Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

28 berichten • Pagina 1 van 2

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Skinny Love - Monster Rainbowcy / Chapter Two is up!

Hello! Ik heb hard gewerkt aan een nieuw verhaal sinds White Velvet gestopt is dankzij een computercrash waarbij de saves verloren zijn gegaan.. De legacy start met Anna, de eerste generatie. En zij heeft net een moeilijke relatie achter de rug.

Een kleine verandering met de voorgaande verhalen; deze legacy is in het Engels (en op Wordpress)! Dit alles omdat ik een groter publiek wil bereiken én m'n Engels wil verbeteren ^^! Veel plezier, en ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Wat ik heel erg leuk zou vinden; als jullie je mening achterlaten op de site of hier! Bedankt! En als er een fout zit in mijn Engels, wees niet bang om het te zeggen, dan kan ik het corrigeren <3! Hieronder een klein stukje om jullie nieuwsgierig te maken.
There's something about this world you should know. It's full of creatures, created by the spirits of light and darkness. "Anna, what have you done?", I'd never seen someone like him before. He felt cold, maybe even dangerous. Creatures, which are only part human. Life does not mean you're alive. On the contrary, life means something quite different. We're not the living dead, in case you were wondering. We breathe, just like everyone else. And some of us don't even seem different in daylight. "I.. I just.. It wasn't my choice.." I whispered, with moist eyes. He let go of my hands, and started crying. Crying to the moon. Life means having meaning in life, only then you can live.
Generation One: Anna Dust

Prologue
Chapter One
Chapter Two
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Skinny Love - Monster Rainbowcy

Ik vind het tot nu toe een heel mooi verhaal, de screens zijn heel nice en dat maakt een verhaal sowieso al beter. Dat het in het Engels is vind ik niet erg, persoonlijk vind ik het wel leuk en goed passen bij dit verhaal. Je hebt er een volger bij, en ik ben nu al benieuwd naar hoofdstuk 2 :thumbup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Skinny Love - Monster Rainbowcy

Je schrijft erg goed in het Engels. Ben erg benieuwd naar het verhaal, het begint al heel origineel en je screens voegen echt iets toe :) Ik heb wel een aantal spelfoutjes opgemerkt (en nee mijn Engels is ook niet perfect dus misschien kloppen sommige dingen ook wel), maar ik dacht ik zal eens wat dingen doorgeven.

Creatures, which are only part human = partly
None of us like full moon = the full moon (want algemeen zou ik zeggen? :$)
He would be the father of my child. I would be a mother, but I lost it. = He would have been en I would have been, but I have lost it. (Het resultaat werkt nog door, toch?)
I woke squirrel = a squirrel, maar dat is vast van de snelheid (:
had brushed my teeth and was sat on the bed = ik zou er van maken: Three minutes later I brushed my teeth and sat down on the bed.
I sigh, and dived into my bed. = sighed, toch?
The first night we spent together, was the most amazing night I ever had. = volgens mij is het, have spent en have ever had

Ik wil niet super betweterig overkomen, wil je alleen maar helpen ^^
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Skinny Love - Monster Rainbowcy

Dankjewel beide! En Leonie, bedankt voor de tips, ik ga ze thuis (ben momenteel bij een vriendin voor een paar dagen), even nakijken. Maar dit hoofdstuk is nagekeken door een vriendin van mij die in Engeland woont (en ook echt Engels is), ze spreekt geen Nederlands haha. Dus ik denk dat dit hoofdstuk wel klopt. :$ Maar evengoed bedankt! En SimsDream, dat is inderdaad dat liedje! ^^^^ Ik vind dat liedje ook erg mooi!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Skinny Love - Monster Rainbowcy

^ I didn't see any mistakes, but then again.. I'm only 14, I think you're teaching me English as well, I don't know all the words you use but I just read the sentence and I know the definition of the word. Yay! C:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Skinny Love - Monster Rainbowcy

^ Your age isn't an idicator of your skills, actually, so I wouldn't be so worried about that. And yeah, well if a native English girl checked it, I bet it's written well, but there were still some typos so.. I don't know, I like helping people :)

V haha altijd de snelheid :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Leonie op di 02 okt 2012, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie