Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 133 van 305

Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^

Gefeliciteerd! =D

Dadelijk weer even verder met mijn Sims familie, dan waarschijnlijk werken aan mijn nieuwste huis (Staat in m'n topic.. :wub)
En dan wordt het bijna tijd om van generatie 2 naar 3 te gaan ... :x
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Ddeemm: Gefeliciteerd! Heb je je verjaardag wel goed ingesteld op de site :)? Want ik zie namelijk niet dat je jarig bent onder aan de site! Anders had Hiki natuurlijk een mooi topic voor je aangemaakt :D!

Ik ga nu ook even een anderhalf uur Simsen en dan moet ik weer naar een afspraak. Afspraken en regen is niet leuk als je er goed uit moet zien en je moet op de fiets door de regen. Maar ach, het zal allemaal wel :) Gewoon gaan met die banaan!
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Gefeliciteerd Ddeemm! Geniet ervan ;) :gefeliciteerd

Net weer de hele ochtend aan mijn huis gewerkt. Het huis zelf is gelukkig wel bijna af, hopelijk morgen ofzo, maar daarna moet ik de tuin nog helemaal doen… Na een tijdje begint het echt te vervelen XD
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

en toch gefeliciteerd ddeemm! ^^

Net heel veel aan mn schoolwerk gezeten, nu heb ik wel wat rust verdiend. (A) Misschien nog even naar een vriend ofzo, verder niet veel doen.
Just be kind.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Echt raar, iedereen uit mijn klas krijgt een beugel terwijl ik er al bijna 2 jaar vanaf ben ;o
Ilja heeft me perongeluk weer gebeten.. Naja, ze heeft volgens mij niet door dat dat pijn doet. ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Zo'n beetje de hele dag niets gedaan.. Dadelijk maar even simsen. :D

En zo'n photoset van mij op tumblr heeft gewoon 80 notes. :o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

@ Lisa: Yay, die heb ik ook ^^ Maar ik heb die van mij gewoon op de markt gekocht XD

V gewoon deze maar dan in het zwart. Bij dat kraampje hadden ze alleen die bruine en de zwarte. Ik heb er 8 euro voor betaald. ;)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 16 okt 2012, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Lisa
Oplichter Oplichter

^ Oh wat tofff! Ook zo'n 3D achtige? :) Ik op eBay uit China, dus shipping duurt ws wel lang maarjaaa ;c
Hij was maar iets van €5,- echt omg zo goedkoop :dd Ik heb gewoon de originele kleur, jij ook of niet? Ik vond die andere kleurtjes best wel lelijk :3
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Lisa schreef:Yay net samen met mama een Rilakkuma hoesje besteld voor mijn mobiel! ♥
En ik ben lekker lui, want ik hou van lui zijn ~
Dat is niks nieuws, dat je lui bent :P Maar wel goed van je dat je op je dinsdagavond in je vakantie wiskunde maakt, ben trots op je haha ^^

Al een paar daagjes terug uit Toscane, was echt zo awesome! Zeker Florence, daar wil ik sws nog een keer terug!

Edit: Oh, wel een beetje heel veel 'je' xd

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie