Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Het familieboek van "Meriks" - *NIEUW!* 23'9'12

Afbeelding
Och to liebe! Da has se's weer. Alweer een foto project door weer een andere persoon.
"Pfff, hoe zullen ze het toch leren?" zul je nu wel denken. Maar ja, ik begin ook een fotoproject.. Het komt een beetje over een met een 365 project, maar ook het nieuw uitgevonden project van ChanCake! Ik update wanneer ik zin heb, maar ik wil een stapje anders doen, het wordt zeg maar alsof je kijkt hoe een familie een fotoboek in elkaar zit met bijschriften en etc. Maar... Ik wil de familie niet op z'n Nederlands spelen, maar op z'n Duits. Natuurlijk, er komt ook een Nederlandse vertaling. Maar nu zal het je vast nog vreemder lijken waarom ik dit doe, maar mijn stage gaat waarschijnlijk in het Duits plaatsvinden en ook nog in Duitsland.. Dus ik moet toch Duits leren, en hoe leer je het beter door te schrijven? Althans, zo leer ik het beste! De vertalingen komen er ook altijd bij en ik hoop dat dit een leuk nieuw project voor jullie wordt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het familieboek van "Meriks" - *NIEUW!* 23'9'12

Afbeelding
Hallo, ich bin Ellie, Ellie Meriks. Ich wohne in Moonlight Falls und bin neu hier. Ich werde mich mal vorstellen! Du wirst dies doch einmal lesen weil ich deine Verwandte bin.

Hallo, ik ben Ellie, Ellie Meriks. Ik woon in Moonlight Falls en ben nieuw hier. Ik zal mij even voorstellen, je zult dit toch een keer lezen want ik ben jouw familielid.

Afbeelding

So, lassen sie mich ihnen vorstellen, ich bin 18 Jahre alt und bin umgezogen weil ich Bridgeport nicht mochte. Ich habe eine Hobby, das ist schreiben, Bücher schreiben. Und mein Wunsch ist, bekannte Schriftstellerin zu werden!

Dus, laat ik mij even voorstellen aan jullie, ik ben 18 jaar oud en ben verhuist omdat ik Bridgeport niet leuk vond. Ik heb maar een hobby en dat is schrijven, boeken schrijven. En mijn wens is om een bekende schrijfster te worden!

Afbeelding

Lass ich jetzt meine Perönlichkeit beschreiben, ich bin eine Frau die unglaublich viel putzt. Warum weiß ich nicht, aber ich tue es unglaublich viel! Wenn ich Substanz sehe, gehe ich direkt putzen, und das dauert denn.. Zwei Stunden! Und ich bin auch sehr freundlich und schlimm, aber das wirst du auch sein!

Laat ik mijn karakter beschrijven, ik ben een vrouw die ongelooflijk veel poetst. Waarom weet ik niet maar ik doe het ongelooflijk veel! Wanneer ik stof zie ga ik direct poetsen! En dat duurt dan... Twee uur! En ik ben ook erg vriendelijk en slim, maar dat zal jij ook wel zijn!
Het kan altijd zijn dat er spellingsfouten in beide talen zijn, maar het is ook best verwarrend om de ene taal na de andere te typen en dan weer de andere en als er een spelfout is in het Duits, meld het alsjeblieft! Zo leer ik meer en ben ik jullie ook erg dankbaar! Tips zijn ook altijd welkom! :)
v Haha, bedankt! En heel leuk dat je zelf ook meeleert! :D

Laatst gewijzigd door Shevens op zo 23 sep 2012, 19:01, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het familieboek van "Meriks" - *NIEUW!* 23'9'12

Afbeelding

Heute bin ich meinen neuen Chef begegnet! Aber es ging nicht so gut.. Er denkt dass er soooooo gut ist! Aber er ist ein Trottel, er ist so gemein gegenüber seinem Personal! Aber ich soll trotzdem Geld verdienen.

Vandaag heb ik mijn nieuwe baas ontmoet! Maar hij is niet zo goed, hij denkt dat hij zooo goed is! Maar hij is een sukkel, hij is zo gemeen tegenover zijn personeel! Maar ik moet toch geld verdienen.

Afbeelding

Ich dachte nicht mehr, dass ich lebend heim kam aber ich kam da lebend aus... Jetzt bin ich allein zu Hause. Ich vermisse doch jemanden, ein Mann denke ich.. Ich brauche auch liebe!

Ik dacht niet meer dat ik levend thuis kwam maar ik kwam er leven uit... Nu ben ik alleen thuis.
Ik mis toch iemand, een man denk ik.. Ik heb ook liefde nodig!



Ik ben van plan om een beetje over te springen op Chans idee als ChanCake dat niet zo erg vindt! Maar dan doe ik de tekst wel in het Duits. :)
Het is toch nog een beetje puzzelen met hoe ik dit ga doen :P
Afbeelding
Youri
Oplichter Oplichter
Berichten:
1325
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 18:08

Re: Het familieboek van "Meriks" - *NIEUW!* 23'9'12

Ik had dit al gezien, maar nog niet gereageerd. :$ (voordat je denkt dat ik gewoon reageer om te reageren om zo meer berichten te krijgen.)
Lijkt me een erg leuk idee, en zo leer ik dan ook beetje Duits.
En dat Duits is trouwens een erg origineel idee. :)
O, en je screens zijn verdwenen, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie