Ga toch zo maar naar boven, de verf lucht overheest behoorlijk en ik krijg er verschrikkelijke koppijn van. Ik heb geprobeerd een dr pepper blikje onder me neus te houden maar das een beetje erg onhandig.
Wat heb ik vandaag heb gedaan: vanmorgen begon ik met mijn krantenwijk. Daarna ben ik met mijn moeder naar de stad geweest. Ik heb een nieuw leuks shirtje gehaald en en nieuwe tas Daarna naar huis. Toen kwam mijn oma langs en daarna ook nog mijn zus. Even later kwam mijn vader ook langs om verfspullen te brengen die van mijn opa zijn geweest. Daarna ben ik nog even met mijn vader naar het huis van mijn opa gegaan om te kijken of er nog meer spullen bij zaten die ik wel zou willen hebben. Mijn opa had altijd hele mooie zelfgemaakte schilderijen aan de muur hangen die ik altijd heel mooi vond. Die mocht ik dus meenemen en ik zag nog een leuk beeldje. Het was wel raar om daar in dat lege huis te staan. Allemaal herrinneringen kwamen er naar boven.
Nu lekker niks en vanavond gewoon bankhangen Morgen maar wat huiswerk maken voor school en misschien simsen!
morgen naar een feestje van mijn oom & tante die zijn 20 jaar getrouwd en mijn oom viert dan ook zijn verjaardag, dus dat zal wel een gezellige boel worden En dan kan ik eindelijk weer hun hondjes zien <3 Ze hebben een oude labrador en zijn adoptieouders van een Golden retriever-Labrador pup, die na 2 jaar een opleiding voor hulphond gaat doen.
anyways, ik heb dus voor hun een kunstwerkje gemaakt als cadeau (en nog wat dingetjes gekocht), ben benieuwd hoe ze het vinden.
nu even mijn huiswerk afmaken en ondertussen mijn PC backuppen en defragmenteren. Ben met dat eerste al sinds vanmiddag bezig...
Dat mijn fretje(huisdier) nu vast zit onder de tegels van het terras nu maar hopen dat hij er terug van uit komt anders moeten we het spel openbreken en anders gaat ie dood *snik snik*
@Hikari
Dat lijkt mij zo moeilijk, een hond hebben voor 2 jaar en hem daarna weer wegdoen. Ik zou Ilja als niet meer kwijt kunnen/
Ik wil even zeggen dat de fokster van Ilja een hondje heeft die blindegeleidehond gaat worden, Ilja's ras is ook goed met autischtishe kinderen omdat ze rustig zijn, en ze kunnen zwakkere eruit pikken, want toen mijn neefje zijn oma zeg maar een wens deed, ze had kanker, wilde ze de zonsondergang zien op het strand en daar was dus ook een Zwitserse herder, en die baas wist niet zeker of hij met haar mee zou gaan, maar daf deed die hond dus! Die heeft de hele tijd bij dr gezeten.
En er is iemand op de puppycurcus die zegt dat Zwisterse herder aggresief enzo zijn en Teruerense vrijer. Klopt voor geen bal want Saar was nooit echt vrij veweest zgmaar, Ilja wel. Die trekt zich ook van niks en niemand wat aan.
EDIT;
Ilja heeft verf aan haar neus gekregen
Witte verf, ziet er zo schattig uit, haha.
& er staat volgens mij een fout in de folder van Bart Smit. Sims 2 afgeprijs van 50 euro naar 11 euro & de uitbreidingen van 40 naar 9 euro :3
Alleen de prijzen van de accessoires zijn normaal, van 15 euro naar 6 euro
Geen huiswerk voor morgen dus lekker simsen en straks hardlopen met me zus.
Dinsdag naar de ortho. 'k krijg slotjesbeugel. Nu pas. Ben al 16 jaar en krijg nu pas slotjesbeugel. Ik was ook laat met mijn tanden wisselen. In eind 2e klas ging mijn laatste melktand er pas uit.
Man, dit is dus echt super idioot. Ik ben mijn huiswerk aan het maken en ik kan gewoon niet op een bepaald woord in het Nederlands komen. Kan iemand me even helpen?
Hoe noem je een toeristisch plek in bijvoorbeeld Parijs waar heel veel toeristen naar toe gaan en die je echt niet mag missen?
EDIT: een bezienswaardigheid :')
Laatst gewijzigd door Leonie op zo 16 sep 2012, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
^ ik weet sommige woorden tegenwoordig niet eens meer in het Nederlands maar wel in het Engels dus ik weet wat je voelt, maar ik heb geen idee wat het is :'3
zo handig dit... ik moet voor de praktijk morgen op school voorbereiden(dus wat je nodig hebt, wat je moet doen enzo) schrijven in een schrift, maar ik heb dat schrift op school laten liggen :'3 en als je niet hebt voorbereid mag je volgens mij niet eens de les in x) naja dan ga ik morgen maar een half uur eerder naar school ofzo :'3 of doe ik het in andere lessen, maar toch het is stom :3
o0simsfreak0o schreef:^ ik weet sommige woorden tegenwoordig niet eens meer in het Nederlands maar wel in het Engels dus ik weet wat je voelt, maar ik heb geen idee wat het is :'3
(...)
Omg, dat heb ik ook. Ö Dan vragen ze de vertaling van een Engels woord en dan weet ik perfect wat ze bedoelen met dat woord, maar ik kan dan gewoon niet op het Nederlandse woord ervoor komen. oO
Hmm, ik moet vragen oplossen over de chipset en de antwoorden staan ergens in mijn cursus, alleen wil mijn computer die niet openen. :')