Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 131 van 305

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik om half 12 op de manege omdat ik een inhaalles heb. Blijkt die les om 12 uur niet meer te bestaan -.-
Was dus om 1 uur later, achja, heb dus anderhalf uur lang gepoetst enzo, ook geprobeerd de staart van het paard waarop ik zat te ontklitten.. Bijna onmogelijk, grotendeels is het wel gelukt.

Vanavond mijn een vriendin bij haar thuis afgesproken, we gaan Paranormal Activity 2 kijken, en we willen allebei naar Walibi's Fright Night, maar je moet er 16 voor zijn. En zij wordt in novermber 14, dus we kunnen dan pas over 3 jaar, da's wel jammer.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Lisa
Oplichter Oplichter

^ Heb je geen vakantie? ;o

En please, please, please kan iemand mij helpen? Ik heb zelf mijn eigen cursor gemaakt, maar hij is niet transparant, dus hoe maak ik 'm transparant?

Oke laat maar kan iemand het niet gewoon voor mij doen, alsjeblieeft? :D
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Gisteravond een vader- en dochters avond gehad :) We gingen naar en Blues Night in de stad. Was wel gezellig :D
En vandaag geshopt met mijn zus en moeder. Weer een hele nieuwe outfit gekocht :D :D Ik koop de laatste tijd bijna elke zaterdag wel iets, en nu heb ik zoveel wat wel leuk is voor mijn verjaardag dat ik niet meer weet wat ik nou aan wil :p
Afbeelding
FranSor
Beheerder Beheerder

Wat ik kwijt wil? Ik heb zoveel dat ik kwijt moet! Maar allereerst dat ik echt bizar weinig hier heb kunnen posten. Ik ben overal zo ontzettend druk mee. Maar nu eerst even Simsen om de vakantie goed te beginnen!
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik vind die GangNam Style hype annoying :'3

ben wel blij dat ik het zelden hoor
maar okay
toen het uit kwam, luisterde ik er niet naar, ik sloeg het artikel ervan op allkpop zelfs over :3
en toen werd het best bekend in Korea, dus toonde ik interesse, ik heb vrijwel zelden interesse in solo zangers en zangeressen
en toen vond ik het leuk, luisterde ik het 4 keer per week(live optredens op Music Bank, Music Core, Inkigayo en M! Countdown) en na 2/3 weken stopte ik met luisteren
toen luisterde ik gewoon de audio en stuff
en toen luisterde ik wel eens dat liedje, like 4/5 keer per dag
en toen werd het een hype en vond ik het liedje verschrikkelijk :3

raak al geirriteerd als ik het alleen al zie staan x)

en ik ben lekker verkouden x) heerlijk
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik heb sinds gisteren beestenbende gekocht, maar nu is mijn sims weer super traag. En dat terwijl ik er niet eens downloads in heb zitten. Laat ik de computer maar eens schoonmaken, waarschijnlijk helpt dat wel iets
Afbeelding
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut

Beestenbende is inderdaad een moeilijk spel voor veel computers.
Maar de dieren, en ook de spullen die je erbij krijgt zijn superleuk! :swing

Wat ga ik vandaag doen...

Simsen! :D
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Jaargetijden besteld op Wehkamp. Ik bestel nooit via internet, maar hij was bij Wehkamp best goedkoop dus heb het toch maar gedaan. Hopelijk krijg ik hem dan wel op de releasedatum of zelfs iets eerder. :D

Vandaag een beetje huiswerk maken en misschien even simsen. :laugh
AnsjJ2

Ik ga vandaag mijzelf een paar uur op sluiten en eens lekker Simmen, speel op het moment met een tweeling maar kan niet kiezen met wie ik verder moet. :? Zo moeilijk! Ze zijn allebei erg leuk, maar erg onhandig om twee gezinnen in één huis te hebben :( Achja, ik zie wel even!

Het zonnetje schijnt lekker buiten, maar het is best fris buiten. De zon liegt tegen mij :(
Simmielove

Die film van gister was echt gaaf! Je wist wanneer er wat gebeurde als de bas werd opgevoerd, maar al met al een leuke film. Alleen minder dat er wat met hun hond gebeurde ):
Dat was gewoon een minpunt, maja, dat heb ik altijd als er wat met dieren gebeurd, haha.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Infinity
Snackventer Snackventer

Ben AL mijn sims weer aan het her-instelleren! :hamer Stomme laptop, pff ben nu alles kwijt zo ook mijn 10G. :cursing Maar goed, stupid things happen en ik kan er niks aan doen, alles flipte en mijn vader zei: ja haal alles er maar af dit gaat niet werken, nu ben ik dus wel weer even bezig. Maar het komt wel goed. :glare
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

@ Lisa. Heb wel vakantie maar ik heb nogal wat proefwerken na de vakantie en moet nog een project inleveren :(
Vandaag eerst uitgeslapen en daarna mijn moeder nog wat geholpen. Misschien dadelijk nog even simsen, kijk wel of ik nog tijd heb (:
Simmielove

Ilja brieste net als een paard... Dat beest wordt alsmaar gekker en gekker. Haha
Vanmiddag weer met een balletje gegooid, ging suepr goed, ze bracht zo'n beetje alles terug, en op het laatst deed ze Sara na door te gaan liggen ;P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie