Het is iedereen natuurlijk op gevallen dat Simsnieuws er een tijd uit lag en dat er nu vele screens van onze 365-projecten verloren zijn gegaan. Ik weet niet meer precies bij welke dag ik gebleven ben, maar een schatting is vast goed genoeg.
Het waren er in totaal 47. Daar tellen we dan de 93 bij op en dan komen we op Dag 140 uit, dat kan wel kloppen.
Ik ben niet van plan om alles opnieuw te posten, maar een paar screens zal ik hier wel nog plaatsen om het geheugen weer een beetje op te frissen. Dus laten we starten!
Ik heb toen in de periode die verloren is gegaan verteld dat en deel van mijn saves en downloads is verdwenen. Dus na een tijdje kon ik niet meer in Sunlit Tides spelen. Daarom ben ik toen met een andere familie gaan spelen, waarmee ik nu mijn 365 volhoudt. Ik zal eerst even alle namen noemen en dan nog wat extra screens posten.
Hier zie je moeder ... (daar weet ik de naam zo even niet meer van ) en hondje Rags. Die is nu al een volwassen hond, hoor.
Dit is London, moeder ...'s oudste dochter.
En dit is haar lieftallige zusje, Paris! Weten jullie het al weer?
Dan hier nog wat screens van dit gezin.
Vandaag, morgen of overmorgen zal ik de draad weer oppakken. Ik weet nog niet precies wanneer, omdat ik ziek ben en ik weet niet wanneer ik boven achter mijn computertje ga zitten.
^^ Jup, zeer vervelend! Nu kun je ook niet het formaat aanpassen buiten 'edit', toch? Dat hielp volgens sommigen, maar als dat nu niet meer kan..
En ligt het aan mij, of zijn er nu echt heel veel tools weg?
En iddm er zijn heel wat tools weg bij PB ik vind het echt een super onhandig geworden! En het formaat van het onderschrift is nu ook erg lastig te maken