Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4258 berichten • Pagina 22 van 213

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 365 Frozen Screens

Bedankt allemaal weer. Het was Bebe Hart. Big Mama had het goed, maar dat kon ook niet anders ;) Je had een leuk dagboek met familie Hart.

Het is vandaag 31 oktober en dus is het Halloween. En hoe kan ik beter deze dag afsluiten met screens van Lisa als vampier. Lisa is bekend uit mijn Bunch verhalen. Ze is de dochter van Jack en Judy uit Sunset Valley ;)

Afbeelding
Lisa woont op dit moment met VJ in Moonlight Falls en hebben een dochter Gloria. Lisa is net zwanger van de tweede. Ze hebben sinds kort ook een kat en die heet Bones. Lisa treed vanavond op op het Halloween feest in Moonlight Falls. Alleen mocht ik daar niet bij aanwezig zijn om screens te nemen. Het is alleen voor de bewoners van Moonlight Falls :cursing Maar Lisa deed een generale repetitie voor mij in haar voortuin.

Lisa is trouwens nu een volwassen vrouw. Mijn dagboek Ethan en Tania waar ze ook in voorkomt speelt zich namelijk 15 jaar terug af, waarin ze nog tiener is ;) Maar goed. Hier de screens van de generale repetitie van Lisa. Haar show heet: 'Fright Nights with Lisa'

Dag 52 - 31 oktober 2012

Afbeelding
"Hoi Froos. Ben je daar eindelijk. Je bent laat" zegt Lisa tegen me
"Ja sorry. Wij als simsnieuwsers hebben nog weleens een klusje te doen"
"Mwah. Ik krijg een dejavu" zegt Lisa tegen me. "Maar ik hoop dat je mooie screens van me maakt"

Afbeelding
"Ik begin langzaam mijn tanden te laten zien aan het publiek" zegt Lisa
"Spannend" zeg ik, terwijl ik de eerste foto neem.
"Zo warm ik het publiek op" lacht ze.

Afbeelding
"Froos! Ik verbied het je om deze foto te plaatsen op simsnieuws met mijn hoektand over mijn onderlip. Dit hoort niet bij de show" schreeuwt ze naar mij.
"OK" zeg ik. Maar ik doe het stiekem toch. Als revenge omdat ik niet bij de echte show mocht zijn ;)

Afbeelding
"Daarna doe ik een dansje" zegt ze tegen mij. "Ziet het er wat vrolijk uit?" vraagt ze.
"Je danst als een fontein" zeg ik flirterig.
"Froos! Geen geintjes nu" snauwt ze. "En dan als laatst komt het hoogtepunt" zegt ze met een trotse blik.
"Wat dan?" vraag ik.

Afbeelding
"Via twee grote videowalls naast het podium laat ik mijn engste look ooit zien" roept ze triomfantelijk.
Ik deins achteruit. 'heb ik Lisa zo eng gemaakt?' vraag ik me af.
"Je schrok hè?" lacht Lisa naar mij.
"Ja" zeg ik bibberend.

Afbeelding
Lisa is klaar met haar generale repetitie en Gloria komt naar buiten en ze wil weten wie ik ben.
"Mam wie is die man met die krullen?"
"Dat is Froos, hij maakt een reportage van mij voor zijn 365 frozen screens" zegt Lisa.
"Heeft u ook een takelauto voor mij?" vraagt ze aan mij.
"Nee sorry" zeg ik. Maar laat er nou net een takelwagen voorbij komen.
"Takelauto, takelauto. Joepie" roept ze.

Afbeelding
"Gloria is gek op takelauto's" zegt Lisa naar mij
"Ja dat merk ik. Maar bedankt dat ik toch wat screens van je mocht nemen voor mijn halloween frozen screens" bedank ik.
"Graag gedaan. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken en vergeet je niet mijn baby te laten zien als ik bevallen ben?" vraagt ze
"Die laat ik natuurlijk zien. Ga maar snel naar binnen die zon is niet goed voor je" zeg ik.

Nou! Dat was me wat. Morgen maar weer een 'raad de sim' ;)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 365 Frozen Screens

Erg leuk weer, jullie reacties op de screens van gisteren. We zullen Lisa en de rest van de familie vast nog weleens terug zien :D Want ja! Bunch blijft mijn favoriete familie sinds het zomerproject. Ik ben een beetje van ze gaan houden :wub


Nu weer een 'raad de sim'
Welke mevrouw uit Sunset Valley is dit? Om het makkelijk te maken heb ik haar echtgenoot ook op de screen ;) Haar echtgenoot is al eerder een 'raad de sim' geweest. Dus het moet makkelijk zijn ;)

Dag 53 - 1 november 2012

Welk echtpaar is dit?
Afbeelding
Vanaf 17:00 uur antwoorden. Succes ;)
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: 365 Frozen Screens

Weer een mooie screen met een leuke pose. :D Ik denk dat ik wel weet wie dit zijn.

Als je zo bezig bent met een familie dan ga je idd. een beetje van ze houden.
Heb ik ook met mijn familie,je zou ze maar kwijtraken door een bug. :scared

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie