Wat heeft iedereen het toch druk x]
Ik kon de afgelopen 2 dagen niet eten/drinken.... 4 dikke koortsblaren bahbah, sinds vandaag kan ik weer normaal eten + drinken , ze zijn alleen nog niet weg..
Volgende week donderdag een presentatie op me oude school, sta in totaal 2 uur te presenteren... Over me opleiding.... elke keer 20 minuten, en dan weer volgende groep, etc.. Moet alleen nog beginnen om de presentatie in elkaar te flansen
Stageverslag moet ook nog af.... voor maandag.. Hmm, heb alleen nergens zin in op het moment x]
&& Het nieuws waar ik super blij mee ben: me vogel maakt vooruitgang !!!! We hebben hem nu ongeveer een maand, en hij maakte al vooruitgang met tam worden, maar niet genoeg, je kon wel met je hand in de kooi, maar als je bewoog werd ie al boos. Nu heb ik hem gewoon uit zn kooi gepakt, ben gaan zitten en heb hem rustig gekregen en toen zat hij op me hand, zonder dat ik hem vast had en daar bleef hij wel een paar minuten zitten ! Op een gegeven moment ging ie zelfs op me schouder zitten , en in me oor tetteren, dat was iets minder
Ben dus erg blij met vogeltje-lief ;D