Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke namen worden het?

Peiling eindigde op zo 11 nov 2012, 14:44

Alana (m)
4
27%
Sofie (m)
1
7%
Maya (m)
2
13%
Henry (j)
0
Geen stemmen
David (j)
3
20%
Anthony (j)
5
33%
Totaal aantal stemmen: 15

273 berichten • Pagina 3 van 14

Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: 365 dagen vol Fiona mokka.

@ Big Mamma ja het is een opkikkend elixer ;)

Dag 8 (ben al bijna bij de 10 :swing ) (de kwaliteit is iets slechter dan anders was vergeten om de sims details op hoog te zetten)
Nog meer buren ontmoeten, misschien wel knappe buren.
Afbeelding
En volgens mij ziet hij haar ook wel zitten.

Potje steen, papier en schaar spelen.
Afbeelding
Afbeelding
Ja zo maak je natuurlijk helemaal geen indruk op iemand 8-)

De volgende dag heeft ze erover zitten tobben, maar uiteindelijk heeft ze hem toch uitgenodigd.
Afbeelding

Is dit nou niet een blik vol liefde?
Afbeelding
Afbeelding
Ik denk dat het wel goed tussen hen zit :thumbup
En het was echt niet zo makkelijk om indruk op hem te maken. Hij vond haar sociaal, vriendelijk en raar. Maar dat is allemaal voorbij nu.

Echt heel erg bedankt voor al die reactie's. Hierdoor zal ik nog wel een poos door kunnen gaan met Fiona.
Yolo

@ Youri_be ze werden zelfs van twee kanten begluurd XD. Dus het maakte niet uit van welke kant ik de screenshots maakte.

@ Abc'tje ik heb geen idee sinds wanneer dat kan. Ik hoorde in een filmpje op youtube iemand er iets over zeggen. en toen ik die interactie zag moest ik ze wel steen, papier en schaar laten spelen. Het jammere was dat hij Fiona een beetje raar vond na het spelletje XD.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Leuke screens =D
Fiona vind ik er mooi :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Yolo

Dag 10
Dit is dus hun tweede date bij de bistro.
Afbeelding

En ze hebben allebei voor sushi gekozen.
Afbeelding
Afbeelding

Heel gezellig zo'n date als je niet eens bij elkaar aan de tafel gaat zitten. 8-)
Afbeelding
Afbeelding

Maar toen het eten op was hebben ze elkaar weer opgezocht hoor ;)
Afbeelding

Oké mensen ik ga langzaam afbouwen met extra cc. Vanaf nu aan wordt het alleen nog maar store spullen en dat soort dingen. En misschien nog een paar skins die ik houd. Maar ik ben erachter gekomen dat ik een beetje teveel van mijn laptop aan het vragen ben. Ik probeer het eerst dus met iets lagere grafische instellingen, want ik kan het gewoon niet meer uitstaan dat het spel telkens crasht op onverwachte momenten. En ik ben niet al te slim om om het uur ofzo mijn spel op te slaan. Want ik denk dan dat het minder wordt en dat het niet meer zal gebeuren, maarja juist op die momenten gebeurt het.
(omdat mijn game dus telkens crasht zijn het ook twee dates geworden. Die eerste dat is op het moment eigenlijk nooit geweest :$ ).
Dus als de kwaliteit van mijn screens drastisch naar beneden gaan komt het dus hierdoor. En geloof mij het is echt heel irritant als hij telkens weer blijft crashen.
Maar ik denk (hoop) dat jullie hier niet zo heel veel problemen mee zullen hebben.
Yolo

@ Youri_be wat valt er te repareren dan? Het enige wat ik zou kunnen doen is mijn laptop een beetje opschonen, de meerderheid van de downloads die ik heb wegdoen en de grafische settings van het spel lager zetten. Of is er ook nog een andere oplossing dan?

Dag 11 – 25-9-2012
Wat doe je allemaal op een dag als je ‘ziek’ thuis zit.
Je haar blauw verven.
Afbeelding

Pannenkoeken bakken en opeten.
Afbeelding

Je plantjes verzorgen.
Afbeelding

Walter uitnodigen en vragen of hij bij je komt wonen, maar voordat hij binnen mag komen met zijn spullen moet er eerst een interview afgelegd worden.
Afbeelding
Afbeelding

Tussendoor eventjes een krantje lezen.
Afbeelding

En ik denk dat jullie allemaal wel weten wat er onder de dekens aan het gebeuren is.
Afbeelding

EDIT
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die mijn screens niet kan zien?

Laatst gewijzigd door Yolo op di 25 sep 2012, 16:26, 4 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie