Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4258 berichten • Pagina 15 van 213

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 365 Frozen Screens

Weer leuke reacties, bedankt! En ondanks dat het een moeilijke opdracht was. Is het toch altijd weer leuk om te zien dat sommigen het goed hebben.

@ youri_be en SimsDreams. Het was Blair Wainwright :thumbsup Gefeliciteerd.

Vandaag een 'raad de familie' uit Sunset Valey. Welke familie is dit?

Dag 39 - 18 oktober 2012

Afbeelding
Let op! Vanaf 17:00 uur antwoorden wie dit huishouden zou kunnen zijn.

En morgen volgt een speciale Frozen Screen ;)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 365 Frozen Screens

Er wordt alweer lekker geraden zie ik :D Ik zeg nog niets :P

En ik ben al druk bezig met de screens voor morgen. Het wordt niet één? Maar 51!
Het zal geen 'raad de sim' worden, maar de mooiste, leukste en ontroerendste screens uit mijn winnende dagboek :thumbsup
Ik wil sommige screens toch nog één keer laten zien ;)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 365 Frozen Screens

Ik kan nu natuurlijk zeggen dat het de familie Landgraaf is, en dan origineel zijn, maar dan zou ik het fout hebben XD

Dus ik ga ook voor de familie Sekemoto! :D
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 365 Frozen Screens

@Jente, SimsDreams, Ddeemm, Mier, big mama en deetui. Het was inderdaad de familie Sekemoto. Ze heten: Yumi, Leighton en de peuter Sam :D Gefeliciteerd :thumbup

Voor vandaag een bijzondere Frozen Screen.

Zoals jullie misschien weten is het dagboek van Familie Bunch uit GS-SS één van de vier winnaars geworden, en daar ben ik nog steeds een beetje trots op. Helemaal omdat dit mijn allereerste dagboek ooit was en dan ook nog eens hier op Simsnieuws. Ik wil daarom ook nog: Britje (fam. v/d kerkhof), Simsverslaaft (fam. heethart) en Hiki (fam. bigoli) feliciteren met hun overwinning in gs-ss.

Ook de andere deelnemers aan het gs-ss project waren geweldig! Jammer dat sommigen moesten afhaken door andere belangrijkere dingen of crashes, maar dat snap ik ook. Door de vele reacties die ik kreeg in mijn dagboek wou ik doorgaan tot het eind. En dat is gelukt. En daarom werd Fam. Bunch uitgekozen tot winnaar in de catagorie langst volgehouden dagboek :thumbup Bedankt allemaal!

Door deze deelname aan gs-ss heb ik veel geleerd om dagboeken te maken en ben tijdens gs-ss ook nog begonnen aan een spin-off dagboek van Fam. Bunch onder de naam Ethan en Tania, die ook zeer in de smaak valt als ik de reacties daarin lees en waar ik met veel plezier aan werk. Dus jullie zijn nog niet van de Bunch familie af :D

Daarom vandaag nog één keer de mooiste, leukste en ontroerendse screens uit gs-ss van Fam. Bunch!
Van de ruim 300 screens :O Heb ik 51 uitgekozen :D

Dag 40 - 19 oktober 2012

Mijn allereerste screen in GS-SS. De familie stelde zich voor

Afbeelding
Jack, Judy, Darlene, Ethan, Lisa en Arlo

Afbeelding
Arlo zat hier in zijn zogenaamde ferarri :D

Afbeelding
Weten we het nog? Arlo en Darlene maakten hier ruzie om de frikandel speciaal :lol

Afbeelding
Jack werd niet ontslagen maar moest een paar uur inleveren. Arlo ontsloeg als koning zijn leger wel. Want ze konden er niets van.

Afbeelding
Lisa en VJ tijdens hun foptelefoon-project.

Afbeelding
Darlene kwam maar niet thuis. Judy flipte en dacht dat ze ontvoerd was. Gelukkig vonden Jack en Ethan Darlene met Skip in het stadspark (H)

Afbeelding
Was dit echt? Of droomde Jack. De eerste keer Lisa als vampier :?

Afbeelding
Voor hun 20 jarig huwelijksfeest kregen Jack en Judy een make-over van hun kinderen.

Afbeelding
Darlene en Skip zijn balletje aan het overgooien. Skip Javeed deed al mee vanaf aflevering 1. Hij was in die aflevering de krantenbezorger die Darlene in de tuin zag zitten. Skip is eigenlijk een NPC (= non playable character). Dus hij komt standaard in Sunset Valley voor als krantenbezorger. Voor dit dagboek heb ik een kloon van hem gemaakt zodat hij wel bestuurbaar is. En zo kon ik met Skip doorgaan in dit dagboek als bestuurbare sim ;) (dit even als wat achtergrond informatie)

Afbeelding
Ook Arlo moest er aan geloven. Hij zag Lisa als vampier in zijn klimrek :O

Afbeelding
Lisa werd verliefd op Xander Clavell. Maar hij kwam altijd te laat op hun date's. Hij had namelijk altijd nog eens een klusje te doen ;)

Afbeelding
Toen Arlo tiener werd. Hadden hij en Darlene nog steeds ruzie. Judy moest vaak ingrijpen.

Afbeelding
Ethan en Arlo delen Ethan's kamer omdat de garage verbouwd wordt tot Arlo's slaapkamer.

Afbeelding
Gezinsuitbereiding! Jack hoort van Judy dat hij weer vader wordt!

Afbeelding
Op het 20 jarig huwelijksfeest vertellen Jack en Judy dat Judy zwanger is aan de gasten en ook hun kinderen.

Afbeelding
Tania komt ineens met Rihanna aanzetten op het huwelijksfeest.

Afbeelding
Rihanna zingt een liedje op het 20-jarig jubileumfeest van Jack en Judy.

Afbeelding
Judy kreeg ruzie met Jamie Jolina. Omdat Jack ooit vreemd is gegaan met Jamie. "Ga van dit feest af!" brult Judy.

Afbeelding
Lisa transformeerde zich tot vampier op het feest. De gasten waren in paniek :O

Afbeelding
Het was spannend tijdens het feest! Na Lisa, opeens een koeplant die Darlene op wou eten!

Afbeelding
Of Lisa dat drankje vampirisme-vaarwel ooit heeft gedronken? We zullen het nooit weten :S

Afbeelding
Lisa sabotteerd Simsnieuws, en van 19-21 augustus ligt Simsnieuws eruit ;)
Tijdens deze dagen lag SN er ook echt uit. In mijn dagboek heb ik toen Lisa als aanstichtser neergezet van deze uitval van SN ;)

Afbeelding
Ethan gaat Tania verkering vragen

Afbeelding
Jack hoort aan de zwangere buik van Judy.

Afbeelding
Naast gitaarspelen heeft Arlo nog een hobby!

Afbeelding
Tot ieders verbazing beviel Judy van een tweeling :O

Afbeelding
Nogmaals het geboortekaartje :D

Afbeelding
Skip vroeg Darlene om te verloven

Afbeelding
Skip en Darlene waren verloofd, maar ineens kwamen Jack en Judy met de tweeling.

Afbeelding
Lisa heeft genoeg van Xander en wil VJ terug :wub

Afbeelding
Opdracht 4 volgens mij! Daar heb ik zoveel werk aan gehad :cursing
Het huis moest overstroomd worden en de hele begane grond moest verwoest worden. Net toen ik de babykamer af had :glare Maar ja. Ik ging zogenaamd vrolijk meedoen aan die opdracht :cursing
Deze screen is trouwens dat de elektriciteit uitgevallen was en het huis alleen werd verlicht door de bliksem die insloeg in de tuin ;)

Afbeelding
Wat jullie niet weten is dat opdracht 4 het meeste tijd kostte. De hele begane grond tot een woestenij maken. En dan met het bestaande budget weer een nieuwe inrichting maken :mad
En ik dan ook nog eens als enigste in het sims 3 gedeelte van gs-ss :cursing Waarom ben ik hier ooit aan begonnen dacht ik nog ;) Stoppen wou ik! Maar eigenlijk ook weer niet, door de gezellige en mooie reacties ;)

Afbeelding
Skip en Darlene besluiten om te gaan trouwen op Sunlit Tides.

Afbeelding
Lisa wil VJ terug! En zet al haar krachten in :D

Afbeelding
Arlo wordt verliefd op River McIrisch

Afbeelding
Jack en Judy gaan met Mick en Tess uit wandelen.

Afbeelding
Lisa koos uiteindelijk toch voor haar schoolvriendje VJ Alvi.

Afbeelding
VJ wou ook een vampier worden, maar werd uiteindelijk een weerwolf. Lisa beet hem.

Afbeelding
VJ vraagt Lisa ten huwelijk :wub

Afbeelding
De tweeling Mick en Tess

Afbeelding
Door een vreselijke ziekte verloor Judy door chemotherapie haar haar.

Afbeelding
Snel zette ze haar pruik op!

Afbeelding
Arlo wou een serenade brengen aan River, maar zijn gitaar was niet goed gestemd.

Afbeelding
Arlo en River trouwen. De kus :wub

Afbeelding
Judy heeft nog maar een paar maanden. Jack nam haar mee naar Parijs.

Afbeelding
Judy valt neer. Ze overlijdt aan de vreselijke ziekte kanker :cry Jack is radeloos!

Afbeelding
Darlene en Skip trouwen op Sunlit Tides

Afbeelding
Darlene en Skip krijgen twee kinderen: Ralph en Sarah.

Afbeelding
Lisa en VJ met hun dochter Gloria. En Lisa is weer zwanger :D

Afbeelding
Jack werd opnieuw verliefd. Bianca Ketelaar :wub

Afbeelding
Tot slot de tweeling Mick en Tess.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie