Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

64 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: De foto's van de familie "Jones" - Vakantielogboek!

A trip to my hometown
Afbeelding
Hier ben ik geboren, Hidden Springs, mijn moeder was vrij beroemd als actrice in Hidden Springs en ze had niet vaak tijd voor mij, maar ik beschuldigde haar helemaal niet, ik was blij voor haar. Papa was er echter wel altijd en met paps heb ik altijd een geweldige tijd gehad! Helaas zijn ze nu al best oud en kunnen ze niet meer reizen, paps was echt de vader die een kind zich kan wensen!

Afbeelding

Deze foto's zijn al een tijdje geleden genomen, ongeveer een jaar geleden, dat kan je wel zien. Want hier zie ik er best wel anders uit, maar dit was het laatste bezoek aan mams & paps, ze waren al op een leeftijd waar je u tegen zegt, ik ben niet bedroefd, zo is het leven. Je wordt geboren op een wereld waar jij het beste van moet maken, sterven hoort er nu eenmaal bij.

Afbeelding

Toen eindigde het met een tripje naar het café, iedereen kende mij nog! De barman kent mij al sinds ik klein ben, en natuurlijk heb ik een bijnaam: 'Klein witje', dus toen ik naar binnen liep zei hij natuurlijk heel luid; "HEEY KLEINE WITJE!" en dat maakt me altijd aan het lachen, dit was waarschijnlijk het laatste bezoek aan Hidden Springs aangezien dit eerder een plek is voor beroemde mensen en zo ben ik totaal niet..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie