Ik blijf het heel bijzonder vinden als ik screens van mij in een ander topic zie staan.
Jij ook bedankt voor de super gezellige samenwerking en dat de Roma's in jouw topic voorbij mogen komen.
Je hebt er een hele mooie up van gemaakt.
Heel erg leuk gedaan allebei! En.... ik speel ook nog een kleine rol in dit geheel, want de dames gaan samen lekker keuvelen op mijn kavel van the Shambles! Heel leuk om dat in jouw verhaal ook weer terug te zien abctje (bedankt Big Mama !
Enne..... abctje, nog steeds gek op knakworstjes zie ik!
@Simmie, haha! Heb je dat ook nog onthouden?!
En die kavel van jou, dat is waar ook! Ik had het nog niet gezien maar ik vindt het een prachtige kavel en ik snap Big mama volkomen dat ze die plek gebruikt. <33
Het spijt me heel erg, maar ik kan vandaag niet posten. Het is zo druk met school en thuis loopt het eigenlijk al sinds kerst ook niet zo lekker. Ik heb er vandaag helemaal niet meer aan gedacht en ik heb ook op het nippertje mijn spel kunnen redden, al mijn store spullen waren weg? Dus die ben ik nu aan het re-installeren, dat kost best wat tijd en ik ben echt niet van plan om dan vanavond om 11 uur nog eens ingame wat haastige screens te maken....
Sorry nogmaals, ik heb morgen hopelijk wat meer tijd en dan zal ik deze dag inhalen. Dit weekend komen waarschijnlijk de screens van de verloren dagen vanwege de kapotte server. Ik hoop dat jullie het begrijpen.
Heel begrijpelijk allemaal, school is belangrijk en krijgt natuurlijk voorrang.
Al je storemateriaal ineens weg? Vreemd zeg. Hoop dat het goed komt met je spel.