Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

196 berichten • Pagina 10 van 10

Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Sims 3 draait door! - Aflevering 13!

Heel leuk guppie!had wel gedacht dat het deze keer in de middeleeuwen zou zijn maar je weet er iedere keer iets grappigs en onvoorspelbaars van te maken! :thumbsup
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Sims 3 draait door! - Aflevering 13!

Afbeelding

''Beste kijkers, welkom weer bij de sims 3 draait door!''

Afbeelding

'Wij gaan het vandaag hebben over....'
'Nou?'
'Geen idee.'
'Oh... Dus dit was het?'
'Nou, nee. Ik weet al iets!'
Afbeelding

Afbeelding

'Het meest aantrekkelijke van deze SP is misschien wel de disco die je ermee kunt maken!'
'De disco's van Na Middernacht zullen er heel anders gaan uitzien!'
'Terwijl die grauw en grijs zijn, brengt dit pakket de felgekleurde rotzooi weer terug!'

Afbeelding

Afbeelding

'Misschien mogen we het niet zeggen, maar is dit pakket niet erg goed te combineren met die Katy-Perry stuff?'
'Huh, idd. Niet verder vertellen hoor, straks verkoopt dit pakket niet meer!'
'We moeten het gauw ergens anders over hebben!'
'Heelp, waarover?'
'We gaan Sims Nieuwsers pesten, door Jaargetijdenscreens te posten! :twisted

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

'Muhahaha! Nog maar VIJF dagen beste kijkers!'
'Oh. Dan eh, is het nu tijd voor de horoscoop!'

Ram: Jaaargetijden! Jaaaaaargetijden! Nog even en het gaat stortregenen!

Stier: Oh, jij verlangt zo naar de winter, kun je weer lekker je warme stalletje in!

Tweelingen: U bent het niet eens met u zelf. Uw ene helft geeft aan meteen met winter te willen spelen, terwijl de andere helft eerst halloween wilt vieren. Wat nu?

Kreeft: Aaah! De Yeti gaat je opeten!

Leeuw: Tsssk. Iedereen denkt dat Jaargetijden verantwoordelijk is voor het weer, maar dat zijn toch gewoon de weergoden? Schande, die heidense uitbreidingspakketten!

Maagd: Jij gaat over 6 dagen bloemetjes plukken in de wei!

Weegschaal: De ene mening weegt niet tegen de andere op. Welk seizoen is nou het leukste?

Schorpioen: Jij duikt onmiddelijk de zee in voordat die bevriest.

Boogschutter: Oei, ik voorspel dat jij over tien minuten niet geraakt word door de bliksem.

Steenbok: Jij gaat onzeker maagden helpen met het plukken van schijnbaar loeizware bloemetjes.

Waterman: Jij gaat taart voor mij bakken. En wel nu!

Vissen: Jij moet even een kreeft redden van de Yeti.

Bovendien is het volgende week is de laatste aflevering, dus ik voorspel een extra lange aflevering over een week!

Afbeelding

'Potverdorie, is dokter Witjes eindelijk aan de beurt, hebben die vervelende ''technici' weer problemen. Wat een prutsers!'

~Geen commentaar of u komt niet eens meer in de aflevering.

'Tsssssk, en dan zijn die luie donders nog brutaal ook!'

~Hoorden de technici daar commentaar?

'Ehm, nee hoor! Beste kijkers, over vijf dagen kunnen wij sims rennen door de sneeuw, genieten van uitbundige kerstmaaltijden, zonnen in de zon, en allergisch worden. Dat is toch een ramp!
Die simmers hebben het helemaal niet goed met ons voor! Dus daarom roep ik alle sims op tot protesten tegen de simmers!'

~En jij denkt dat ook maar iemand hiernaar luistert?

'JA! En nu kappen met deze aflevering, en doe voortaan niet zo onaardig tegen zielige onderbetaalde dokters-in-dienst-van-televisieprogramma's!'

''Beste kijkers, dit was De Sims 3 Draait Door!''

Laatst gewijzigd door Guppie op za 10 nov 2012, 16:43, 6 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie