Vandaag had ik maar 2 lesuren 2e les, toen 3e mentorles dus geen les toen kreeg ik te horen dat we 4e ook uitval hadden, dus toen hadden we meer dan 2 uur geen les en ging ik met vriendinnen naar mij thuis toen 5e les en uit. Best chill :3
yay, laatste uur viel uit dus was ik om 4 uur uit :3
nu ff kijken wat ik morgen heb en bepalen of ik huiswerk heb...
jah morgen heb ik praktijk en daar moet ik me dus op voorbereiden :3
en dan ben ik woensdag alweer vrij :3
Sara blijft lekker bij mij vannacht, mijn moeder vroeg of ik het eng vond, nee ik moet er juist van janken! Nog steeds zo erg mis ik Saar. 't Was ook mijn ergste nachtmerrie, dus het is wel logisch.
blegh, gelukkig ben ik morgen vrij
want ik voel me nog steeds verschrikkelijk o;
ik kon vandaag niet eens opletten op school bij de les, naja ik lette wel op maar ik wist uiteindelijk niet wat ik dan moest doen
en nu doet een klein deel van de linkerkant van mijn gezicht pijn
en ik blijf hoesten, irritant :'3
gelukkig kan ik morgen uitslapen en beter uitzieken
en ik wil me niet ziekmelden op school want dan mis ik voor mijn gevoel te veel
en ik kan niet zingen en dat haat ik want dan moet ik liedjes luisteren dieik niet meekan zingen, e heel veel liedjes kan ik na 3 keer luisteren al meezingen x)
Iets van een uurtje geboard, was wel fijn. Gisteren 2 cd's gekocht en een notebook, dus ik denk dat ik mijn
Frans en Latijn maar even laat zitten
Edit: Ik ga wel mijn computer opruimen. Bepaalde simsspellen eraf gooien, alle zooi en virussen die ik ooit gedownload heb, verhalen op usb zetten etc. Óf mijn computer begeeft het binnenkort, of hij kan misschien ooit Bovennatuurlijk aan... En dan hopen dat ik het weer leuk ga vinden :')
^ Ja-loers. Goood, morgen eerste tot achste en voel me al zo lekker *not*. Met twee toetsen en 's middags nog meer leren. School is weer helemaal begonnen, geweldig Gelukkig nog maar een paar weekjes en dan TOSCANEEE En vakantie! En mijn verjaardag! Great
Ach, school werd te zwaar voor mij -.-'' ik werd er zo onrustig van dat ik gewoon gek werd van mijn zenuwachtigheid nu heb ik gelukkig een gesprek gehad en door het communiceren over school ben ik eindelijk van mijn onrustigheid af
Je zal mijn opa maar kennen
Hij is vandaag al 2x gevallen, en net liet ik mijn moeder mijn schoolfoto zien, zat hij met zijn vinger in de zaag -.-
Wonderbaarlijk genoeg is alles heel.
Ilja is wel een beetje van de leg, ze is geschrokken van mijn opa, en van alles wat er gebeurd, ze zat zelf 10 minuten op schoot, dus dan weet je wel dat het niet klopt. Zo lekker een groot rondje lopen en misschien ook wel met een balletje gooien in het park, heeft zij ook weer lekker aandacht.
Zo even kijken waar mijn kat is en die op mijn bureau dumpen.
En gisteren had ik geen internet omdat die hele kast verplaatst was. Iig, nu wel tenminste, heb dus met mijn IPod mee gelift op zijn internet. ;3