Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

noortjekapoortje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
ma 22 okt 2012, 13:36

Sims 2 op de IMac?

Heb net Sims2 geleend van mn vriendin, kom ik erachter dat t voor windows is (Ik heb een apple computer). Ik kan wel huilen!!!!! Sims 3 ben ik kwijtgeraakt en heb echt geen geld om een nieuwe te kopen. Is er een manier om toch nog sims 2 op de mac te spelen??!!! PLEASSEE HELP
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 2 op de IMac?

Heb je geprobeerd om de Sims 2 te installeren? Misschien dat hij het wel doet... Heb er weinig verstand van, sorry ;s
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Sims 2 op de IMac?

Als je de code van sims 3 nog hebt of als je hem hebt geregistreerd op sims3.nl kan je op je computer origin zetten en sims 3 er alsnog opzetten, doe ik ook altijd voor de zekerheid.
noortjekapoortje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
ma 22 okt 2012, 13:36

Re: Sims 2 op de IMac?

maxxie03 schreef:Als je de code van sims 3 nog hebt of als je hem hebt geregistreerd op sims3.nl kan je op je computer origin zetten en sims 3 er alsnog opzetten, doe ik ook altijd voor de zekerheid.

bedoel je het serie nummer? Die heb ik namelijk nog. De computer waar ik sims 3 op heb geïnstalleerd heb ik niet meer.. Kan dit dan nog steeds?
noortjekapoortje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
ma 22 okt 2012, 13:36

Re: Sims 2 op de IMac?

Simmielove schreef:Heb je geprobeerd om de Sims 2 te installeren? Misschien dat hij het wel doet... Heb er weinig verstand van, sorry ;s
Ja, heb ik geprobeerd, het programma opent niet :(
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Sims 2 op de IMac?

noortjekapoortje schreef:
maxxie03 schreef:Als je de code van sims 3 nog hebt of als je hem hebt geregistreerd op sims3.nl kan je op je computer origin zetten en sims 3 er alsnog opzetten, doe ik ook altijd voor de zekerheid.

bedoel je het serie nummer? Die heb ik namelijk nog. De computer waar ik sims 3 op heb geïnstalleerd heb ik niet meer.. Kan dit dan nog steeds?

Je kan als je de serie code nog hebt gewoon spelen je moet alleen origin op je computer zetten en een acount op origin maken, lukt het dan niet registreer je code op sims3.nl en dan op origin. Als goed is moet je dan kunnen spelen zonder cd.
noortjekapoortje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
ma 22 okt 2012, 13:36

Re: Sims 2 op de IMac?

maxxie03 schreef:Als je de code van sims 3 nog hebt of als je hem hebt geregistreerd op sims3.nl kan je op je computer origin zetten en sims 3 er alsnog opzetten, doe ik ook altijd voor de zekerheid.
om dat te downloaden heb ik Windows XP Service Pack 2 of later, Windows Vista of Windows 7 nodig....
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Sims 2 op de IMac?

Er bestaat een Windows versie van de sims 2 maar ook een mac versie, waarschijnlijk heb je dan inderdaad een programmatje nodig om het te kunnen spelen. Wrss is het een engels programma genaamd 'Wine' ik weet dat je daar mee spelletjes op Linux kunt spelen, maar op Mac OSX durf ik het niet te garanderen.

Let trouwens ook even op het powerposten ;)

Weergave- en sorteeropties