Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1909 berichten • Pagina 1 van 96

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

365 dagen Hurricane! ~ The End.

Dag 1 ~ Dinsdag ~ 1 januari

Dit is Lyan Hurricane. Hij is een gestoorde weerwolf, maar vastbesloten een beroemde filmster te worden. (voor meer informatie, zie twee berichten hieronder)
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op di 31 dec 2013, 17:46, 21 keer totaal gewijzigd.

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: 365 dagen Hurricane! ~ Terug van weggeweest!

Afbeelding
Ook ik waag me eraan. Een jaar lang, 52 weken, 365 dagen een familie volgen. Ik plaats niet veel screens op een dag, want ik heb niet altijd tijd om te simsen :|

Mijn regels zijn:
~ Ik gebruik zo weinig mogelijk cheats.
~ Ik speel met een familie, waarvan de stamhouder net geintroduceerd is. Verdere familieleden kun je leren kennen in het bericht hieronder.
~ Ik plaats elke dag een paar screens, soms heel veel, en soms misschien maar 1.

~

Enige echte website:
http://familiehurricane.weebly.com/

~

Jullie weten allemaal wel van de server die eruitlag enzo.
Ik ga eerst de dagen laten zien die verloren zijn gegaan (de eerste 20)
Daarna krijgen jullie wat later de screens van afgelopen weken.
Bedankt voor het begrip, want dit kan wel even duren.

Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op wo 17 jul 2013, 10:20, 3 keer totaal gewijzigd.

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: 365 dagen Hurricane!

De familie Hurricane
Afbeelding
Lyan Hurricane is de sim waar het allemaal mee begint. Lyan is een weerwolf en hij wil nog wel eens transformeren als hij zijn dag niet heeft. Lyan's leven begint in Riverview, en op een herfstfestival leert hij zijn vrouw kennen. Hij is op slag verliefd en samen gaan zij een prachtig leven te gemoed.
Lyan's eigenschappen zijn:
Flirterig
Bovennatuurlijke fan
Gestoord
Vegetariër
Houdt van de kou


Afbeelding
Liz heeft haar leven perfect gemaakt zoals het is. Ze heeft een lieve man, een leuke baan en ze houdt van gitaarspelen. Ze is dan ook erg artistiek. Liz ontmoette haar man op een herfstfestival in Riverview en samen kregen ze 3 lieve kinderen. Ze houdt van haar kinderen en van haar man, al wordt het leven soms iets te gek. Maar ja, wat wil je, als lid van de familie Hurricane?
Liz Hurricane-Springfield is gemaakt door Deetui.
Liz' eigenschappen zijn:
Artistiek
Zorgzaam
Houdt van buiten
Feestbeest
Vlotte babbelaar


Afbeelding
Levi leeft zijn eigen tienerleventje. Toen hij zijn denkbeeldige vriend tot leven wekte, bleek het een meisje te zijn. Levi kreeg uiteindelijk een romantische relatie met zijn denkbeeldige vriendin Lolly. Levi is net zo gestoord als zijn vader, is net als zijn vader een weerwolf en houdt net als zijn moeder van gitaarspelen. Later wil hij ook iets met zijn gitaarspel gaan doen. Hij wil namelijk zanger worden en dan zichzelf kunnen begeleiden.
Levi's eigenschappen zijn:
Gestoord
Artistiek
???
Sociaal ongemakkelijk


Afbeelding
Lolly werd als pop opgestuurd door die enge tante Lisbeth. Levi werd al snel goede vriendjes met de pop en Lolly werd zelfs ouder! In de tienerjaren van Levi vond hij een metamorfium uit. Nu kon Lolly eindelijk tot leven worden gewekt! Maar toen hij levend was, kwam hij erachter dat hij een vrouw was! Lolly en Levi werden een setje en hebben nu verkering. Lolly geniet al van de kleinste dingen in het leven, want ze heeft nog bijna niks als levende sim meegemaakt.
Lolly's eigenschappen zijn:
Gestoord
???
???
???


Afbeelding
Leah is een lieve meid. Ze houdt van auto's en kunst. Ze houdt ook wel van muziek. Leah houdt van heel veel en haar leven ligt nog helemaal open. Ze weet echt niet wat ze wil. Dus leeft ze haar leven en kijkt ze wat er op haar afkomt. Want er zullen vanzelf kansen komen, toch?
Leah kan goed voor zichzelf zorgen en weet goed wat ze wil. Zo kiest ze haar eigen kleding en interesses.
Virtuoos
Artistiek
Voertuigliefhebber
???


Afbeelding
Lana lijkt een heel schattig meisje, vooral omdat ze zo slim is en haar huiswerk altijd braaf maakt. Maar schijn bedriegt. Ze is geen gemenerik of rebel, maar wel een ontzettend feestbeest. Ze kan nu al niet wachten om volwassene te zijn zodat ze los kan gaan in disco's, kroegen, karaokebars en lounges. Dit schattige meisje zou nu al een cocktail willen proeven. Leve de lol! Lana houdt erg van dansen, maar toch moet haar hersenen niet worden vergeten. Ze is een waar genie en weet overal een oplossing op. Wat zal Lana gaan doen met haar grote hersenen? Zal ze gaan studeren? Of gaat ze meteen feesten als ze ouder wordt?
Lana's eigenschappen zijn:
Feestbeest
Genie
???


Afbeelding
Labid is de neef van Lyan. In hun kindertijd hebben ze samen veel lol beleefd, maar toen ze volwassen werden gingen ze beide hun eigen pad. Labid reisde langs allerlei verschillende buurten, op zoek naar zijn geluk. Dat vond hij toen hij op Lunar Lakes aankwam en zijn neef weer tegen kwam. Op een zwembadfeestje ontmoette Labid zijn geliefde: Lex. Samen met Lex is Labid erg gelukkig geworden en ze gaan zelfs trouwen! Labid houdt erg van computeren. Hij heeft een baan in de ordehandhaving en heeft hiervoor inzicht nodig. Hij houdt ook erg van schaken, het liefst op de computer.
Labid's eigenschappen zijn:
Geweldige Zoener
Computernerd
Zuinig
Op Familie gericht
Vaste Slaper



Afbeelding
Lex is een geest-uit-een-fles, die opgeroepen is door Lyan. Niemand weet waar de lamp vandaan kwam, maar Lyan vermoed dat het zijn tante Lisbeth was, die ook altijd poppen opstuurt. Nadat Lex was opgeroepen heeft hij voor veel rijkdom gezorgd in de familie. Lex heeft als een van de enige Hurricanes vaak andere kleding aan, die hij in zijn inloop kast in zijn lamp had. Lex was uit zijn lamp gekomen op een zwembadfeestje en ontmoette Labid. De twee waren meteen dol op elkaar en dat zijn ze nog steeds. Lex wil graag een politieke carrière, daarom staat hij vaak voor de spiegel. Of is dat gewoon omdat hij zichzelf wil bekijken?
Lex' eigenschappen zijn:
???
???
???
???
???

Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op ma 17 jun 2013, 19:36, 15 keer totaal gewijzigd.

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: 365 dagen Hurricane!

Stambomen, poll uitslagen en familiefoto's

Stamboom
Afbeelding

Poll uitslagen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Familiefoto's
Afbeelding
V.l.n.r: Levi, de oudste zoon van de familie. Lyan, de man des huizes. Leah, de jongste (en enigste) dochter. Liz, de muzikale moeder.

Afbeelding
Bovenste rij:
V.l.n.r: Levi, Lolly, Liz, Lyan, Lana.
Onderste rij:
V.l.n.r: Leah, Labid, Lex.

Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op wo 17 jul 2013, 10:19, 7 keer totaal gewijzigd.

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: 365 dagen Hurricane!

Alle dagen die voorafgingen, en zijn gedelete:


Dag 2 ~ Woensdag ~ 2 januari
Dit is het tijdelijke huis waar Lyan zich vestigt.
Afbeelding
Afbeelding

Sorry, ik kon alleen foto's van bovenaf maken, want het huis is erg klein en het is moeilijk om er screens van te maken. Dit is ook de reden waarom Lyan er zo snel mogelijk weg wil. ;)


Dag 3 ~ Donderdag ~ 3 januari
Lyan transformeert voor het eerst naar zijn weerwolfvorm.
Afbeelding
Afbeelding
En hij transformeert weer terug. :fluit
Afbeelding
Afbeelding

Dag 4 ~ Vrijdag ~ 4 januari
Vandaag begint Lyan een baan als achtergrondfigurant. Omdat Lyan in aanraking komt met een creatie van mezelf, laat ik die ook zien. 8-)
(riverview had geen filmstudio, dus heb ik er een geplaatst en een beetje bewerkt)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dag 5 ~ Zaterdag ~ 5 januari
De buurvrouw kwam op bezoek, maar rende meteen weer weg. Snappen jullie dat nou? :cry
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zie 5G Hunter Generatie 2, hoofdstuk 5 ;)
(vergeet niet dat Lyan gestoord is... :$ )

Dag 6 ~ Zondag 6 ~ januari 2012
Afbeelding
Lyan besluit naar het herfstfestival te gaan, en wie ziet hij daar?
Afbeelding
Lyan is verliefd en probeert indruk te maken, mij hij is iets te gestoord xD
Liz Springfield snapt hem niet helemaal...
Afbeelding
Lyan stelt voor een taart-eet-wedstrijd te doen. Liz vindt dat een goed idee.
Afbeelding
3... 2... 1... Start!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:lol
Afbeelding
Lyan wint, door zijn beestachtige honger (weerwolf ;) )
Uiteindelijk houden ze niet zo schone snoetjes over, maar wel heel schattig.
Afbeelding
Lyan wil Liz graag een bloemetje geven.
Afbeelding
Afbeelding

Een van mijn langste dagen tot nu toe 8-)
Yes! Ik ben alweer een week bezig! Nog maar 51 te gaan! :P

Dag 8 ~ Dinsdag ~ 8 januari
Vandaag is de dag na de tweede ontmoeting met Liz, en Lyan is in het park. Plotseling ziet hij iets staan en hij gaat er op af.
Afbeelding
Afbeelding
Eerst even in een weerwolf veranderen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Er kwam alleen een klein wolkje, maar verder gebeurde er niets... :(
Afbeelding
Dag 9 ~ Dinsdag ~ 9 januari



Dag 8 ~ Dinsdag ~ 8 januari
Het is een van de laatste herfstdagen en het regent. Lyan verveelt zich een beetje. Plots bedenkt hij iets te doen, en hij gaat er op af.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hij rent langs de rivier van Riverview, en trekt zijn regenbroek en jas uit :|
Afbeelding
Afbeelding
Nee Lyan, doe het niet! :scared
Te laat! :sweatdrop
Afbeelding
Zo snel hij gekomen is, rent hij ook weer weg.
Afbeelding


Dag 10 ~ Donderdag ~ 10 januari
Het is de laatste herfstdag.
Liz is blijven slapen. En Lyan wil haar iets vragen :wub
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze zei ja! :swing

trouwens, Froos had het goed! :D
Liz is door Deetui gemaakt. Heel erg bedankt Deetui :knuffel


Dag 11 ~ Vrijdag ~ 11 januari
Het is de eerste winterdag. Lyan is op huizenjacht, want hij wil zo snel mogelijk samen met Liz gaan wonen. :D
Afbeelding
Is dit iets? (zelfgebouwd :P )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Beetje veel huis-screens :sweatdrop
Is het wat? :)


Dag 12 ~ Zaterdag ~ 12 januari
Aangezien ik vind dat Liz nu bij de familie hoort, alleen maar screens van haar :swing
Afbeelding
Terwijl de eerste sneeuwvlokken in riverview vallen (en de eerste in mijn sims-spel ooit :woot ), gaat Liz schaatsen, samen met haar (over)buurvrouw Suzanne.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dit zijn nog niet alle dagen, maar dit had ik nog in word. De rest komt binnenkort ;)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 365 dagen Hurricane!

super dat je toch hiermee verder gaat :D Beetje veel screens :sweatdrop Maar het scheelt dat ze leuk zijn :D Ennuh, Liz is een mooie sim :P (Oke, dit had ik al eens eerder geschreven, dus dat is best wel raar :fluit )
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: 365 dagen Hurricane!

Ik heb alweer twee dagen niks gepost. :$
Maar ik had geen zin om die samenvattingen te maken. Maar hier is ie dan toch:

Samenvatting dag 14 t/m 19 (als ik me niet vergis)
Liz en Lyan verhuisden naar hun nieuwe huis, en sliepen in een nieuw bed.
Afbeelding
Maar er werd meer gedaan in het nieuwe huis...
Afbeelding
Toen was de bruiloft alweer.
Afbeelding
Afbeelding
Liz begon een baan in de muziekbusiness en voelde zich niet lekker.
Afbeelding
Afbeelding
Wat bleek? Ze was zwanger!
Afbeelding
Afbeelding
Ze beviel van een jongen, Levi. :wub
Afbeelding

Dit was het volgens mij zo'n beetje. xD

Ik plaats ook maar meteen de gemiste dagen. Geen idee hoeveel dagen het eigenlijk zouden zijn, dus maak ik er maar een super-dag van. :D

Dag 20 t/m 36
Er werd een pakketje bezorgd. Ik dacht: Dat zal wel de pop voor Levi zijn. Maar het was een palmboom, speciaal voor Liz xD
Afbeelding
De palm heeft een mooi plekje in het huis gekregen.
Afbeelding
Natuurlijk wil papa zijn kindje ook heel even vasthouden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vader en zoon luisteren naar mama's muziek.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Er komt weer een bezorger langs, maar dit keer heeft hij wel een pop bij. :sweatdrop
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En het was alweer tijd voor Levi's verjaardag! :D
Afbeelding
Zing allemaal mee! :fluit
Wel-ge-feli-ci-teerd,
Afbeelding
Wel-ge-feli-ci-teerd,
Afbeelding
Wel-ge-feli, wel-ge-feli,
Afbeelding
Wel-ge-feli-ci-teerd. :swing
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo, ik denk dat dit wel meer dan genoeg screens zijn om alles tot vandaag in te halen. :D
Ik ben weer bij! :swing

Morgen weer nieuwe, griezelige ( :scared ) screens!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie