Leuke screens zeg ;D Had hier al een tijdje niet gereageerd dus nog even over paar daagjes geleden: raar van die stokbabys... ik ken meerdere die dat krijgen door downloads van de uitwisseling, gelukkig is t nu weer allemaal ok.
@Mier; Ik heb eigenlijk maar een stuk of 3 downloads van de uitwisseling, de rest zijn allemaal 'illegale' store downloads , dus ik denk dat het daaraan lag. Het kan ook door een mod komen, maar ik heb er maar 3 (Poseplayer, storymod en de HQ-mod). Ach ja, ik ben wel super blij dat alles is opgelost .
DAG 33 :
Vandaag een 'ik ruim mijn screenmapje op' dag omdat ik veel werk te doen had voor school .
Echt geweldige screens.
En ik denk dat die stokbaby's komen door iets bij de uitwisseling vandaan.
Ik heb het ook, alleen dan zie je de baby's nog wel, maar de helft van hun lichaampje is dan zwart en als je met de camera dichter bij de baby komt dan krijg ik ook zo'n stok, maar die gaat dan echt door het hele beeldscherm. Het is eigenlijk best wel vaag en ik heb het geprobeerd te verwijderen, maar kan ze niet meer vinden. En om nou meteen alle downloads weg te doen alleen voor dat is ook weer overdreven .