Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1326 berichten • Pagina 13 van 67

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (update 10 febr.~afl.24/pag.23)

Bedankt voor alle leuke en grappige reacties :swing Vandaag ben ik begonnen met de nieuwe screens voor de nieuwe update. Ik denk dat maandag de nieuwe aflevering komt.

@Deetui: Het zal niet lang meer duren. Het herstel gaat snel :laugh
@Crowley: Het is een bestaand appartement in Bridgeport. Villa Veranda heet het. Ik heb het appartement wat verbouwd met een wenteltrap en er een soort loft woning van gemaakt ;)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (update 10 febr.~afl.24/pag.23)

@Crowley. Het ziekenhuis en de rolstoel zijn geen store-items ze komen van mod the sims ;)


Iedereen heel erg bedankt voor de reacties en alles :D
Vandaag aflevering 25 :swing Had ik niet gedacht toen ik er aan begon om zo ver te komen. Maar door jullie reacties en commentaren blijf ik doorgaan. Dat er nog maar vele afleveringen mogen komen :D

En omdat het de 25e is. Een langere aflevering dan jullie gewend zijn :swing

Terugblik
Ethan en Tania hadden een huishoudelijke hulp in dienst genomen, Nadine van Ooijen. Ethan heeft te horen gekregen dat de examens al snel zijn. Nadine gedraagt zich zeer ongepast. Ze zet Tania op het balkon in de sneeuw zonder jas. Voor Ethan is dat de druppel en hij ontslaat Nadine. En eindelijk lukt het Tania weer om te staan. Ze willen de volgende ochtend zo snel mogelijk naar het ziekenhuis voor nadere onderzoek.


Afbeelding

Afbeelding
De volgende dag gaan Ethan en Tania naar het ziekenhuis want Tania krijgt haar gevoel in haar benen weer terug.
"Ethan waar bleef je nou?" vraagt ze bezorgd.
"Ik wou nog even de sneeuwkettingen verwijderen van de banden. Er wordt de laatste tijd vaak sneeuwkettingen gestolen" antwoord Ethan.

Afbeelding
"Ben je zenuwachtig schat?" vraagt Ethan.
"Een beetje. Ik wil weten of ik binnenkort weer echt kan lopen" zegt Tania.
Ethan en Tania lopen richting het ziekenhuis en wachten af in de wachtkamer.

Ethan en Tania ontmoeten hun behandelend arts Rafaël Striker
Afbeelding
"Goedemorgen Ethan en Tania. Hoe gaat het?"
"Goed. Tania kon gisteren weer op haar benen staan en ze kan haar benen ook wat bewegen" zegt Ethan met een blij gezicht.
"Dat zullen we dan eens onderzoeken. Wacht u maar even in de kantine ik neem Tania mee voor onderzoek" zegt Dr. Striker.

Tania ligt op de behandelingstafel
Afbeelding
"Doet u uw benen eens over elkaar heen. Juist ja. En nu de andere" vraagt Dr. Striker.
"Bedoelt u zo?" vraagt Tania voorzichtig.
"Heel goed! Dit had ik niet verwacht zeg. Ga eens op de rand van de tafel zitten?"

Afbeelding
"Til nu uw linkerbeen lichtjes op mevrouw Roodenburg?"
Tania kan met moeite haar linkerbeen omhoog krijgen.
"Uitstekend! Ik zal even een rapport opmaken over de vorderingen van uw herstel. Ik zal uw vriend erbij halen" zegt Dr. Striker.

Afbeelding
Ethan heeft ondertussen in de kantine een heerlijke warme chocolademelk genomen.

Afbeelding
'het duurt nu wel erg lang, het is toch wel goed?' denkt Ethan bezorgd.
"Meneer Bunch" klinkt het ineens. "Wil u met mij mee komen?"
Ethan kijkt om en ziet Dr. Striker staan. "Is goed" zegt hij zenuwachtig.

Afbeelding
Rafaël Striker heeft de onderzoeken van Tania onderzocht en komt met de volgende diagnose.
"Gefeliciteerd mevrouw Roodenburg. Het herstel gaat sneller dan ik had gedacht"
"Yeah!" roept Ethan.

Afbeelding
"Ik denk zelfs dat u over een paar weken alweer wat kan lopen" lacht Dr. Striker.
"Echt waar!" roept Tania blij.
"Schat. Dit wordt een geweldige bruiloft" zegt Ethan.
"Ow. Wacht even" zegt Rafaël. "U moet het wel rustig aan doen. Ik zal je een programma meegeven om te revalideren"

Ethan en Tania lopen tevreden het ziekenhuis uit
Afbeelding
"Dit is echt goed nieuws" zegt Ethan tevreden.
"Ik wil morgen meteen op die lopende band"

EEN PAAR DAGEN LATER
Afbeelding
Terwijl Ethan het eten staat te maken. Hoort hij Tania iets zeggen.
"Moet je horen! Mijn zus Sylvia is ontslagen. Ze heeft me net een mailtje gestuurd"
"Zeg maar dat ze bij ons aan het werk kan als huishoudster nu die Nadine weg is" grapt Ethan terwijl hij door roert.

Afbeelding
"Dat zal ze vast leuk vinden Ethan?" zegt Tania.
En ze mailt haar zus terug.

Ondertussen bij Parker en Sylvia
Afbeelding
"Wat kijk je sip sweety?" zegt Parker.
"Ik ben ontslagen weet je nog" zegt Sylvia geïrriteerd. "Sugar Bijou vond me te duur"
"Yo! Je kan mijn skateboard waxen?"
"Parker je bent lief. Maar soms snap je het niet helemaal"
En opeens een toontje van een nieuwe e-mail.

Afbeelding
"Het is een berichtje van mijn zus...even lezen"
"Vraag even hoe het met mijn mattie Eeth gaat" zegt Parker.
"Ahhh! Ik mag bij ze komen werken als huishoudster" lacht Sylvia. "Ze hebben Nadine ontslagen"

Afbeelding
"Ik heb weer een baantje schat" lacht Sylvia.
"Cool man!" omhelst Parker.

terug bij Ethan en Tania. De eerste dag van de lente is aangebroken
Afbeelding
Eindelijk is de eerste lentedag in Bridgeport aangebroken. Ethan en Tania verlangden zo naar de lente. Want in dit seizoen gaan ze trouwen maar het is nu eerst tijd voor het revalidatieprogramma van Dr. Striker. Ze gaan naar de sportschool.

Afbeelding
"Ow. Wat een heerlijk lentezonnetje. Ik ben erg benieuwd hoe lang de sneeuw nog zal blijven liggen" zegt Tania blij.

In de sportschool
Afbeelding
Ethan en Tania hebben hun atletische kleding aangetrokken.

Afbeelding
Ethan moedigt Tania aan.
"Goed zo lieverd. Je bent lekker bezig" roept Ethan
"Ik kan weer een beetje lopen" zegt Tania verbaast.

en daar komt Sugar Bijou ineens
Afbeelding
"Ah Stefan! Daar ben je dus!" roept Sugar.
"Hoi Sugar en ik heet nog steeds Ethan hoor" moppert hij.
"Whatever. Is dat je vriendin? Wat moet een frisse jongedame als haar nou met zo'n langzame loopstand. Ik zal de band een stukje hoger zetten voor haar" zegt Sugar Bijou.
"NEEE!!!" gilt Ethan.
En Tania wordt gelanceerd vanaf de loopband.

Afbeelding
Tania krabbelt overeind.
"Ze is aan het revalideren. Trut!" schreeuwt Ethan.
"Wist ik veel" antwoord Sugar.

Afbeelding
"Het spijt me Ethan" excuseert Sugar zich.
"Ok. Het is goed. Hoe gaat het met je Sugar?" wil Ethan weten.
"Slecht. Ik zit in een crisis. Ik heb geld nodig dus ik wil weer wat met big time sims doen"

Afbeelding
"Maar...ehm...kom jij altijd sporten op hakken dan?" vraagt Ethan verbaast

Afbeelding
"Ja! Vind je ze niet mooi? Ik heb ze gekocht bij pradasims.com. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeg ik altijd maar"

Afbeelding
"Maar nu ter zake! Kun je Arno zo ver krijgen om weer een CD op te nemen?"
"Hij heet Arlo maar ik zal het proberen"

Afbeelding
"Goed zo want ik heb mijn assistent ook al moeten ontslaan en ik heb nu een goedkopere assistent aangenomen" verteld Sugar.
"Hoe heet je nieuwe assistent dan?" vraagt Ethan.
"Dat doet er niet toe. Ze heeft me in ieder geval weer op een idee gebracht om iets met Big Time Sims te doen"
"Je hebt Sylvia ontslagen omdat ze te duur was" reageert Tania ineens.

Tania loopt op Sugar af
Afbeelding
"Je bent een egoïstisch op geld bewust dom wijf" roept Tania naar Sugar.
"Taan...dit lijkt me nu niet het goede moment om ruzie te maken. We gaan..." zegt Ethan terwijl hij weg kijkt.

Afbeelding
Ethan en Tania rijden weer naar huis.
"Ethan! De sneeuw is alweer weg?" roept Tania
"Gelukkig maar. Ik ga thuis meteen Arlo bellen"

Ethan belt met Arlo
Afbeelding
"Hoi Ethan. Het is hier spitsuur. Mick en Tess moeten eten krijgen maar Darlene helpt me mee" lacht Arlo.

Afbeelding
"Moet je horen. Sugar Bijou ontmoette ik vandaag en ze wil weer een CD met jullie opnemen. Heb je zin?" vraagt Ethan.
Tania is ondertussen even gaan liggen want de revalidatie kostte haar toch wel veel energie.

Afbeelding
Awesome! Natuurlijk wil ik weer een CD maken. Jesse, Silvano en Douwe zullen ondertussen ook wel een jaartje ouder zijn geworden. Ik wil ze weer zien, Ethan" roept Arlo enthousiast.

aan het eind van deze dag liggen Ethan en Tania weer in bed
Afbeelding
"Wat een vreemde dag, Tania. Eerst het bericht dat je binnenkort weer kan lopen. Toen kwamen we Sugar nog eens tegen in de sportschool"
"Hahaha...zij met die hakken in die fitness machine's, dat was echt geen gezicht" lacht Tania.
"Ze is heel apart" lacht Ethan.
"Maar...ehm...volgens mij moeten we nu echt die trouwkaarten versturen" zegt Ethan.

Afbeelding
"Kom hier Ethan! Die trouwkaarten komen wel. Ik wil zo graag een kind met jou" lacht Tania stout.
"Taan. We moeten eerst nog trouwen" antwoord Ethan.
"Al sta ik met een zwangere buik bij het altaar. Het maakt mij niet uit" zegt Tania lief.

Afbeelding
En zo eindigt er weer een dag voor Ethan en Tania.


Einde aflevering 25

Zullen ze eerst gaan trouwen? Of eerst een kindje krijgen?
Wie is de nieuwe assistent van Sugar Bijou?
Hou de komende updates in de gaten ;)

Laatst gewijzigd door Froos op di 22 okt 2013, 22:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie