Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

SN Review: De Sims 3 70's 80's 90's Accessoires

Afbeelding

Wie zegt dat alles wat nieuw en modern is beter is? Kan jij je nog de televisie met de knoppen op de voorkant, de glimmende discobal aan het plafond en de cassettebandjes nog herinneren? Mocht dit allemaal voor je tijd zijn geweest, let dan goed op! Simmielove is voor jullie in de tijdmachine gesprongen voor een review want de Sims gaan terug de tijd in naar de jaren '70, '80 en '90!

Laadscherm

Zodra het laadscherm te voorschijn komt krijgt mijn hele spel een 'Disco Inferno' sfeer of in ieder geval, dat gevoel geeft het laadscherm mij erg. Het is erg disco-achtig, wat ik erg leuk vind.

Creëer een Sim

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In CAS ga ik met de vrouwelijke Sim die er staat gelijk beginnen bij de kapsels. Eerst naar de kapsels met een accessoires. Daar zijn twee kapsel te vinden. Allebei zien de kapsel er vrij 'wild' uit. Het kapsel met de haarband vind ik het leukst vanwege de vrij realistiche uitziende pony die eroverheen hangt. Daarna ga ik naar de normale kapsels, dus de kapsels zonder accessoires. Daar vind ik ook twee verschilldende kapsels. Eén kapsel vind ik er vrij mannelijk uitzien, ik weet niet waarom waarschijnlijk door de vorm, het andere kapsel is zo ongeveer hetzelfde als het kapsel met de haarband, allebei ziet het er vrij wild uit maar ook realistich. Dat komt bij dit kapsel voornamelijk door de losse plukjes, het is eigenlijk een beetje hoe je eigen haar eruit ziet als je opstaat of als het hard gewaaid heeft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna ga ik naar de make-up sectie, gelijk bij oogschaduw vind ik een aantal nieuwe dingen. Drie dingen van de oogschaduw passen ook wel onder het kopje schmink, dan heb ik het over de vleermuis, ster en bliksemschicht. Maar weer blijf ik het leuk en orgineel vinden. Eén van de andere oogschaduwen ziet er een beetje uit zoals de oogschaduw die je bij het basis spel krijgt maar dan kan je meerderen kleuren gebruiken voor de oogschaduw. De andere oogschaduw zit vrijwel tot aan de zijkant van je gezicht. Het doet me heel erg denken aan de make-up die bij De Sims 3 Wereldavonturen zit, een beetje Cleopatra-achtig maar ik vind deze oogschaduw wat minder, waarschijnlijk omdat hij zo groot is. Verder kan ik bij de make-up sectie niets vinden.
Dan ga ik naar de kleding toe, omdat de gekozen Sim een outfit droeg gaan we daar als eerst naartoe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er zijn erg veel leuke outfits bij gekomen. Er zijn outfits die je tegenwoordig eigenlijk ook wel ziet, zoals de outfit met de blouse en daarover nog een jasje. De sportoutfit die erbij zit doet me denken aan de outfit die je kon krijgen als je een aantal herinneringen op de officiele De Sims 3 site uploadde, alleen met wat andere kleurtjes. Wat erg fijn is dat er eigenlijk geen enkele outfit op een andere outfit lijkt, ze zien er allemaal anders uit. Sommige kleren hebben felle kleuren en zijn erg opvallend terwijl er ook weer rustige outfits zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De tops en broeken zijn bijna precies wat je op tv zit bij de series van de 70's, 80's of 90's. Ook zo'n beetje met dezelfde kleuren! Wat wel jammer is dat er maar één top echt te combineren is met een normale broek, dan wel als je een beetje probeert te gaan voor een wat 'modern' achtige look. Maar het is niet voor niets een uitbreidings pakket van de 70's, 80's & 90's! De broeken zijn erg leuk, toch iets moderns zit er wel in. Leuk hoe dat verwerkt is en er uit is gaan zien.

Afbeelding

Afbeelding

De kapsels die er voor de vrouwen zijn bij gekomen zijn gekopiërd naar de mannen, maar dan alleen de kapsels zonder accessoires. Beide kapsels staan ook leuk bij de mannen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de mannen lijken er wat minder kleren bij te zitten maar ze blijven weer even leuk. Ze zijn, net zoals bij de vrouwen, allemaal verschillend op hun eigen manier. Ook deze kleren vallen zeer bij mij in de smaak. Of ik ze echt vaak ga gebruiken, dat durf ik nog niet te zeggen, maar leuk zijn ze zeker! Al zijn sommige kleding stukken toch wat minder, voor de vrouwen was de kleding toch wat leuker. Bij sommige kleding twijfel ik echt of er wel naar gekeken is of het er wel mooi uitziet.

Meubels

Afbeelding

Afbeelding

Na in een tijdje in Create A Sim de nieuwe kleding te hebben bekeken en hebben aangepast, verlaat ik CAS en open een willekeurige kavel om de meubels te bekijken. Bij de categorie 'badkamer' kon ik geen nieuwe spullen vinden, wat wel te verwachten was. Alhoewel, een toilet met een discobal erop was wel grappig geweest. Bij 'banken en stoelen' vind ik verschillende dingen die er wel leuk uitzien. Ze zien er apart uit, maar erg vrolijk met al die kleurtjes en je kan eigenlijk er wel uitpikken wat disco-achtig is en wat grunge-achtig is. Wat erg leuk is dat je de stoelen aan elkaar kan plakken, dus dat het banken worden. Dat is iets wat ik best wel miste in de Sims 3.

Afbeelding

Als ik naar de lampen kijk, vind ik er maar twee; één moderne staande lamp en één voor aan de muur, een soort neonlamp. Maar als ik naar de decoratie sectie ga, vind ik wat ik echt wel had verwacht: discolampen! Er is er één die hangt en er is ook één die staat, erg leuk. Verder zitten er voor decoratie ook nog een aantal schilderijen bij, één schilderij vind ik qua grootte vrij leuk, dat is die met de vrouw erop, hij heeft apart afmetingen en is niet te klein maar ook niet te groot. Bij de elektronica vind ik twee tv's, één kleine retro-achtige tv en een tv in een kast. Beiden zien er erg leuk uit.

Afbeelding

Verder zijn er nog spelletjeskasten/arcades, een gitaar, een disco-vloerkleed en en een discowandkleed met dezelfde de kleuren als het vloerkleed. Planten mogen er natuurlijk ook niet ontbreken. Er zijn twee nieuwe planten, éen daarvan is niet groot, maar ook weer niet erg klein. Hij zit in een soort bak, die je kan aanpassen natuurlijk. De andere plant is een hangplant. Hij zit ook in een bak, die je ook weer kan aanpassen.

Afbeelding

De meubels zelf ga ik zeker gebruiken, behalve de arcade dingen waarschijnlijk. Die gebruik ik zelden. De meubels vind ik er geslaagd en zijn niet alleen in de stijlen van de 70's, 80's & 90's, je kan ze ook erg goed gebruiken in een moderne woning.

Afbeelding

Conclusie

Het accessoirespakket vind ik over het algemeen erg orgineel en erg leuk. Vooral over de meubels ben ik erg te spreken. De drie thema's zijn overduidelijk terug te vinden in het accessoirespakket en dat is natuurlijk erg leuk. Mijn eindcijfer is een 8,5.

Mening teamleden
AnsjJ2 schreef:De Sims 3 708090 Accessoires vind ik een grappig en tegelijkertijd leuk pakket. De grappige kant zit hem in de foute snorren en natuurlijk de fel gekleurde foute sportkleding. Vooral de grunge kleding is super vet. Dit pakket heeft meer kleding en meubels dan dat ik had verwacht. Af en toe is er dus niks mis met een foute snor en krijgt dit pakket van mij een 7,6!
Shevens schreef:De Sims 3 70's 80's 90's vind ik een zeer matig accessoirespakket, onder andere omdat het eigenlijk naar een specifiek soort Simmer is gericht, dit keer de Simmers die eigenlijk de 90's 80's en 70's hebben meegemaakt, ik niet. Alleen de grunge vind ik leuk, de rest niet. En dan nog niet te spreken over de content die je überhaupt krijgt, dat zijn 35 items voor 20 euro! Dat is gewoon 0.57 cent per item! Van mij krijgt dit pakket een 5,7.
FranSor schreef:Heerlijk, nostalgie! wie houdt daar nou niet van? Ik was ontzettend benieuwd naar welke typische 70's, 80's en 90's dingen ze in dit pakket zouden stoppen en hoewel ik niet teleur ben gesteld in deze items, is mijn enthousiasme wel minder geworden bij het spelen. Zeker de kleding is lang niet allemaal echt vaak bruikbaar, tenzij je Sim echt onaangepast is of gestoord! De meubels vind ik nog weleens leuk om soms te gebruiken. Maar dit allemaal komt waarschijnlijk omdat ik het nog herken, als ik een stuk jonger zou zijn geweest had ik het denk ik niet zo leuk gevonden. Ik geef hem toch een 7,5!

Mening leden
Big Mama schreef:Ik vind dit pakket eigenlijk wat tegenvallen maar de spullen die ik leuk vind zijn wel dingen die ik veel zal gaan gebruiken.

Dus ik geef dit pakket een 7,5 :D
bibi234 schreef:ik heb het van de week gekocht de kleding is echt te gek had alleen meer make up opties en meer meubels verwacht
gelukkig is het nu in de aanbieding bij (GM) en heb ik er niet zo veel voor betaald
en vind ik dat er erg weinig in zit voor de prijs van 19,95 maar wel een leuk thema
Damian123 schreef:Er zitten niet super veel kleding in en je hoeft al helemaal niet spreken over de spullen super weinig dus ik geef hem een 5,4
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties