Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

165 berichten • Pagina 4 van 9

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Yolo's huizentopic. (Tussendoortje)

Hele leuke huizen! Ze worden echt steeeeds beter.
Je gebruikt wel vaak vrij ouderwetse meubels, is het een idee om een keer een supermodern huis te bouwen of zooow?
Verder echt te gek!

@VectoryFloor> Dan maak je gewoon een wat hoger dak en daar maak je een kamer onder. Dan heb je een schuine muur (kijk maar 's goed naar de screens)
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Yolo's huizentopic. (Tussendoortje)

@ BabyBrowny, ik weet niet of het wat word om heel moderne huizen te maken XD. Zelf vind ik modern namelijk niet zo heel erg mooi en ik vind het daarbij dus ook niet leuk om ermee te werken. Maar ik zou het wel een keertje willen proberen hoor ;).

@ de rest.
Oké over dat schuine dak. Ik kan dit weekend proberen een tutorial te maken voor in Big Mamma's legt uit topic. (Als zij dat zelf natuurlijk goed vind ;) ). Maar een dingetje. Ik heb deze foto's in buy/buid mode gemaakt. Ik heb dus nog niet uitgetest of je die schuine muren ook tijdens het spelen kunt zien. Dat ga ik eerst nog zelf even uitproberen ;).

@ ABC'tje, Ik heb die schuine muur ook niet geschilderd ;). Het is eigenlijk gewoon het plafond, maar ik zal het dit weekend wel even wat duidelijker uitleggen. Hier of in Big Mamma's legt uit topic.

En mensen nog heel erg bedankt voor al jullie reactie's.

v Oh ik had eigenlijk wel graag een tutorial willen maken :S Maar zo is het ook goed hoor ;). Het gaat erom dat andere mensen nu ook een zolderkamer kunnen maken. Wist je dat je het levelen ook gewoon in een/twee stap(pen) kan doen? Dan is de schuine muur gewoon wat steiler.

Laatst gewijzigd door Yolo op vr 26 okt 2012, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Yolo's huizentopic. (Tussendoortje)

Sorry voor de PP. :$

Je mag je uitleg in mijn topic plaatsen,heb ik geen moeite mee. ;)
Als je het dak niet kan zien in leefmodus dan heb ik al bijna een tutorial klaarstaan en zal ik die plaatsen.
Maar als jij het dak wel kan zien in leefmodus heb ik duidelijk een stap overgeslagen en wil ik ook graag weten hoe je dat doet.Vooral ook het kleuren ervan is interessant. :D

Edit:
Ik heb de tutorial af en ik kan het dak nu ook zien in leefmodus. :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie