Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4258 berichten • Pagina 13 van 213

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 365 Frozen Screens

Ddeemm en Imme zijn degene die het goed geraden hebben. Het was Gustaaf Van de Kerkhof.

Hier de originele foto
Afbeelding
Het was dus duidelijk Gustaaf.

Voor vandaag geen 'raad de sim' omdat ik erg druk bezig ben met de screens voor de volgende update van Ethan & Tania.
Daarom vandaag alvast een teaser uit dat dagboek.
Arlo en zijn boyband :laugh

Dag 35 - 14 oktober 2012

Afbeelding
Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: 365 Frozen Screens

Ik ben dus al een paar keer vergeten reageren met het raad de persoon spelletje, maar volg het dus wel. :$
En het zijn altijd hele leuke screens. :D
Die screen van vandaag ziet er leuk uit, ben benieuwd naar die update! ^^
En ook bij Ethan&Tania vergeet ik vaak te reageren, ik volg de familie Bunch pas toen hun dagboek ten einde liep, waar ik nu ik erover nadenk ook nooit een reactie achterliet. (shame on me)
En nog een late gefeliciteerd met je GSSS overwinning! ;)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 365 Frozen Screens

@ youri_be: Niet schamen aub. het is niet erg of je nu wel of niet reageert. Jullie stille lezers vind ik ook geweldig. Enneh...je hebt weleens gereageert in Familie Bunch, inderdaad op het eind ;) Ik maak het dagboek van Ethan en Tania voor de lol en de Frozen Screens elke dag. Dus niks om te schamen het gaat gewoon door :D

Door alle consternatie van gisteren was ik dus bijna een frozen screen vergeten. Ik werd gisteren namelijk ook nog eens uitgeroepen tot één van de winnaars in het gsss project terwijl ik Ethan en Tania aan het updaten was. En ook nog eens eten aan het koken was :laugh Ik kreeg ook nog eens plotseling visite gisteravond. En dan zeggen ze dat mannen niet meerdere dingen tegelijk kunnen doen :fluit

Bedankt nogmaals aan de volgers van Familie Bunch. Als kadootje van mij hierop volgt in de komende week in Frozen Screens de allerleukste foto's uit dat dagboek. Nu wat te weinig tijd ;)

Door alle drukte kan ik dus even geen 'raad de sim' maken, daarom weer een losse screen. Morgen weer een 'raad de sim' :D

Dag 36 - 15 oktober 2012

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: 365 Frozen Screens

Echt een mooie screen, moet weer eens wat vaker in Bridgeport spelen. Alleen jammer van de behoorlijke grauwe stad lucht overdag, dat houdt me tegen. :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie