlo is aangekomen bij het appartement van Ethan en Tania.
"Hey broertje! Je ziet er goed uit. Heb je zin in vandaag?"

Afbeelding
"Helemaal Ethan! Laten we maar gaan. Ik heb zin om mijn bandleden weer te ontmoeten"
Ethan en Arlo vertrekken naar de studio van Sugar Bijou.

Ondertussen bij Sugar Bijou
Afbeelding
"Dus jij bent mijn nieuwe assistent?" vraagt Sugar.
"Ja. Ik ben net gescheiden en dit leek me wel een leuk baantje" zegt de assistent.
"Baantje? Het is keihard werken en hoezo gescheiden?"
"Mijn man heeft me verlaten voor een man...de gluiperd" zegt ze boos.
"Whatever...Heb je je pyjama nog aan ofzo?" vraagt Sugar ineens verontwaardigd.

Afbeelding
"Hoezo pyjama? Dit heb ik altijd aan. Ik heb wat oogschaduw en lippenstift opgedaan?"
"Dit is niet mijn smaak. Hup! Ga je omkleden. Voordat mijn jongens komen!" drilt Sugar.

Kennen we de jongens nog? Ze zijn nu wel wat ouder geworden (aflevering 6)
Afbeelding
Voor wat mediterraanse invloed is dit Silvano Pedotti. Hij is de leadzanger. En is opgegroeid in Milaan maar woont sinds de oprichting van big time sims in Bridgeport. Hij is nu 20 jaar en de oudste van de groep. Zijn Italiaanse accent breekt menig meisjesharten.

Afbeelding
Dit is Jesse Dijkstra en hij kwam helemaal uit Frozenland om hier door te breken als popster. Hij speelt op de syntheseizer en is 19 jaar en woont sinds kort ook in Bridgeport op zichzelf.

Afbeelding
Dit is Douwe Blut. Hij woont nog steeds in Pleasantview bij zijn moeder. Hij probeert wat bij te verdienen omdat zijn moeder altijd platzak is. Hij is nu net 18 jaar en doet de drum.

Terug bij Sugar Bijou
Afbeelding
Silvano, Douwe en Jesse zijn al aangekomen.
"Wie is die donkere meneer?" wil Douwe weten.
"Dat is mijn man Tom hij doet de choreografie met jullie. Maar ehm...jullie waren toch met z'n vieren? Waar blijft die assistent van mij" schreeuwt Sugar.
"Ik kom eraan, nog even die jeans aantrekken" klinkt het uit de gang.

Afbeelding
"Taadaa! Hier ben ik guys" lacht Arlo.
"Yes! Arlo. Hoe is ie man?" willen de andere bandleden weten.
"Ah! Mijn boyband is weer compleet. Tijd om geld te verdienen" zegt Sugar.

Afbeelding
De jongens maken kennis met Tom Wordy, de choreograaf en hebben het met elkaar over het succes van hun eerste CD.
Ethan is met Sugar in gesprek over de nieuwe assistent.

Afbeelding
"Daar komt ze net aan. Mijn nieuwe assistent heet Nadine van Sloerie" roept Sugar.
"Het is van Ooijen" mompelt Nadine.
"Whatever! Maak maar kennis met haar" zegt Sugar tegen big time sims.

Afbeelding
"Hai Ethan..." zegt Nadine gemeen met een knipoog.

Afbeelding
"Nadine...als ik het niet dacht" mompelt Ethan.
"Ow, jullie kennen elkaar?" vraagt Sugar verbaast aan Ethan.


Hoe zal dit aflopen?
Einde aflevering 26


Zullen de voorbereidingen van de bruiloft vlekkeloos verlopen?
Is Ethan geslaagd als gerenomeerd chirurg?

Hou de komende updates in de gaten

Laatst gewijzigd door Froos op wo 29 mei 2013, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie