Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 121 van 305

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moest vanmiddag gymen in de regen en toen had ik mijn jas aan... Ging steeds harder en toen gingen we uiteindelijk naar binnen maar nu krijg ik het niet meer warm XD En mijn vader heeft net nieuwe cartridges gehaald voor me : D dat vind ik lief. En ik moet eigenlijk huiswerk maken maar ik heb en geen concentratie en de schoolsite ligt eruit en bleeeeh ik heb morgen ook m'n eerste SE van dit jaar.

Ik wil gewoon simmeeeen ):
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Jeeeezus, vanochtend toen ik naar school moest fietsen: regen
Vanmiddag toen ik naar huis moest fietsen: regen en een enoooorm harde hagelbui. Mijn handen doen er nog steeds pijn van… ):
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Mm, morgen heb ik een so van ak, met een mega topo en alles.. Ik heb nog niet geleerd, oeps.
Achjaa, het komt wel goed.. Hoop ik. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Net Call of Duty Modern Warfare 3 uitgespeeld. Vind het helemaal niet leuk, het is zo'n leuk spel :c Mjaa, nu heb ik wel weer de volle aandacht op mn huiswerk wat enorm veel is en morgen natuurkunde repetitie en blergh >.< Nog maar 10 uur les en dan is het weekend, nog even volhouden..
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Geweldig.. :|

Een 5 binnen voor economie. Het Nederlands proefwerk ging echter wel goed c: En ik hoop ook op een goed punt, ik wil me dit jaar focussen op Engels, Nederlands en wiskunde :D!
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Bubble (Verjaardagsmaatje toch? ;0 ) awesome gif :3

Vroeg uit omdat ik naar de ortho moest. Nu zie ik dat ze een workshop schrijven geven, misschien ga ik nog wel langs, ook al is het alleen om iedereen verbaasd te zien kijken.
Ik schrijf niet zo als mijn meeste leeftijdsgenoten mensen :')

Edit: Maar ze posten dat dan op een website. Ugh, dat ga ik dus niet doen.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Wat een schijt dag heb ik zeg, ga ik naar mijn ouders breekt opeens uit het niets mijn remkabel af (Van de fiets). Dus ik naar de fietsenmaker, hebben ze geen leen fiets, kan ik het hele stuk van het centrum naar mijn huis gaan lopen. En dadelijk nog een keer terug. Wantt er rijden natuurlijk geen bussen naar waar ik woon. Echt waar, wat een schijt dag zeg. BAH.

EDIT: Ze waren door geknipt en ik weet al precies wie het hebben gedaan, krijgen mooi de rekening in hun brievenbus 8-)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Lekker aardig dat mensen dat doen zeg ><

Mijn kat gaat telkens in de weg liggen, zo dat ik dus niet kan typen, nou ligt zijn staart op mijn arm ;3
Maargoed, dat is niet zo heel erg.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Bah ziek thuis. Nu kan ik niet paardrijden vanmiddag :// Ik voel me echt klote x33 Zowel lichamelijk als mentaal. Misschien moet ik straks maar gewoon naar bed gaan ofzo en hopen dat het snel zondag is >.<
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp

Ik verveel mij en surf dus gewoon wat rond op het forum en zit met een hoop gedachten in mijn hoofd die me bezig houden. :S Morgenavond zal het anders zijn want dan ga ik een verjaardag vieren! :swing
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie