Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 21 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! - Raindrops are falling! (p.40)

#magic bridgeport.
Raindrops are falling < > Berry Pictures
Dit is mijn inzending voor de wedstrijd 'The Best Photographer', net als 'Raindrops are falling'. Ik moet echt vaker weer foto's posten hier...
_________________

Afbeelding
Bridgeport is echt zo mooi in de avond! Toen ik na middernacht net had, heb ik daar zo veel in gespeeld, en ik ben gewoon vergeten hoe mooi het daar kan zijn! Of misschien dat de stad mooier is geworden na een patch?

~ Magic Bridgeport.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Dave. op za 06 okt 2012, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Magic Bridgeport! (p.41)

Bedankt, en volgensmij is de maan zo sinds bovennatuurlijk? Ik heb alleen zo een idee dat door de komst van Jaargetijden de lucht in steden veranderd is (Sunlit Tides was meteen al anders), en dat zou misschien meegekomen zijn met een patch?
Overigens kwam ik ook een aantal groene bomen tegen in Bridgeport waar oranje blaadjes in zaten. Ik dacht dat die uit Beestenbende kwamen, maar dat kan helemaal niet want ik heb niks in die stad verbouwd! Misschien ook meegekomen in een patch, dat de bladeren oranje worden?!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Magic Bridgeport! (p.41)

#berry pictures.
Magic Bridgeport < > Josh Reed
Ik ben nu... zes dagen bezig met een 365 project, ik heb weer wat berry's gemaakt, en ik tumblr steeds meer, en laat ik simsnieuws ook nog wat zien? Natuurlijk, hier komen wat van berry screens, maak kennis met: Liv Lavendel, May Rainbow en Terry Turquoise. (Terry en Liv hebben samen twee kinderen, die zal ik ook wel eens laten zien!)
_________________

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Dave. op ma 22 okt 2012, 21:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie