Ik moest vanmiddag gymen in de regen en toen had ik mijn jas aan... Ging steeds harder en toen gingen we uiteindelijk naar binnen maar nu krijg ik het niet meer warm En mijn vader heeft net nieuwe cartridges gehaald voor me : D dat vind ik lief. En ik moet eigenlijk huiswerk maken maar ik heb en geen concentratie en de schoolsite ligt eruit en bleeeeh ik heb morgen ook m'n eerste SE van dit jaar.
Jeeeezus, vanochtend toen ik naar school moest fietsen: regen
Vanmiddag toen ik naar huis moest fietsen: regen en een enoooorm harde hagelbui. Mijn handen doen er nog steeds pijn van… ):
Net Call of Duty Modern Warfare 3 uitgespeeld. Vind het helemaal niet leuk, het is zo'n leuk spel :c Mjaa, nu heb ik wel weer de volle aandacht op mn huiswerk wat enorm veel is en morgen natuurkunde repetitie en blergh >.< Nog maar 10 uur les en dan is het weekend, nog even volhouden..
Een 5 binnen voor economie. Het Nederlands proefwerk ging echter wel goed c: En ik hoop ook op een goed punt, ik wil me dit jaar focussen op Engels, Nederlands en wiskunde !
Vroeg uit omdat ik naar de ortho moest. Nu zie ik dat ze een workshop schrijven geven, misschien ga ik nog wel langs, ook al is het alleen om iedereen verbaasd te zien kijken.
Ik schrijf niet zo als mijn meeste leeftijdsgenoten mensen :')
Edit: Maar ze posten dat dan op een website. Ugh, dat ga ik dus niet doen.
Wat een schijt dag heb ik zeg, ga ik naar mijn ouders breekt opeens uit het niets mijn remkabel af (Van de fiets). Dus ik naar de fietsenmaker, hebben ze geen leen fiets, kan ik het hele stuk van het centrum naar mijn huis gaan lopen. En dadelijk nog een keer terug. Wantt er rijden natuurlijk geen bussen naar waar ik woon. Echt waar, wat een schijt dag zeg. BAH.
EDIT: Ze waren door geknipt en ik weet al precies wie het hebben gedaan, krijgen mooi de rekening in hun brievenbus
Bah ziek thuis. Nu kan ik niet paardrijden vanmiddag :// Ik voel me echt klote x33 Zowel lichamelijk als mentaal. Misschien moet ik straks maar gewoon naar bed gaan ofzo en hopen dat het snel zondag is >.<
Ik verveel mij en surf dus gewoon wat rond op het forum en zit met een hoop gedachten in mijn hoofd die me bezig houden. Morgenavond zal het anders zijn want dan ga ik een verjaardag vieren!