Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
butfirstcoffee
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
32
Lid geworden op:
do 08 nov 2012, 23:16

Butfirstcoffee's 365 project ~ De Bandstra's

Hallo allemaal! Ik ben nieuw op dit forum en wilde een 365 project gaan beginnen want dit lijkt me echt kapot leuk. Ik ben een echte generatiespeler en wil zo veel mogelijk generatie's maken, ik ben nu bij de 5de generatie van de familie Bandstra. Ik weet bijna wel zeker dat ik per dag meerdere screens zal posten, dus je kan het ook wel een beetje een 365 dagboek project noemen :$.

Oke laat ik maar beginnen met het voorstellen van het huishouden waar ik nu mee speel:

Afbeelding

Dit is Antoinette Kendell. Een jongvolwassen vrouw die pas geleden naar haar droomdorp Moonlight Falls is verhuisd. Ze is een suuuper fan van het bovennatuurlijke, en heeft een beetje een stoffig karakter. Ze past dus perfect in Moonlight Falls. Ze werkt als handenlezeres en doet dit vol passie. Al sinds kind kon ze dingen voorspellen, wat ze gingen eten, wat voor cijfer ze kreeg enz.
Ze woont samen met haar naaktkat Meneer Petson in een vier persoons vrijstaand huis met een grote tuin want ze houdt ook erg van tuinieren.
Afbeelding

Afbeelding

Dit is m'n stamboom alleen hij is niet meer compleet :hamer. Opeens is een sim als peuter afgebeeld en is zijn vrouw opeens ook geen oud dametje meer :?. En een heel stuk is weg.. beetje jammer.
De stamhouder van de Bandstra´s zit dus nog een generatie boven deze stamboom, het begon met Elisa Bandstra -> 1e generatie, de 1e generatie op de screen. Er zit chinees bloed in de familie, een beetje vampier bloed en 1 sim is wereldberoemd geweest.

Dag 1:

Afbeelding
BRAAIINZZ!!!!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
butfirstcoffee
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
32
Lid geworden op:
do 08 nov 2012, 23:16

Re: Butfirstcoffee's 365 project ~ De Bandstra's

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Ik had niet zo'n super dag gister maar dit heeft me weer opgevrolijkt hihi :D.

Dag 2

Afbeelding

Afbeelding


Meet Antoinette's moeder (nog in haar wat jongere jaren dan hihi). Ze runt het grootste opvangcentrum in Starlight Shores. En ze is soms een beetje te blij...

EDIT: hmmm ik heb de foto's bewerkt met photobucket's bewerker maar je ziet dit nog niet op de foto.

Laatst gewijzigd door butfirstcoffee op zo 11 nov 2012, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie